شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی صفحات داخلی کتابچه های جیبی ادعیه

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 14:00:00 بازدید: 907 امتیاز 0 از 0 نظر

سالهاست که انقلابِ ویژه ای در زمینه ی صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های مختلف روی داده است و گرایش طراحان را به سمت استفاده از رنگ ها و المان های زنده تر و مفهومی تر، تغییر داده است. در صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های نوین و جدید شما با سادگی در عین استفاده از ساده ترین تصاویر، نوشته ها، علامت ها مواجه هستید. 

با توجه به این که یکی از پرفروش ترین کتاب هایی که می توان داخل هر خانه ای آن را یافت، کتابچه های جیبی ادعیه است. این کتاب ها در عین کوچک بودن و نسبتا حجیم بودن، نیازمند طراحی و صفحه آرایی دقیق هستند. کلیه حاشیه ها و فضاهای منفی و سفید داخل این کتابچه ها باید به درستی و کاملا منظم تنظیم شود. صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های ادعیه به شیوه کاملا درست و حرفه ای باعث کم حجم شدن آن کتاب ها و کاربری آسان تر می شود. 

امروزه، استفاده از رنگ های آرامش بخش، علامت ها و اِلمان های مذهبی در این کتاب ها به همراه استفاده از تصاویر مکان های زیارتی و مقدس باعث شده است تا افرادی که اقدام به خرید این کتاب ها می کنند، برای خوانش و انجام عبادات بیشتر ترغیب شوند؛ شاید تعجب برانگیز باشد اما حتی کتاب های دعا نیز می توانند در ارتقای اشتیاق افراد برای خواندن یک دعا یا پرداختن به واجبات، موثر باشند. 

با توجه به نکات بیان شده، ما در هلدینگ بزرگ ایران تایپیست به شما مشتری عزیز کمک می کنیم، تا مخاطبان بیشتری را یافته و در جلب نظر بسیاری از افراد موفق شوید. با توجه به تجارب کسب شده در این زمینه توسط طراحان ما در ایران تایپیست، امکان صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های ادعیه مختلف را فارغ از اندازه، تعداد صفحات و عناوین وجود دارد.

صفحه آرایی صفحات داخلی کتابچه های جیبی ادعیه

سفارش صفحه آرایی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتابصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

بله شما می توانید درخواست نمونه کار را با کارشناسان ما مطرح کنید.

از نظر اندازه ی فیزیکی محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید برای هر نوع کتاب با هر اندازه ای در سایت ما ثبت سفارش کنید.

خیر، ادیت انجام نمی شود.

یک پیش پرداخت در ابتدا از شما اخذ شده و در نهایت بعد از انجام کار، پرداخت نهایی انجام خواهد شد.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 907 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی صفحات داخلی کتابچه صفحه آرایی صفحات کتابچه صفحه آرایی کتابچه های جیبی صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب دعا صفحه آرایی صفحات داخلی کتابچه ادعیه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :