پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجله کودک با رعایت اصول روانشناختی کودکان

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 13:47:56 بازدید: 704 امتیاز 0 از 0 نظر

شناخت مخاطب همیشه کمک می کند تا نتایج مورد انتظار از صفحه آرایی مجله کودک به نتیجه ی دلخواه منجر شود. اگر در ابتدای مسیر تولید و نشر مجله کودک هستید، یا سالهاست که در این زمینه فعالیت می کنید، اما آنطور که باید مخاطب و توجه کافی دریافت نکرده اید، می توان مهم ترین دلیل آن را بی توجهی به صفحه آرایی یا عدم توجه کافی در نظر گرفت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

متاسفانه در بسیاری از صفحه آرایی های مربوط به کودکان دیده می شود که قاب بندی و استفاده از تصاویر کودکانه یا نقاشی کودکان به سادگی و بدون توجه به قواعد روانشناختی کودکان برای مجلات در نظر گرفته می شود و کاملا بدیهی است که نتیجه ی دلخواه را از تولید و نشر مجله کودکان دریافت نکنید.

علاوه بر کودک، والدین یا سرپرستان کودک بسیار بر روی ایجاد جذابیت های بصری حساس هستند و کمتر پیش می آید تا به خرید مجله های ساده، بسیار خشک و جدی، یا معمولی اکتفا کنند. برای برتر شدن شما باید به کودکان و احساسات درونی آنها اهمیت دهید. این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است و رشد مخاطب و محبوبیت مجله شما در سطح یک شهر یا کل کشور را تعیین می کند.

اگر قصد دارید تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید و از یک حوزه ی جغرافیایی خاص (مثلا یک شهر) فراتر رفته و کودکان در سایر شهر ها را با مجله ی خود آشنا کنید (که تنها بدین شکل موفق خواهید شد) بهترین راه این است که بر روی صفحه آرایی مجله کودک سرمایه گذاری کنید.

ما در ایران تایپیست به شما براساس شرایط و نیاز هایی که دارید، مشاوره های لازم را ارائه خواهیم کرد و کمک می کنیم از عادی بودن فاصله بگیرید و گام های بزرگ را در کنار سایر مجلات کودکان، بسیار جدی تر و مصمم تر بردارید. بدین شیوه هم برای موفقیت خود و نیز ارتقا سطح دانش کودکان تلاش کنید.

صفحه آرایی مجله کودک با رعایت اصول روانشناختی کودکان

مجله

رعایت نکات روانشناختی مربوط به صفحه آرایی مجله کودک

صفحه آرایی مجله کودک، به همین سادگی با رعایت کردن موازین و اصول استاندارد صفحه آرایی به تنهایی ثمربخش نخواهد بود. زمانی یک مجله می تواند به عنوان مجله برتر از دیدگاه مشتری شناخته شود که در آن نکات زیادی رعایت شده باشد. یکی از همین نکات افزون بر نکات اولیه به عنوان پایه و اساس صفحه آرایی، رعایت کردن نکات روانشناختی کودکان است. یک گرافیست و طراح در عین توجه به طراحی مجلات کودکان، باید به مثابه یک روانشناس حوزه کودک و نوجوان عمل کند. به گونه ای که با صفحه آرایی مجله کودک، بتواند با روان کودکان بازی کند. عواطف و احساسات آن ها را درگیر کند. آن ها را به مطالعه مجلات کودک ترغیب کند و آنقدر مجلات زیبایی را پدید آورد که مورد استقبال طیف وسیعی از کودکان قرار گیرد. بنابراین کار طراح در این زمینه اصلا ساده نیست.

صفحه آرایی مجله کودک با رعایت اصول روانشناختی کودکان

صفحه آرایی مجله کودک

منظور از رعایت کردن نکات و اصول روانشناختی کودکان در صفحه آرایی مجله کودک، توجه به نکات زیادی از جمله معجزه بکارگیری رنگ هاست. طراح یا گرافیستی که از روانشناسی رنگ ها و تأثیر آن ها در روح و روان کودکان رده های سنی مختلف، آگاه است؛ بهترین رنگ ها را بکار می گیرد. معمولا رنگ های شاد با دنیای رنگارنگ مورد پسند کودکان است. به خصوص اگر مخاطب مورد نظر شما، دختر باشد. دخترها نسبت به پسرها، بیشتر از رنگ های شاد، لذت می برند و غرق آن می شوند. این نکته روانشناختی در صفحه آرایی مجله کودک، به تنهایی می تواند کودکان زیادی را جذب مجلات کودکان کند. علاوه بر آن یک طراح با قالب بندی های استاندارد و فوت و فن های خاص خود می تواند حسابی روح و روان کودکان را درگیر مجلات کند. اینجاست که با تحریک عواطف و احساسات آن ها می تواند آن ها را ترغیب به خرید مجله کند.

آیا طراحان همه مراکز به نکات روانشناختی صفحه آرایی، آگاه هستند؟

نباید انتظار داشت که طراحان همه مراکز در ضمن ارائه خدمات صفحه آرایی مجله کودک به مشتریان خود به نکات روانشناختی آگاه باشند. معمولا این طراحان، کار گرافیست مجلات را طبق استانداردهای لازم انجام می دهند و پس از اتمام، آن را به مشتری تحویل می دهند. اما باید در نظر داشت که بدون توجه به سن و جنس مخاطب و عواطف و احساسات آن ها، نمی توان انتظار بازخورد زیادی از مشتری به ویژه قشر کودک و نوجوان داشت. اینجاست که از میان مراکز و موسسه های پیش رو در زمینه صفحه آرایی مجله کودک، بایستی حتما تحقیق کرد. بر اساس آمار و میزان رضایت مشتری و وسواسی عجیب طراحان زبده و کارکشته ایران تایپیست، می توان این موسسه را جزو بهترین ها در این زمینه دانست. چون مسائل روانشناختی کودکان را به خوبی در صفحه آرایی های خود مدنظر قرار می دهند.

صفحه آرایی مجله کودک با رعایت اصول روانشناختی کودکان

 صفحه آرایی مجله کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه آرایی پایان نامهصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

در ایران تایپیست امکان استفاده از کلیه نرم افزار ها مانند ورد، فتوشاپ و ایندیزاین و .. وجود دارد.

به این دلیل که در ایران تایپیست بیش از هزاران طراح و صفحه آرا، فعالیت دارند.

شما می توانید به طور جداگانه در پروفایل خود برای ثبت سفارش صفحه آرایی اقدام کنید؛ چه مجله کودک و چه هر مجله ی دیگر.

به طبع کوچک بودن صفحات در محاسبه هزینه نهایی بسیار موثرند.


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 13:47:56 تعداد بازدید: 704 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول صفحه آرایی مجله کودک قواعد صفحه آرایی مجله کودک صفحه آرایی کتاب و مجله کودک صفحه آرایی و تصویرسازی مجله کودک صفحه آرایی و دیزاین مجله کودک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :