شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی صفحات وب

نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/5 ساعت 09:00:00 بازدید: 841 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی صفحات وب موضوع امروز و دیروز نیست. تقریبا از وقتی اولین وب سایت ها به وجود آمدند، این دغدغه وجود داشت که «چگونه ظاهر آن را بهتر کنیم؟»، «چگونه آن را برای مخاطب زیباتر و کاربردی تر کنیم؟»، «آیا این ظاهر یا شکل و شمایل بیش از حد خسته کننده و ساده یا بیش از حد پر زرق و برق نیست؟» تک تک این سوالات و پرسش های مشابه آنها از جمله مواردی هستند که به همین موضوع بر می گردند: آرایش صفحات وب طبق یک چارچوب و ساختار مشخص هم برای جذب مخاطب و هم برای ایجاد چیدمانی استاندارد معقول که بتوان محتوایی در آن قرار داد. از همان ابتدا تا به امروز افرادی سعی کرده اند تا به شکل های مختلف از اهمیت صفحه آرایی صفحات وب بکاهند و به اهمیت تبلیغات یا پایدار نگه داشتن مشتری به شیوه های غلط و منسوخ شده بیفزایند. اما آنچه که مسلم است این است که خورشیدِ صرف وقت، هزینه و فکر برای صفحه آرایی وب سایت ها هرگز غروب نمی کند!


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی صفحات وب چیست و شامل چه مواردی میشود؟

صفحه آرایی تنها به کتاب، پایان نامه، مجله و نشریات خلاصه نمی شود و برای داشتن یک سایت خوب و زیبا – به بیان ساده – باید برای آن نیز به فکر صفحه آرایی بود. البته صفحه آرایی صفحات وب با صفحه آرایی نشریات متفاوت است و برای تغییر ظاهر یک سایت باید به کد نویسی به زبان html و CSS آشنا بود.

برای صفحه آرایی صفحات وب به استفاده از نرم افزار های صفحه آرایی برای کتاب ها و مجلات نیازی نداریم. البته درست است که قبل از اجرای طرحی که برای صفحه آرایی چندین صفحه وب در نظر گرفته ایم، باید یک نقشه داشته باشیم و با آزمون و خطا پیش نرویم، اما در عین حال، اجرا و طراحی ِ صفحه آرایی صفحات وب نرم افزار های مخصوص به خود را دارد و آن را با نسخه‌‌های چاپی نمی توان یکسان دانست. اما کلیتِ صفحه آرایی در این زمینه نیز یکسان است. برای درک بهتر می توانید یک مجله اینترنتی را با یک مجله چاپی در نظر بگیرید.

در هر دوی آنها هدف این است که به کلیه‌ی عناصر ِقابل مشاهده در صفحه یک آرایش و نظم ِمناسب بدهیم، پرسونا مخاطب (Audience Persona) را در نظر بگیریم، مخاطب را هیجان زده کنیم، از حاشیه ها و اندازه حروف ِمناسب استفاده کنیم و کاری کنیم تا خواندن محتوا برای مخاطب آسان باشد. در هر دو این حالت ها هدف همان است، اما وسیله متفاوت می باشد. تیم ایران تایپیست در حوزه صفحه آرایی، در کنار شماست. شما می توانید برای ثبت سفارش صفحه آرایی صفحات وب ِخود در سایت ما سفارش ثبت کنید و منتظر ِتخصیص پروژه خود به یک طراح/ گرافیست ِآشنا به اصول UI (ظاهر سایت) و مسلط به html و CSS و ... باشید. نمونه کارهای موفق گروه ایران تایپیست در این زمینه، نشان دهنده تجربه و توانِ بالای ارائه خدمات صفحه آرایی صفحات وب است.

صفحه آرایی صفحات وب

صفحه آرایی صفحات وب

صفحه آرایی صفحات وب HTML

Html و CSS یکی از دو زبان تاثیر گذار بر ظاهر سایت ها هستند. داشتن مهارت در بکارگیری کد های مربوط به این دو کمک می کند تا سایت شما از یک فُرم عادی و تکراری به یک سایت جذاب و دیدنی برسد! تعجبی هم ندارد، برخی از کد های کاربردی که بسیاری از افراد ِمسلط به حوزه‌ی UI به آن وارد هستند، به طور خاص برای صفحه آرایی صفحات وب طراحی شده اند. اوایل، وجود چنین کد هایی بی معنا بود و طراحان مجبور بودند تا از جداول ِنامرئی برای ایجاد گرید و یک ظاهر ِمعقول در یک سایت استفاده کنند. این کار بسیار سخت بود و گاهی باگ هایی فراوان به همراه داشت. خیلی مواقع ظاهر سایت به هم می ریخت و در اکثر موارد، نتیجه‌ی مطلوب و دلخواهی که در ذهنِ طراح ِمورد نظر بود حاصل نمی شد.

اما پس از چند سال با روی کار آمدن کد های مخصوص صفحه آرایی صفحات وب این مشکل برطرف شد و مدیران سایت ها به علاوه طراحان توانستند به ظاهر ِمطلوب و مورد انتظار خود از یک سایت و تک تک صفحات آن برسند. اکنون ما دیگر در آن دوران سخت و طاقت فرسا نیستیم. حتی لازم نیست که شخصا به کد های مربوط به صفحه آرایی صفحات وب مسلط باشیم تا بتوانیم ظاهر سایت خود را به نمایی مطلوب برای مخاطبان و مشتریان تبدیل کنیم. تنها کافی است تا این کار را به یک متخصص که دارای تجربه همکاری با سایت های مختلف – در این زمینه است – بسپاریم و از نتیجه‌ی به دست آمده لذت ببریم. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در سایت ایران تایپیست ثبت نام نمایید و سپس از طریق پنل خود برای ثبت سفارش اقدام نمایید. به همین سادگی! کل پروسه‌ی ثبت سفارش داخل ایران تایپیست نیز کمتر از 5 دقیقه از وقت ارزشمند ِشما را می ستاند.

صفحه آرایی صفحات وب

طراحی و صفحه آرایی وب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه صفحه آرایی صفحات وب چقدر است؟

برای بسیاری از کسانی که اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی صفحات وب نمیکنند، «هزینه» موضوع بسیار مهمی است. حتی بسیاری از این گروه از افراد گمان می کنند که اعمالِ یک قالب یا تمِ آماده بر روی چندین صفحه وب، باعث می شود تا آن سایت به یک ساختار و چارچوب مناسب و خوب برسد. این کاملا طبیعی است و این بدان معنا نیست که استفاده از قالب آماده اشتباه است! اما طراحی و صفحه آرایی صفحات وب به صورت اختصاصی برای یک سایت بهتر بوده و نتایج ِقابل قبولی دارد. مخاطب در نگاه اول  با یک قالب تکراری مواجه نمی شود و به سرعت متوجه خواهد شد که برای آن سایت – فارغ از حوزه فعالیت – زمان اختصاص داده شده است. به همین خاطر، به مخاطب احساس ارزش منتقل می شود. این بدان معنا است که زیبایی و جذابیت ِیک سایت، برای مخاطب بازتولید یک حس خوب و ارزشمند را در پی خواهد داشت و این همان حالتی است که اکثر مدیران وب سایت ها برای صفحه آرایی صفحات وب در پی ِآن هستند. آیا شما نیز به این موضوع فکر کرده اید؟

در صورتی که صفحه آرایی صفحات وب به صورت اختصاصی و سفارشی سازی شده اهمیت نداشت، طبیعی بود که بازار قالب های آماده و قابل دانلود کاملا داغ بماند و روز به روز از ارزشِ طراحی و صفحه آرایی یک وب سایت کم و کمتر شود. این مرحله تا جایی پیش می رفت که دیگر قالب ها و تم های آماده ترجیح مدیران سایت ها بودند و بس. اما همانطور که ملاحظه می کنید، هر سایت قالب و پوسته و آرایش ِخاص خود را دارد و این بدان معناست که برای طراحی ِآنها وقت و زمان و هزینه صرف شده است. نگران هزینه‌ی صفحه آرایی صفحات وب خود نباشید. در ایران تایپیست هم به هویت ِمستقل خود به واسطه صفحه آرایی می رسید و هم هزینه‌ی بسیار بسیار کمی را خواهید پرداخت.

صفحه آرایی صفحات وب

صفحه آرایی

آیا صفحه آرایی صفحات وب تضمین و گارانتی میشود؟

ارائه‌ی یک طراحی منحصر به فرد مستلزم آگاهی از بسیاری فاکتور ها است که بر روی ظاهر یک سایت تاثیر می گذارند. به عنوان مثال رنگ را در نظر بگیرید که تا چه حد می تواند مهم باشد و پیام های مختلفی را به بیننده یا مخاطبِ آن سایت منتقل کند. در ایران تایپیست برای اینکه طراحی دقیق و مفصلی داشته باشیم بای بتوانیم اعتماد را در ذهن مشتری جانمایی کنیم. جانمایی ِاین اعتماد همواره پروسه‌ی سختی دارد اما بسیاری از مشتریان می توانند با وجود دلایل و استدلال های منطقی به یک طراح و یک مجموعه پشتیبان اعتماد کنند. اما این استدلال ها چه هستند؟ یکی از آنها ارائه‌ی نمونه کار درست قبل از ثبت سفارش است. شما می توانید به نمونه کارهایی که داخل ایران تایپیست انجام شده اند و به تاییدِ مشتریانِ سابق ما رسیده اند نگاهی بیندازید.

حتی می توانید آنها را به صورت دقیق و جزء به جزء بررسی کنید تا بهتر متوجه شوید که تمایز های ایران تایپیست با سایر شرکت های مشابه چیست و حتی هزینه ای که از جانب ِشما برای انجام صفحه آرایی صفحات وب پرداخت می شود تا چه حد پایین است. پس از انجام این مقایسه ها شما به اعتمادی هر چند کم از کیفیت ِکار صفحه آرایی صفحات وب در ایران تایپیست دست پیدا خواهید کرد با با اطمینان بیشتر می توانید روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید. دوم اینکه برای ثبت سفارش لازم نیست تا کل هزینه را در ابتدا پرداخت کنید و پرداخت در دو مرحله جداگانه – یکی در حین ثبت سفارش و دیگری پس از پایان ِکار – راه دیگری است که به بازتولید اعتماد در ذهن ِشما منجر می شود. اینکه در ایران تایپیست بیش از اینکه به دریافت هزینه بها داده شود، کیفیتِ ارائه خدمات است که مهم است و بس.

صفحه آرایی صفحات وب

صفحه آرایی صفحات وب

چه کسانی صفحه آرایی صفحات وب را در ایران تایپیست به عهده دارند؟

برای انتخاب طراحانی که وظیفه صفحه آرایی صفحات وب‌ را بر عهده دارند، تسلط بر نرم افزار های مخصوص صفحه آرایی صفحات وب و علم به زبان های برنامه نویسی مخصوص صفحه آرایی به خصوص HTML / CSS بسیار حائز اهمیت است. تجربه و تخصص ِفرد آشنا در این زمینه نیز اولویت های بعدی است که از وی یک طراح ِقابل و خلاق می سازد. بسیاری از طراحانی که در تیم ایران تایپیست فعالیت دارند، چنین مهارت هایی دارند و بسیاری از پروژه های خود را در سطح عالی و برتر ارائه می نمایند. به همین دلیل است که – به جرات می توان اظهار کرد که – کلیه مشتریانی که به ایران تایپیست اعتماد کرده و کار صفحه آرایی صفحات وب سایت خود را به ما می سپارند، به عنوان یک مشتری ثابت و دائمی در سایت ِما اقدام به ثبت سفارش می نمایند. شما می توانید با دریافت نمونه کارهای انجام شده در ایران تایپیست به خوبی متوجه این موضوع شوید.

به همین دلیل لازم نیست تا برای یافتن بهترین طراحی مسلط به انجام صفحه آرایی صفحات وب به بهترین شکلِ ممکن در ایران، به جستجو و بررسی رزومه های آنها بپردازید. کلیه‌ی طراحان ِبرتر در ایران، در اینجا گرد ِهم آمده اند تا گره‌ای از مشکل طراحی ِسایت شما باز کنند. توجه داشته باشید که حتی اگر سایت شما دارای صفحه آرایی باشد اما نیاز به آپدیت داشته باشد، یا نقص هایی واضح و آشکار در ظاهر ِآن باعث کم توجهی مخاطبان شده است، و کلیه‌ی حالت هایی که اشاره به آنها در این مطلب ممکن نیست، تیم ایران تایپیست در کنار شماست. شما می توانید داخل سایت ایران تایپیست سفارش خود را به همراه توضیحات مهم ثبت کنید و احساس ِکاربران را نسبت به محتوا و فضای سایت تان تغییر دهید؛ شایان ذکر است که مهم نیست که موضوع و حوزه فعالیت تان چه باشد.

صفحه آرایی صفحات وب

صفحه آرایی صفحات وب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

همواره سعی بر این است که از به روز ترین استاندارد ها و تکنیک ها برای صفحه آرایی سایت ها استفاده شود.

بله، پیش از ثبت سفارش می توانید از ایران تایپیست مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بله، برای این منظور می توانید با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

زمان انجام پروژه وابسته به حجم پروژه می باشد و در زمان ثبت سفارش تعیین می شود.


نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/5 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 841 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی وب سفارش صفحه آرایی وبسایت سفارش صفحه آرایی سایت صفحه بندی وب صفحه بندی و طراحی سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :