جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجله هنری

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/6/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 864 امتیاز 0 از 0 نظر

دغدغه‌ی بسیاری از مدیران نشریات یا مجله های هنری این است که علاقه‌ای به صفحه آرایی روتین و مشابه سایر مجلات ندارند. در حقیقت، یکی از مهم ترین معیار هایی که مجله ای هنری را از سایر مجلات جدا و متمایز می کند، صفحه آرایی مجله هنری است. اولین گزینه ای که در ایجاد این تمایز نقش بسزایی دارد، گرافیست/ صفحه آرای مورد نظر است که می تواند به قول معروف یک مجله هنری را – حتی از سایر مجلات هنری ِ مشابه ِدیگرِ آن- به تافته‌ی جُدا بافته‌ای تبدیل کند. اما چگونه می توان چنین شخصی را پیدا کرد؟ چگونه می توان هزینه های مرتبط با آن را کنترل کرد و از همه مهم تر، معیار های یک صفحه آرایی استاندارد و دقیق چه هستند؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی تخصصی مجله هنری

صفحه آرایی مجله هنری همانطور که از نامش مشخص است به هنر چیدمان کلیه عناصر یک صفحه در کنار هم مربوط می شود، آن هم به صورتی که  بتوانیم محتوا را به شکلی درست و دقیق به مخاطب منتقل کنیم. اما این چه معنایی دارد؟ مگر تفاوتی مابین مجله‌ای هنری با سایر مجلات وجود دارد؟ بله درست است. مجله های هنری دارای تفاوت اساسی با سایر مجلات هستند. هر مجله هنری می تواند پوشش دهنده‌ی یک یا چند حوزه مختلف هنری باشد: مثلا تئاتر، نقاشی، هنر های تجسمی، و .. هریک از این موضوعات به طور خاص، نیازمند یک شیوه ‌ صفحه آرایی هستند. به عنوان مثال اگر مجله‌ی هنری شما کلیه موضوعات هنری را پوشش دهد و برای هر کدام از آن‌ها یک فصل مشخص اختصاص دهد، می توان اینگونه اظهار کرد که هر فصل ِآن به یک صفحه آراییِ جداگانه نیاز دارد زیرا موضوع و محتوای هر فصل با دیگری متفاوت است. وقتی کار صفحه آرایی مجله هنری را به یک فرد کاردان و با تجربه می سپارید که در زمینه صفحه آرایی مجله هنری تجربه داشته است، می توانید مطمئن باشید که محتوای مجله‌ی شما به شکلی درست، استاندارد و ویژه مقابل چشمان مخاطب قرار خواهد گرفت.

همچنین هیچگونه نگرانی‌ای از بابت مبتدی یا آماتور بودن خروجیِ کار نخواهید داشت و در صورت وجود ِیک همکاری موفق با آن فرد، می توانید جهت برون سپاری ِسایر پروژه های مشابه به او اعتماد نمایید. انجام این کار – یعنی پیدا کردن یک فرد کاربلد و حرفه ای در زمینه صفحه آرایی مجله هنری – کار بسیار سختی است و نیاز به آزمون و خطا دارد. ایران تایپیست با علم به این چالش ِپیش روی کارفرمایان و صاحب امتیازان ِمجلات یا مدیران مسئول بخش هنری یک مجله تصمیم گرفته است تا با ارائه خدمات صفحه آرایی مجله هنری به واسطه افراد تحصیل کرده و با تجربه در این زمینه گامی نو جهت کاهش دغدغه های شما مشتری گرامی بردارد. بنابراین اگر مجله ای هنری دارید و در انتخاب یک گرافیست/ صفحه آرا زُبده مردد هستید، پیشنهاد می کنیم پروژه خود را به ما بسپارید.

صفحه آرایی مجله هنری

صفحه آرایی

صفحه آرایی مجله هنری چه قوانینی در ایران دارد؟

برای آشنایی با قوانین صفحه آرایی مجله هنری باید در ابتدا به دو هدف اصلی انجامِ صفحه آرایی مجله هنری در ایران و جهان پرداخته شود. هدف از پدید آمدن ِصفحه آرایی این بود که در وهله اول به تمیز شدن و راحتیِ خواندن محتوا توسط خواننده یا مخاطب آن مجله کمک کنیم. و البته در وهله دوم، ترغیب مخاطب به ادامه خوانش مجله در اولویت بود. بنابراین هر نوع صفحه آرایی‌ای که در ایران تایپیست انجام می شود اولین هدفی که دارد این است که ساختار و نوشته ها مرتب باشند، در یک گرید بندی ِدرست و صحیح قرار داشته باشند و دوم اینکه خوانا باشند؛ مثلا فونت انتخابی برای متن نامناسب نباشد، یا آنقدر عجیب و غریب نباشد که فقط ظاهری زیبا داشته باشد و امکان خوانده شدن ِراحت متن توسط خواننده را از بین ببرد. در چنین شرایطی کاملا طبیعی است که هدف اول و اساسی صفحه آرایی مجله هنری به بن بست می خورد.

بسیاری از مجله های هنری سعی می کنند با پیچ و تاب دادن به ظاهر متن و جایگذاری تصاویر بیشتر و کم کردن حجم محتوا در صفحات به هنری‌تر کردن ِآن بیفزایند و در عین حال، حجم مجله در چنین شرایطی افزایش خواهد داشت؛ که کاملا طبیعی است. این افزایش حجم موجب گران تر شدن ِقیمت خرید مجله می شود – زیرا به طور طبیعی افزایش کاغذ مصرفی در افزایش قیمت بی تاثیر نیست. این یک نوع صفحه آرایی مجله هنری ِغیر اصولی است. وقتی کار صفحه آرایی مجله هنری‌ را به یک فرد کاربلد می سپارید به خوبی می داند که چطور عناصر صفحه را در کنار یکدیگر بچیند که تعداد بهینه‌‌ای کاغذ مصرف شود و در نتیجه قیمت مجله را در حد معقول نگه دارد. چنین حالتی باعث می شود دو اولویت ِیاد شده در مورد صفحه آرایی مجله هنری یعنی خوانا ماندن متن و ترغیب ِمخاطب به دنبال کردن محتوا به درستی انجام شود. پس از این اولویت ها استفاده از تصاویر ِمناسب که خلاف قوانین کشور نیست از جمله قوانین دیگری هستند که هر مجله هنری باید آنها را به درستی رعایت نماید.

صفحه آرایی مجله هنری

صفحه آرایی مجله هنری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای صفحه آرایی مجله هنری فایلم را با چه فرمتی ارسال کنم؟

سوالات بسیاری برای مشتریان در حین ثبت سفارش صفحه آرایی مجله هنری پیش می آید که کاملا بدیهی است. با اینکه امکان تبدیل فرمت های گوناگون در دنیای امروز وجود دارد و شما می توانید متن نوشته شده در یک تصویر را در قالب ورد در اختیار داشته باشید، محدودیتی از نظر فرمت ارسالی برای ایران تایپیست وجود ندارد اما بهتر است محتوا مورد نظر خود را در قالب ورد یا پی دی اف به دست ما برسانید. اولویت با فایل ورد است چرا که برخی از مشتریان تمایل دارند که تنها یک صفحه آرایی معمولی و عادی به واسطه ورد روی محتوا انجام شود. البته اگر مجله هنری باشد، تنها نرم افزار ورد پاسخگو نیست و در کنار آن یا به تنهایی می توان از سایر نرم افزار ها مانند ایندیزاین استفاده کرد. بنابراین فرمت هایی که از فایل های متنی پشتیبانی می کنند بهترین گزینه هستند.

البته انتخاب نرم افزاری که صفحه آرایی مجله هنری با آن انجام می شود نیز تا حد بسیار زیادی در خروجی ِکار موثر است. کاملا طبیعی است که نمی توان به واسطه‌ی ورد، همان صفحه آرایی را انجام داد که در ایندیزاین قابل انجام است. در هر صورت، شما می توانید نرم افزار انتخابی خود را برای صفحه آرایی مجله هنری در زمان ثبت سفارش تعیین کنید یا اینکه برای انتخاب بهترین نرم افزار ها با توجه به موضوع و محتوای مجله تان، از ما مشاوره دریافت کنید. دریافت این مشاوره به صورت رایگان می باشد و از شما مشتری گرامی هزینه ای دریافت نخواهد شد. دلیل ترجیح ارسال مجله هنری به فرمت ورد این است که می توان آن را به صورت منعطف تغییر داد زیرا در اختیار داشتن محتوای اصلی و متنی که قرار است در مجله به چاپ برسد و تغییرات ظاهری بر روی آن انجام شود بهتر از تصویر ِآن است.

صفحه آرایی مجله هنری

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجله هنری با پرداخت اقساط

ارائه خدمات در ایران تایپیست در زمینه‌ی صفحه آرایی مجله هنری، به صورت منعطف می باشد. بسیاری از مسئولان مجلات هنری یا نشریاتی که در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت می کنند مدت ها است که با ایران تایپیست همکاریِ بلند مدت دارند. این همکاری بلند مدت به این صورت است که آنها در بازه های زمانی ِپیش از انتشار مجله یا نشریه خود اقدام به ثبت سفارش برای صفحه آرایی مجله هنری می کنند و گاهی پیش می آید که حجم ِکار درخواستی آنها بسیار زیاد باشد. اما در ایران تایپیست بابت پیش آمد شرایط کار حجیم، هیچ گونه خلل و مشکلی به وجود نمی آید. حضور چندین گرافیست / طراح صفحه آرا با تجربه منجر به پیش آمد چنین شرایطی شده است. ما این امکان را داریم تا با بهره گیری از تیم ِفعال و کوشای خود، کلیه‌ی پروژه های مربوط به صفحه آرایی مجلات را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت تحویل دهیم.

به همین خاطر است که بسیاری از کارفرمایان ترجیح می دهند با ما همکاری داشته باشند. و این همکاری رنگ و بوی چندین و چند ساله به خود گرفته است. از این رو، اگر شما نیز به دنبال یک مرکز یا مجموعه بزرگ که در ایفای نقش خود جهت ارائه خدمات منعطف و سریع سرآمد است، می باشید پیشنهاد می کنیم حداقل یک سفارش را با همکاری ِایران تایپیست در زمینه‌ی «صفحه آرایی مجله هنری» به پایان ببرید و در نهایت تصمیم بگیرید که قصد ادامه‌ی همکاری با ما را خواهید داشت یا خیر. در خلال ِارائه این خدمات، ایران تایپیست از اِعمال تخفیف های مختلف برای کسب حداکثر رضایت شما استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر اقدام به ثبت پروژه ای حجیم در زمینه صفحه آرایی مجله در ایران تایپیست نمایید، ما به همان نسبت اقدام به ارائه تخفیف به شما خواهیم کرد. این تنها یکی از جمله تخفیف هایی است که به مشتریان ارائه می شود.

صفحه آرایی مجله هنری

موسسه آنلاین صفحه آرایی

بهترین موسسه آنلاین صفحه آرایی مجله هنری در سطح کشور

انتخاب بهترین موسسه یا شرکت فعال در زمینه صفحه آرایی مجله هنری‌ کار سختی است و به عنوان یک مشتری به شما حق می دهیم. زیرا با زیاد شدن تعداد شرکت ها یا افرادی که ادعا می کنند می توانند شما را در این مسیر یاری دهند، شرایط و انتخاب بهترین گزینه از میان کلیه‌ی گزینه های موجود سخت و دشوار خواهد بود. اما ملاک ها  و معیار های انتخاب بهترین موسسه آنلاین ارائه دهنده خدمات صفحه آرایی مجله هنری همچنان به قوت خود باقی هستند و نمی توان از اهمیت‌شان غافل شد. از جمله‌ی این معیار ها می توان به کیفیت، ارائه اطلاعات دقیق و شفاف در مجله‌ی سایت آن موسسه، پاسخگویی 24 ساعته به مشتری و نرخ هزینه‌ی منعطف و تخفیف های متنوع اشاره کرد. تمامی این معیار ها بدون کم و کاست در ایران تایپیست رعایت می شوند. همچنین ما در تلاشیم تا نحوه خدمت رسانی و تنوع آن را به شما مشتری گرامی به صورت منعطف ارائه نماییم.

بنابراین، شما می توانید بعد از خواندن این مطلب، اگر همچنان سوالی در مورد صفحه آرایی مجله هنری خود در مجموعه‌ی ایران تایپیست داشتید، از طریق راه های ارتباطی اعلام شده با ما تماس برقرار کنید. ارائه مشاوره‌ی رایگان به شما مشتری گرامی یکی از جمله خدمات ما می باشد که در این مطلب به آن اشاره شد. همچنین در  صورتی که نیاز دارید از کیفیت انجام پروژه های سابق ما مطلع شوید می توانید درخواست خود را مطرح کنید تا نمونه کارهای سابق ِانجام شده در ایران تایپیست در دسترس شما قرار گیرد. شما با بررسی این نمونه کارها می توانید برای شروع همکاری/ یا عدم همکاری با ما تصمیم گیری کنید. جالب است بدانید که 99 درصد از مشتریان ما گزینه‌ی اول را انتخاب کرده اند، یعنی شروع همکاری. زیرا میزان کیفیت کار و دانشِ طراحانِ ما چیزی نیست که قابل چشم پوشی باشد.

صفحه آرایی مجله هنری

صفحه آرایی مجله هنری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلهصفحه آراییهزینه صفحه آراییهزینه تنظیم مقاله با مجله

سوالات متداول

بله، شما می توانید درخواست دریافت قالب آماده‌ی مجله خود را در تماس با ما مطرح کنید.

کلیه‌ی موارد اعم از انتخاب فونت و اندازه‌ی فونت مناسب، گرید بندی، پاراگراف بندی، فهرست بندی، انتخاب عناصر بر اساس هویت مجله و ...

خیر، مواردی که در تعیین هزینه صفحه آرایی ِیک مجله موثر هستند شامل حجمِ پروژه، زمان تحویل درخواستی مشتری هستند.

زمان تحویل به حجم پروژه بستگی دارد. اما شما می توانید در زمان ثبت سفارش، زمانی که نیاز دارید تا پروژه تحویل داده شود را اعلام کنید.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/6/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 864 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجلات هنری صفحه بندی مجله هنری صفحه بندی مجله های هنری صفحه آرایی مجلات آرت صفحه آرایی آنلاین مجله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :