سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 17:48:24 بازدید: 687 امتیاز 3 از 1 نظر

زمان مهم ترین ملاک برای انجام کلیه ی پروژه های مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی است. در واقع زمان، تعیین کننده ی هزینه و میزان کاری است که باید در فرصتی خاص انجام شود؛ پس باید حتما آن را جدی گرفت. یکی از معیار های محاسبه هزینه در ایران تایپیست برای سفارشات مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی، زمان است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ما براساس زمان انتخابی از سوی شما مشتری گرامی، تصمیم می گیریم که افزایش هزینه یا عدم افزایش هزینه داشته باشیم. این کاملا طبیعی است که وقتی که طراح / گرافیستان در ایران تایپیست فرصت محدودی برای انجام کاری زیاد و بسیار زمانبر داشته باشند، به همان نسبت از دستمزد بیشتر برخوردار شوند. البته اگر سفارش شما چندان حجیم نباشد، تحویل سفارش صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری، نیز چندان هزینه بر نخواهد بود.

پس برای محاسبه هزینه صفحه آرایی نشریه دانشجویی، دو معیار یکدیگر را تحت تاثیر قرار می دهند. یکی از آنها زمان است و دیگری حجم کاری که باید انجام شود. کم یا زیاد شدن مقادیر این معیار بر روی هم بسیار تاثیر گذار هستند.

باری، در ایران تایپیست سه حالت زمانی، برای تحویل پروژه های صفحه آرایی نشریه دانشجویی در نظر گرفته می شود. این سه حالت عبارتند از: فوری، نیمه – فوری، عادی؛ در حالت عادی هزینه ی مربوط به صفحه آرایی نشریه های دانشجویی به صورت نرمال در نظر گرفته می شود. در حالت نیمه فوری هزینه 1.5 بیشتر از حالت عادی در نظر گرفته می شود. در نهایت و در حالت فوری نیز با 2 برابر شدن میزان هزینه ای که مشتری باید بپردازد، مواجه هستیم.

البته با این تفاسیر افزایش هزینه ها بر اساس معیار زمان، هزینه ای که می بایست برای انجام کار صفحه آرایی نشریات دانشجویی، بپردازید را چندان نجومی نخواهد کرد؛ نگران نباشید. ما در ایران تایپیست در هر حالت (همانطور که از ابتدای مطلب نیز توضیح داده شد) بر کیفیت بالا و هزینه پایین تاکید می کنیم.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری

صفحه آرایی نشریه دانشجویی فوری

ارائه خدمات صفحه آرایی نشریه دانشجویی ویژه انجمن های علمی

صفحه آرایی نشریه دانشجویی، یکی از خدمات ارائه شده در برخی از مراکز است که خدمات متنوعی را برای دانشجویان ارائه می دهند. از جمله این خدمات می توان به تایپ و ترجمه و افزون بر آن ها صفحه آرایی نشریات اشاره کرد که مورد استفاده انجمن های علمی قرار می گیرد. توضیح اینکه در هر یک از رشته های دانشگاهی، معمولا انجمن های علمی تشکیل می شود. دبیر انجمن علمی هر رشته ای بایستی جزو افراد نخبه آن رشته باشد. کسی که توانایی و شناخت بالایی نسبت به رشته تحصیلی خویش دارد. چنین فردی در کنار سایر اعضای انجمن علمی، سعی می کنند تا با نگارش یک نشریه پربار و البته توجه به صفحه آرایی نشریه دانشجویی رشته خویش را به درستی به دیگران معرفی نمایند. یک نشریه، زمانی مورد استقبال عموم افراد قرار می گیرد که هم مطالب پربار و مفیدی داشته باشد و هم از شکل ظاهری زیبایی بهره مند باشد.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

دبیر انجمن های علمی رشته های مختلف همواره به دنبال طراحی زبده برای صفحه آرایی نشریه دانشجویی پس از نگارش آن می باشند. آن ها به خوبی به این مسئله واقف هستند که صفحه آرایی چقدر می تواند روی نوع نگاه دانشجویان و علاقه مندان مختلف به آن رشته تأثیرگذار باشد. روی همین حساب سعی می کنند تا سفارش های خود را در این راستا به بهترین طراحانی بسپارند که در کار خود خبره و توانمند هستند. موسسه ایران تایپیست که به خدمات حرفه ای دانشجویی معروف است؛ برای این نوع از نیازهای دانشجویان، طراحان زیادی را استخدام کرده است. کسانی که توانایی و تجربه بالایی در زمینه صفحه آرایی نشریه دانشجویی در تمامی رشته ها دارند. آن ها می توانند بنا بر رزومه درخشان خود، انجمن های دانشجویی شما را بهتر و بیشتر به دیگران معرفی نمایند. پس بهتر است حضوری یا غیر حضوری برای این منظور با آن ها ارتباط بگیرید.

انجام صفحه آرایی نشریه ها به صورت فوری

در شرایطی که دانشجویان نیاز به صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری داشته باشند؛ می توانند سفارش های خود را فوری ثبت کنند. موسسه های مطرح در این زمینه، به آن ها تضمین می دهند که در اسرع وقت با کیفیت مناسب، سفارش های آن را انجام دهند. موسسه ایران تایپیست نیز از جمله این گونه از مراکز به شمار می آید. در این موسسه شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر، درخواست خود را فوری ثبت کنید. طراحان ایران تایپیست که سفارشات فوری شما را می پذیرند؛ در سریعترین زمان ممکن صفحه آرایی نشریه دانشجویی را به شما تحویل خواهند داد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که هزینه های ارائه شده در این موسسه، بسیار مناسب تر از سایر مراکز در این زمینه است.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری

 صفحه آرایی نشریه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

خیر، همواره کیفیت کار تا انتها حفظ خواهد شد.

این اتفاق به طور عمده ابدا اتفاق نمی افتد، اما شما برای پیگیری می توانید با کارشناسان ما جهت پیگیری تماس حاصل نمایید.

پرداخت هزینه صفحه آرایی نشریه های دانشجویی یک پیش پرداخت در ابتدا و یک پرداخت نهایی در انتها و در مرحله ی تحویل پروژه دارد.

شما می توانید از طریق صفحه نخست سایت ثبت نام کرده و سپس در پنل کاربری خود اقدام به ثبت سفارش کنید. در صورتی که از قبل نیز حساب کاربری داشته باشید، تنها انجام ثبت سفارش جدید صفحه آرایی نشریه های دانشجویی کفایت خواهد کرد.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 17:48:24 تعداد بازدید: 687 امتیاز 3 از 1 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی نشریه دانشجویی فوری صفحه آرایی سریع نشریه دانشجویی صفحه آرایی یکروزه نشریه دانشجویی صفحه آرایی مجلات دانشجویی فوری صفحه آرایی فوری مجله دانشجویی

دیدگاه کاربران

سارا غیوری | 1402-12-28 ساعت 03:15:17 امتیاز :

سلام. مدت زمانی که پروژه طول میکشه توو هر سه حالت فوری و غیر فوری و عادی رو میشه بگید؟

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :