پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی نشریات

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/12/3 ساعت 18:00:00 بازدید: 645 امتیاز 0 از 0 نظر

هر یک از صاحبان نشریه های مختلف، می توانند صفحه آرایی نشریات خود را به مراکز و موسسه هایی بسپارند که در این زمینه مهارت و تبحر بالایی دارند و می توانند نشریه های مورد نظر را تبدیل به نشریه هایی سازند که در معرض دید بسیاری از افراد قرار می گیرد و سبب جذب نگاه طیف وسیعی از آن ها می گردد. صفحه آرایی نشریات در موسسه ایران تایپیست، دقیقا در همین راستا صورت می گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قرارداد با انتشارات جهت صفحه آرایی نشریات

در صورتی که شما بتوانید سفارش های صفحه آرایی نشریات خود را به مراکز معتبر و مورد وثوق در این راستا بسپارید؛ می توانید از وجود کیفیت بالای ارائه شده در آن ها بهره مند شوید. اما با توجه به این مسئله که امروزه مراکز بسیار زیادی در زمینه صفحه آرایی، فعالیت می کنند؛ بهتر است تا پیش از عقد قرارداد شما به عنوان انتشاراتی با مراکز صفحه آرایی، نسبت به ارائه کیفیت لازم آن موسسه اطمینان حاصل کنید. چرا که انتشاراتی ها، معمولا سعی می کنند تا همواره سفارش های صفحه آرایی نشریات خود را به یک مرکز بسپارند. به همین جهت تا پیش از ثبت سفارش های خود سعی می کنند تا بهترین مرکز را هم از قیمت و هم از کیفیت برای خود برگزینند تا از این به بعد تمامی سفارش های خود را به آن ها بسپارند.

موسسه ایران تایپیست با یدک کشیدن سال ها تجربه و تخصص، می تواند گزینه خوبی برای عقد قرارداد انتشاراتی های مختلفی باشد که به دنبال بهترین مرکز به جهت ثبت سفارش های صفحه آرایی نشریات هستند. از میان سایر مراکز دیگر که در زمینه صفحه آرایی، مشغول به کار و فعالیت هستند؛ موسسه ایران تایپیست، تجربه بیشتری داشته و همواره در تلاش بوده است تا بتواند بهترین سفارش ها را به مشتریان خود تحویل دهد. به همین جهت، معمولا مقصد نهایی انتشاراتی ها برای عقد قرارداد در جهت صفحه آرایی نشریات، موسسه ایران تایپیست می باشد. این موسسه نیز به اعتماد انتشاراتی ها و کلیه مشتریان خود، احترام گذاشته و همیشه از وجود طراحان بسیار کارکشته و مجرب بهره می جوید تا به مدد آن ها بتواند نیاز مشتریان خود را در بالاترین سطح ممکن، رفع نموده و در اسرع وقت به دست آن ها برساند. اگر در خصوص کیفیت ارائه صفحه آرایی نشریات در این موسسه، در هاله ای از ابهام هستید؛ به جهت رفع شک و تردید خود می توانید نمونه کارهای ارائه شده پیشین این شرکت را مشاهده کنید تا به ضرس قاطع پی به کیفیت بالای این موسسه ببرید و با اطمینان بیشتری، دست به عقد قرارداد با آن ها بزنید.

صفحه آرایی نشریات

صفحه آرایی نشریات با سایز A4

صفحه آرایی نشریات در سایز A4

دست یک طراح یا صفحه آرا به منظور، انجام فرآیند صفحه آرایی نشریات، باز است. به این صورت که وی می تواند اصول صفحه آرایی را بسته به ذهن باز و خلاقانه خود، به بهترین نحو ممکن روی نشریه های مورد نظر پیاده سازی کند. اگر بنا باشد که وی اصول صفحه آرایی نشریات را روی برگه هایی با سایز A4 پیاده سازی کند؛ می بایست به درستی تمامی قوانین صفحه آرایی را روی این برگه ها اعمال سازد. سایز مذکور را معمولا برای نشریه ها به کار می گیرند که یک طراح می بایست ابعاد و اندازه های نشریه مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به پیاده سازی سایر اصول صفحه آرایی روی آن کند. به طور کلی آن چیزی که باید برای طراح در این زمینه حائز اهمیت باشد؛ تأثیر نشریه صفحه آرایی شده روی نوع نگاه مردم و طرفداران مختلف است.

به این صورت که اگر صفحه آرایی نشریات روی سایز A4 می خواهد اجراء شود؛ حتما بایستی به گونه ای انجام شود که با همان نگاه نخست، هر فردی مجذوب آن نشریه گردد و اقدام به خرید و مطالعه آن نشریه خاص کند. موسسه هایی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ به خوبی اهمیت این مسئله را می دانند. از جمله این موسسه ها، می توان به ایران تایپیست اشاره کرد. موسسه نامبرده شده، با سال ها تلاش و کوشش در این زمینه به این نتیجه دست یافته است که معمولا مردم جذب تصاویر زنده و سه بعدی و خارق العاده می شوند و شیفته مرتب بودن و زیباسازی صفحات یک کتاب طبق چیدمان عالی و کاملا سازمان دهی شده هستند. به همین جهت سعی می کنند تا با خلق صفحه آرایی نشریات روی سایز A4، مردم بیشتری را به سمت نشریه های مورد نظر بکشانند و آن ها را حسابی مات و مبهوت این نشریه ها کنند. شما نیز می توانید در صورت نیاز به صفحه آرایی روی نشریه های خود، سفارش صفحه آرایی نشریه خود را به موسسه با سابقه ایران تایپیست بسپارید.

صفحه آرایی نشریات

اصول و قواعد صفحه آرایی نشریات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اصول و قواعد صفحه آرایی نشریات چیست؟

همان طور که گفته شد؛ به طور کلی صفحه آرایی نشریات نیز همانند صفحه آرایی کتاب و پایان نامه ها و سایر موارد دیگر، دارای اصول و قواعدی است که رعایت کردن هر یک از آن ها در نشریه ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تقریبا می توان گفت: جذب نگاه مردم و مشتری، ترغیب آن ها به خواندن محصول مورد نظر و خریدن آن، هدف مشترک تمامی طراحان نشریات، مجلات و پایان نامه ها و کتاب ها و... هستند. به منظور دستیابی به چنین هدف و غرضی هم هست که طراحان موجود در مراکز و موسسه های مختلف، تمامی سعی و تلاش خود را در این زمینه مبذول می دارند. چرا که در صورت رعایت کردن تمامی اصول و قواعد صفحه آرایی نشریات، می توانند نشریه های خود را از سایر نشریه های دیگر، بهتر جلوه دهند تا مخاطبین بیشتری را به سمت و سوی خود جذب نمایند.

اصول و قواعد صفحه آرایی به طور کلی شامل تمامی مسائل ریز و درشت در این راستا می گردد. به این صورت که از در نظر گرفتن فاصله خطوط و حاشیه های دور هر صفحه گرفته تا طراحی جلد روی نشریه و جلد پشتی آن با طراحی های منحصر به فرد و جدید را به طور کلی در بر می گیرد. هر چقدر یک طراح، به تمامی این مسائل توجه داشته باشد و آن ها را در نشریه های مختلف در نظر بگیرد؛ می تواند در زمینه صفحه آرایی نشریات محول شده به وی، دست به توفیق بزند. موفقیت نهایی در این زمینه، زمانی حاصل می شود که پس از به پایان رسیدن اصول صفحه آرایی و چاپ نهایی نشریات مورد نظر، بتوان شاهد استقبال بی نظیری از مردم و مخاطبین فراوان به سمت و سوی هر یک از آن نشریات شد. برای نیل به این هدف بزرگ، می توانید سفارش های صفحه آرایی نشریات خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا اصول و قواعد استاندارد صفحه آرایی را در نشریات شما به خوبی پیاده نمایند.

صفحه آرایی نشریات

قالب لایه باز صفحه آرایی نشریات

قالب لایه باز صفحه آرایی نشریات

در زمینه صفحه آرایی نشریات، می بایست به تمامی نکات توجه داشت. چرا که هر کدام از اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی در نشریه ها، ساز و کارهای خاص خود را دارند و می توانند روی نوع نگاه مشتریان تأثیرگذار باشند. قالب لایه باز در صفحه آرایی نشریات، از جمله این نکات می باشد که بایستی به درستی طبق اصول استانداردی رعایت گردد. به طور کلی در نظر داشته باشید که قالب لایه باز با استفاده از نرم افزارهای مختلفی انجام می شود که ایندیزاین یکی از بهترین این نرم افزارهاست. شما می توانید برای هر یک از موضوعات مختلف نشریه ها در برنامه ایندیزاین، قالب لایه باز را در نشریه ها به کار بگیرید. معمولا این قالب را در سایز A4 تهیه و تنظیم می کنند و بهتر است متن آن سفارش به عنوان مثال: نشریه های شما، بیشتر از 20 صفحه باشد.

در نظر گرفتن ابعاد و اندازه های این صفحات، حاشیه های دور هر صفحه و فواصل استاندارد میان خطوط و کلیه اصول دیگر در قالب لایه باز طراحی و صفحه آرایی نشریات، می بایست مطرح شود و هر یک از آن ها به درستی و استاندارد رعایت گردند. برای آنکه قالب لایه باز در صفحه آرایی های مجله و نشریات شما به درستی طبق استانداردهای تعریف شده، انجام شود؛ می توانید سفارش خود را به موسسه ایران تایپیست، ثبت کنید. موسسه یا هلدینگ ایران تایپیست با تجربه بسیار زیادی که در زمینه صفحه آرایی نشریات، داشته است؛ همواره در تلاش بوده تا بتواند بهترین سفارش ها را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد. کما اینکه شما می توانید از مجموع نمونه کارهای انجام شده پیشین این شرکت، پی به کیفیت بالای خدمات این موسسه صاحب نام ببرید. برای این منظور حتی می توانید وارد وب سایت اینترنتی این موسسه شوید و سفارش های قالب لایه باز صفحه آرایی نشریات پیشین موسسه ایران تایپیست به دست طراحان کارکشته و زبردست آن را به صورت رایگان دانلود نموده و آن ها را مشاهده کنید.

صفحه آرایی نشریات

عقد قرارداد دائمی با صفحه آرایی نشریات ایران تایپیست

آیا می توانم برای صفحه آرایی نشریات قرارداد دائمی ببندم؟

بسیاری از شما به عنوان پژوهشگر و نویسنده، ممکن است همواره نیاز به صفحه آرایی نشریات، داشته باشید. به این صورت که کار شما، انتشار نشریه های مختلف به صورت هفتگی، ماهانه و فصلی یا سالانه است. به همین علت نیاز دارید تا یک موسسه ای را بیابید که به صورت دائمی با آن قرارداد طولانی مدت ببندید تا از این به بعد تمامی سفارش های خود را در زمینه صفحه آرایی نشریات هفتگی و ماهانه و... خود را در آن مرکز معتبر به ثبت برسانید. البته در این خصوص باید در نظر داشت که تمامی مراکز فعال در زمینه صفحه آرایی، ممکن است نتوانند خدمات قابل توجهی به شما ارائه دهند و رضایت شما را نتوانند با خدمات خود به جای آورند. به همین علت با توجه به وجود مراکز بسیار زیادی که در سراسر کشور وجود دارند؛ بهتر است برای یافتن بهترین مرکز، تحقیقات خود را شروع کنید و نمونه کارهای آن ها را مشاهده کنید تا با مقایسه میان سطح کیفی و میزان قیمت و هزینه های ارائه شده به مشتری، سرانجام بتوانید موسسه مورد نظر خود را برای ثبت سفارش انتخاب کنید.

در این بین با توجه به تجربه بسیار بالای ایران تایپیست در زمینه صفحه آرایی نشریات مختلف، می توان به طور قطع به یقین این موسسه را به عنوان یکی از برترین موسسه های فعال در زمینه پیش رو به حساب آورد. سطح کیفی نمونه کارها، رضایت بالای مشتریان از خدمات ارائه شده در این شرکت، قیمت های به صرفه، تسریع در روند پاسخگویی به نیاز مشتریان و... همگی باعث شده است تا بتوانیم موسسه ایران تایپیست را به عنوان بهترین مرجع و منبع برای عقد قرارداد دائمی در زمینه صفحه آرایی نشریات برای خود به حساب آوریم. بنابراین نام موسسه ایران تایپیست را به یاد داشته باشید تا بتوانید همواره از مزیت های ثبت سفارش در این موسسه بهره مند شوید.

صفحه آرایی نشریات

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی پایان نامهصفحه آرایی مقاله انگلیسیصفحه آرایی مقاله فارسی

سوالات متداول

بله؛ با توجه به نیاز همیشگی انتشاراتی ها به این نوع از سفارش ها، بهتر است به عقد قرارداد با یک مرکز معتبر، مبادرت ورزند. 

بله؛ نمونه کارهای موفق پیشین این شرکت خود گویای سطح کیفی بالای ایران تایپیست در این زمینه به شمار می آید. 

منظور از آن، رعایت کردن یک سری مسائل ریز و درشت است که تمامی آن ها سبب زیباتر جلوه دادن نشریات و مورد توجه قرار گرفتن آن ها توسط مردم می شود. 

بله؛ بی هیچ شک و تردیدی در صورت سپردن سفارش های خود به ایران تایپیست، می توانید از این مزیت بهره مند شوید. 


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/12/3 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 645 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی نشریات صفحه آرایی مجله صفحه آرایی نشریه صفحه آرایی نشریه دانش آموزی صفحه آرایی آنلاین نشریات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :