جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجلات در ایندیزاین

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/4 ساعت 14:00:00 بازدید: 928 امتیاز 0 از 0 نظر

برای صفحه آرایی مجلات با محوریت های موضوعیِ گوناگون باید از نرم افزار های مختلفی استفاده کرد. یکی از برترین و شناخته شده ترین ِاین نرم افزار ها ایندیزاین است. اما چرا استفاده از ورد به عنوان یک ابزار برای صفحه آرایی مجلات کمتر از ایندیزاین مورد توجه است؟ البته که نمی توان از قابلیت های ورد برای صفحه آرایی غافل ماند اما ایندیزاین به صورت تخصصی تر به منظور صفحه آرایی مجلات مورد استفاده قرار می گیرد و ابزار های مختلف را در دسترس طراحان و گرافیست ها قرار می دهد، به طوری که شما می توانید به راحتی قالب های آماده ی متنوعی را که تنها در این نرم افزار قابل اجرا شدن هستند، را در فضای اینترنت بیابید.

در ایران تایپیست صفحه آرایی مجلات به واسطه ی نرم افزار این دیزاین انجام می شود که این امکان را فراهم می کند تا برای تعیین جایگاه متون، بستن کادر ها، ستون ها و صفحه بندی و سایر موارد دیگر که به صفحه آرایی مجلات مربوط می شود، به سرعت و سهولت عمل شود. در نتیجه رضایت مشتریان به واسطه‌ی خلاقیت گرافیست ها و طراحان فعال و مجرب در ایران تایپیست حاصل خواهد شد.

البته بسته به نظر مشتری و انتخاب وی می توان نرم افزار مورد استفاده برای صفحه آرایی مجلات را تغییر داد. بنابراین، اولویت نخست به طور خاص به نظر مشتری و انتخاب او بستگی خواهد داشت. در صورتی که ذهنیتی در مورد انتخاب نرم افزار مناسب برای صفحه آرایی مجله نداشته باشید، ما در ایران تایپیست با تکیه بر تجربه و تخصص بهترین و مناسب ترین نرم افزار را که در صدر آنها ایندیزاین می باشد، انتخاب خواهیم کرد تا رضایت نهایی مشتری به خوبی حاصل شود. به طور عمومی انتخاب ما در ایران تایپیست برای صفحه آرایی مجلات به دلایل زیر بر ایندیزاین استوار است:

  1. انجام کار با سرعت و سهولت بالا
  2. ارائه خروجی دیجیتال با فرمت های متنوع
  3. ابزار های گوناگون برای پاراگراف بندی، ساخت استایل و ..
  4. امکان ایجاد ارتباط مابین ایندیزاین با سایر نرم افزار های مرتبط

صفحه آرایی مجلات در ایندیزاین

صفحه آرایی مجله

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

صفحه آرایی یک هنر پویا است که جزئیات قرارگیری عناصر در یک صفحه از مجله را به شیوه ای زیبا و موثر تعیین می کند.

خیر، ما در ایران تایپیست به واسطه عوامل گوناگون نظیر وجود طراحان و گرافیست های قابل از سراسر کشور، هزینه را برای شما مشتری گرامی کاهش داده ایم.

ما به شما پیش از شروع کار تضمین می دهیم که کیفیت بالای کار را در طول انجام پروژه حفظ نماییم. همچنین امکان بررسی نمونه کارهای قبلی نیز وجود دارد.

بله شما می توانید بر هر مجله به صورت جداگانه ثبت سفارش انجام دهید.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/4 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 928 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجلات در ایندیزاین سفارش صفحه آرایی مجله در ایندیزاین صفحه آرایی آنلاین مجلات در ایندیزاین ارزانترین صفحه آرایی مجلات در ایندیزاین صفحه آرایی حرفه ای مجلات در ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :