پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن های علمی

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/20 ساعت 17:15:23 بازدید: 348 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از جمله همکاری های بی نظیر و مداوم در کلیه ی دانشگاه های کشور، همکاری انجمن های علمی دانشجویی با دانشجویان و سایر گروه های دانشگاهی برای تولید و انتشار نشریه علمی و پژوهشی است. اصولا صفحه آرایی نشریه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری (به علت تعدد زیاد) بیشتر از صفحه آرایی نشریه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی رواج دارند و تقریبا عموم ِمخاطبان با نحوه و ساختار این نوع صفحه آرایی ها آشنا هستند؛ اما آیا این موضوع در مورد نشریه های انجمن های علمی هم با محوریت ِموضاعت علمی و پژوهشی و تحقیقاتی، دانشجویی صدق می کند؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

متاسفانه یا خوشبختانه به دلیل محدود بودن تعداد مجله هایی که در زمینه های مذکور انتشار داده می شوند، انجام صفحه آرایی برای آنها نیز در سطح قابل قبولی (به طور کلی) نیست. البته نگران نباشید، هدف ما از این توضیحات و ارائه این حقایق و فکت ها، ناامید کردن شما نیست. ایران تایپیست در همه ی زمینه های تخصصی ِصفحه آرایی مجلات پیشرو می باشد.

به همین خاطر ما در تلاش بوده ایم، تا صفحه آرایی نشریه دانشجویی با محوریت علمی و پژوهشی را که در محدوده دانشگاه ها ارائه می شوند را تغییر دهیم و به قول معروف طرحی نو در اندازیم. در نتیجه ی این تلاش و به خرج دادن تخصص و در نظر گرفتن سلیقه ی عمومی قشر دانشجوی کشور، توانسته ایم طرح های بسیار جذاب و در خور ِ صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن علمی را در پی ِسفارشات متعدد ثبت شده، به مشتریان مان ارائه نماییم.

شما می توانید قبل از ثبت سفارش مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی تعدادی از نمونه کار های ما را در ایران تایپیست مشاهده نمایید و پس از دریافت مشاوره از سوی ما، ثبت سفارش انجام دهید. ثبت سفارش آنلاین صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست به سرعت و تنها با چند کلیک امکان پذیر است.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن های علمی

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

صفحه آرایی نشریه دانشجویی ویژه انجمن های علمی رشته های مختلف

یکی از خدماتی که به دانشجویان داده می شود؛ صفحه آرایی نشریه دانشجویی است. چرا که دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف، ممکن است احتیاج به انجمن های علمی داشته باشند. این انجمن های علمی برای هر یک از رشته های دانشگاهی و در داخل دانشگاه ها دایر می گردند. هدف از تشکیل آن ها شناخت بیشتر آن رشته و معرفی آن به سایر افراد است. به همین خاطر معمولا دبیر انجمن های علمی از میان افراد برجسته و نخبه ورودی های بالاتر انتخاب می شود تا انگیزه ای برای ورودی های پایین تر باشد. دبیر انجمن علمی به همراه سایر اعضای انجمن پس از جمع آوری مطالب نشریه باید به دنبال طراحی در جهت صفحه آرایی نشریه دانشجویی باشند. طراحی که قابلیت بسیار زیادی داشته و می تواند شکل ظاهری نشریه های دانشجویی را بسیار زیبنده تر در چشم مخاطب جلوه دهد.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن های علمی

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

امروزه به جهت نیاز دانشجویان به صفحه آرایی نشریه دانشجویی ویژه انجمن های علمی، طراحان خوش فکر با ایده های جذاب و نو آماده خدمت رسانی هستند. کسانی که تجربه بالایی در این زمینه داشته و می توانند با بکارگیری اصول استاندارد و رعایت نکات ریز و درشت صفحه آرایی، نیاز دانشجویان را به خوبی برطرف نمایند. بنابراین اگر به عضویت انجمن های علمی رشته خود درآمده اید؛ باید حتما به بحث صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن علمی اهمیت قائل شوید. چرا که در غیر این صورت ممکن است نتوانید آن بازخورد لازم را دریافت کنید. در نتیجه تمامی تلاش های شما در طول سال هدر می رود. به همین دلیل شما می توانید سفارش های خود را در این راستا به موسسه ایران تایپیست بسپارید. موسسه ای که از وجود طراحان زبده و با تجربه بسیار زیادی بهره می جوید. شما می توانید حضوری یا آنلاین بدون مراجعه حضوری، سفارش های خود را به ثبت برسانید.

تخفیف های ویژه به دانشجویان در زمینه سفارش های صفحه آرایی

هزینه سفارش های صفحه آرایی نشریه دانشجویی برای هر یک از دانشجویان، بسیار کمتر از سایر سفارش ها تمام می شود. چون دانشجویانی که می خواهند برای انجمن های علمی خود، نشریه ای را تحریر نمایند؛ می توانید با در دست داشتن کارت دانشجویی خود از تخفیف های ویژه بهره مند شوند. به منظور بهره مندی از این تخفیف ها و هزینه های کمتر و بسیار ایده آل، می توانید سفارش صفحه آرایی نشریه دانشجویی خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. این موسسه با هزینه های کمتر و تخفیف های ویژه، رضایت شما را به خدمات خود جلب خواهد کرد. پس بهتر است به جای ثبت سفارش در سایر مراکز، سفارش های خود را به موسسه شناخته شده و معتبر ایران تایپیست بسپارید.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن های علمی

 صفحه آرایی آنلاین نشریه با کیفیت بالا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامههزینه صفحه آراییصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

بله، ما در کلیه مراحل نشر ترجمه امکان ارائه مشاوره به شما را خواهیم داشت.

با توجه به اینکه اکثر مشتریان ِ مربوط به صفحه آرایی نشریات دانشجویی، از قشر دانشجو هستند، سعی داریم تا با ارائه تخفیف در حفظ کیفیت توام با رضایت مشتری تلاش کنیم.

برای دانلود رایگان قالب نشریه دانشجویی، پیشنهاد می شود با ما تماس حاصل کنید.

بله، به نسبت کوتاه شدن زمان تحویل یک پروژه، هزینه ی بیشتری باید بپردازید.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/20 ساعت 17:15:23 تعداد بازدید: 348 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی نشریه هنری دانشجویی صفحه آرایی نشریه انجمن دانشجویی صفحه آرایی نشریه علمی دانشجوی صفحه آرایی آنلاین نشریه دانشجویی صفحه آرایی تخصصی نشریه دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :