شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی سایت

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/11 ساعت 09:00:00 بازدید: 232 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی سایت یکی از پیچیده ترین و مهم ترین مراحلی است که باید پیش از بارگذاری و در دسترس قرار دادن ِآن برای مخاطبان، انجام شود. صفحه آرایی برای یک سایت به معنای تنظیم چیدمان و ساختار آن به نحوی است که به بهترین و زیباترین شکل به مخاطب نمایش داده شود. تنظیم فونت، نوع آن، اندازه و رنگ ِآن، جایگذاری تصاویر، شیوه نمایش متن ها، تعداد مطالب قابل بارگذاری داخل یک صفحه از سایت، تعیین چیدمان عناصر صفحه، و غیره همگی از جمله مواردی هستند که در روال صفحه آرایی سایت به طور کامل تعیین می شوند و اجازه می دهند مخاطب، بسیار بهتر با مطالب و محتوای سایت شما ارتباط برقرار کند. در نهایت شما می توانید مخاطب را به خرید محصول یا انجام کاری خاص، وادار کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی سایت به چه معناست؟

صفحه آرایی سایت یکی از مرسوم ترین و شناخته شده ترین کارهایی است که قبل از بارگذاری ِکامل آن قبل از قرار گرفتن در دسترس کاربران، انجام می شود. فارغ از محتوا و موضوع سایت، در صورتی که برای ظاهر و نمای آن هیچگونه برنامه ای نداشته باشیم و آن را به صورت اصولی صفحه بندی نکنیم، نمی توانیم اظهار کنیم که سایتی موفق و بسیار عالی را در اختیار مشتریان قرار داده ایم. اینکه موضوع و ساختار سایت چیست، تاثیر بسزایی در صفحه آرایی سایت دارد؛ به عنوان مثال نمی توان صفحه آرایی سایت های مربوط به تبلیغات را مانند یک سایت علمی و آموزشی یا خبری انجام داد.

بنابراین، باید هدف و ساختار صفحه آرایی سایت را طبق موضوع سایت به انجام برسانیم. انجام ِ صفحه آرایی سایت توسط یک متخصص به دریافت نتیجه صحیح و اصولی منجر می شود. وقتی یک صفحه آرا یا یک گرافیست ِبا تجربه بتواند یک سایت را طبق اصول و قوانین استاندارد صفحه آرایی تنظیم کند، آنچه که در خروجی به کاربران نمایش داده می شود، ظاهری اصولی و چشم نواز خواهد بود. این ظاهر چشم نواز و اصولی به سختی به دست می آید اما اگر کار را به شخصی مجرب و دارای تخصص سپرده باشید به خوبی می توانید مطمئن باشید که سایت تان به شکلی قانونمند تنظیم  و صفحه آرایی شده است. در ایران تایپیست گروهی از بهترین و برترین متخصصان گرد هم آمده اند تا بتوانند در ارائه خدمات صفحه آرایی سایت به بهترین شکل ممکن شما را یاری نمایند. شما می توانید با ثبت اولین سفارش خود در ایران تایپیست، برای صفحه آرایی سایت تان – فارغ از موضوع، محوریت و حجم صفحاتِ آن – اقدام نمایید. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در ایران تایپیست کاملا رایگان انجام می شود. همچنین اگر نیازی به دریافت مشاوره داشتید، می توان از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

صفحه آرایی سایت

سایت

اصول صفحه آرایی صفحه اول سایت چیست؟

صفحه اول یک سایت همان بخشی از سایت است که هر شخصی با آن روبرو می شود. یا دست کم از مطلبی که از طریق موتور های جستجو به آن هدایت شده است به سراغ صفحه اول می رود تا بیشتر با شما و خدمات یا محصولات تان آشنایی پیدا کند. بنابراین صفحه اول یک سایت را می توان هویت ِآن دانست. اگر این صفحه به درستی طراحی نشده باشد، نمی تواند نظر هیچکس را به خود جلب کند: حتی آن دسته از مخاطبانی که چندان سخت گیر نیستند و می توانند با بسیاری از کم و کاست های یک سایت کنار بیایند.

در صفحه اول سایت نمی بایست که حجم زیادی محتوا قرار دهید. تنها هدف از درج محتوایی خاص در این بخش این است که بخواهید مخاطب را ترغیب کنید با شما ارتباط بگیرد یا از خدمات تان استفاده کند. یا اینکه با شما بیشتر آشنا شود و بیشتر احساس نزدیکی داشته باشد. از این رو، تنها کسی می تواند صفحه آرایی سایت شما را – به خصوص برای صفحه اول یا home page – به درستی انجام دهد که در مورد آن تخصص و دانش بسیار بالایی داشته باشد. لازم به توضیح نیست که سپردن صفحه آرایی سایت به یک فرد آماتور یا شخصی که در این مورد اطلاعات تجربی ِمحدودی دارد، نتیجه ای درخشان و راضی کننده به وجود نمی آورد.

برای اینکه صفحه آرایی سایت شما – به خصوص برای صفحه اول – به درستی انجام شود، ما در ایران تایپیست به طور مداوم با شما در ارتباط خواهیم بود. این ارتباط مداوم باعث می شود شما به خوبی بدانید که روال کار به چه صورت انجام می شود و پروژه تان در چه مرحله ای است. همچنین برای شما توضیح داده می شود که تغییرات ِانجام گرفته به چه دلیل اِعمال شده اند تا رضایت شما حاصل شود. این شیوه‌ی ارتباط و به ثمر رساندن یک پروژه صفحه آرایی سایت در ایران تایپیست یک روال معمولی و همیشگی است که کمک می کند رضایت شما به طور کامل حاصل شود.

صفحه آرایی سایت

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تاثیر صفحه آرایی سایت بر آمار بازدیدکنندگان

حتما بارها و بارها در مورد مدیریت صفحات سایت مطالعه کرده اید و در تک تک مطالب و مقالات نوشته شده در این حوزه، اشاره شده است که اولین چیزی که یک بازدید کننده در ورود به سایت مشاهده خواهد کرد، ظاهر ِآن است؛ نه مطالب، نه دقت به تصاویر و نه هیچ عنصر یا بخش دیگر. شما تنها در عرض سه الی پنج ثانیه وقت دارید تا مخاطب را جذب خود کنید. آن هم به واسطه‌ی صفحه آرایی سایت! در غیر این صورت – و وقتی که پس از گذشت این پنج ثانیه، مخاطب نتواند با شما ارتباط بگیرد – آن را ترک خواهد کرد. در نتیجه کل هزینه ای که بابت تولید محتوا و استفاده از عکس های با کیفیت صرف کرده اید، کل هزینه هایی که برای لینک سازی و دریافت اعتبار از گوگل و سایر موتور های جستجو صرف کرده اید از بین خواهد رفت. تاثیر ظاهر و شکل و شمایل یک سایت در جذب اولیه مخاطبان و افزایش تعداد آنها به شدت موثر خواهد بود.

صفحه آرایی سایت کمک می کند تا کلیه عناصر صفحات شما با توجه به موضوع و هدفی که دارند به درستی نمایش داده شوند. در حقیقت اهمیت طراحی نمای ظاهری یک سایت مانند یک کتاب یا یک مجله است؛ تفاوتی نمی کند که محتوای بسیار زیادی به مخاطب ارائه می دهید یا اینکه حجم مطالبی که در سایت تان قرار می گیرد کم و خلاصه است. برای هریک از این سایت ها می بایست صفحه آرایی به صورت جداگانه و با صبر و حوصله انجام پذیرد. برای بسیاری از افرادی که به فکر جذب مخاطب بیشتر – در کنار اختصاص بودجه برای تبلیغ – هستند، این روش به طرز فوق العاده ای مثبت عمل می کند. می توانید اهمیت صفحه آرایی سایت را از یک جنبه‌ی دیگر نیز بررسی کنید. اگر شما هزینه‌ی زیادی برای تبلیغات یا ورود ِمخاطب به سایت تان به طور ارگانیک پرداخته باشید اما متوجه شوید که آنها بلافاصله بعد از ورود به آن، از خرید یا برقراری ارتباط با شما سر باز میزنند، چه حسی پیدا خواهید کرد؟ در این شرایط مسلم است که بدانید مشکل ِعدم دریافت بازخورد کافی، به طراحی ظاهر و نمای سایت تان مربوط می شود.

صفحه آرایی سایت

سئو

صفحه آرایی سایت مطابق اصول سئو

سئو، یکی از تاثیر گذار ترین عوامل بر روی دیده شدن سایت تان به شکل ارگانیک است. سئو کمک می کند تا سایت شما از نظر موتور های جستجو و کاربران به طور موثر ارزشمند و مفید تلقی شود. آگاهی از قوانین سئو برای صفحه آرایی سایت تنها در اختیار متخصصان و طراحان ایران تایپیست است. در حقیقت اطلاع از قوانین سئو برای طراحی ظاهر سایت به بهترین شکل ممکن ایستا نیست و قوانین ِآن به طور سالانه و با ایجاد تغییراتی در الگوریتم های موتور های جستجو مانند گوگل ارتقا پیدا می کند. بنابراین تنها شخصی می تواند طراحی ظاهری سایت را مطابق اصول سئو انجام دهد که به آنها واقف باشد و طبق قوانین قدیمی و منسوخ شده‌ی آن، عمل نکند. متخصصان ایران تایپیست با اطلاع از به روز ترین قوانین سئو کمک می کنند بخش عظیمی از مخاطبان و بازدیدکنندگان سایتتان به طور ارگانیک به آن وارد شوند و در لحظه‌ی اول مجذوب آن بمانند. قوانین سئو کمک می کند تا سایت شما نه بیش از حد شلوغ و نه بیش از حد خلوت بماند.

همچنین محتوا را به شکلی درست به مخاطب ارائه خواهد داد و سایت را در چشم او مفید جلوه خواهد نمود. به این صورت، هم از طراحی دقیق و اصولی صفحه نخست سایت تان بهره مند خواهید شد و هم با کمک قوانین سئو می توانید محتوای خود را به شکلی ارزشمند به موتور های جستجو و کاربران نشان دهید. در نهایت می توانید با آپدیت نگه داشتن سایت خود براساس قوانین سئو به نتایج فوق العاده ای در جذب مخاطب برسید: یعنی آن زمانی که رقبای شما تلاش می کنند با تبلیغات مضاعف کاری کنند تا سایت شان دیده شود اما شما به واسطه طراحی درست و اصولی و استاندارد می توانید بدون تلاش ویژه ای مخاطب را در یک نگاه به سمت خود جذب کنید. لازم به ذکر است که اصول و قوانین سئو نه فقط در صفحه اول سایت، بلکه در کل آن رعایت خواهد شد تا ظاهر سایت تان را به یک انسجام پایدار برساند.

صفحه آرایی سایت

صفحه آرایی سایت مدارس

صفحه آرایی سایت مدارس غیرانتفاعی

برخی از مدارس غیر انتفاعی هستند که ثبت نام دانش آموزان را به صورت غیر حضوری انجام می دهند، به واسطه‌ی سایت خود اقدام به تبلیغ و جذب تعداد بیشتری از دانش آموزان می کنند و در اصل بخش عمده ای از جذب سود آنها به به جذب مخاطبان بیشتر از طریق سایت بستگی دارد. با توجه به تفاوت ویژه‌ی سایت هایی که مربوط به مدارس غیر انتفاعی هستند با سایر سایت های آموزشی، خبری، علمی، سرگرمی و غیره، صفحه آرایی سایت های مدارس غیر انتفاعی باید با توجه به ویژگی ها و جایگاه آن مدارس انجام شود. بنابراین، ظاهر سایت های مخصوص مدارس باید به طور کلی با سایر سایت ها متفاوت باشد؛ به صورتی که وقتی مخاطب وارد این سایت ها می شود به خوبی احساس کند که وارد یک سایت مخصوص فضای آموزشی شده است.

اینکه یک سایت چگونه می تواند تداعی کننده یک سازمان یا یک مدرسه باشد موضوعی است که در صفحه آرایی سایت و طراحیِ نمای آن جلوه پیدا می کند. اگر مدیر یا مسئول یک مدرسه غیر انتفاعی هستید می توانید در سایت ایران تایپیست ثبت نام نمایید تا صفحه آرایی سایت مدرسه غیر انتفاعی شما توسط طراحان مجرب ما به بهترین شکل ممکن انجام شود. لازم به ذکر است که طراحی این دست سایت ها به دست طراحانی انجام می شود که در این زمینه تجربه و تبحر داشته و می توانند از پس انجام طراحی سایت ها به طور کامل برآیند. برای جلب اعتماد شما مشتری گرامی، ایران تایپیست اقدام به ارائه نمونه کارهایی در زمینه صفحه آرایی سایت کرده است که شما می توانید پیش از ثبت سفارش آنها را بررسی نمایید. جهت درخواست برای ثبت سفارش صفحه آرایی سایت مدارس غیر انتفاعی نیز لازم است ابتدا در سایت ایران تایپیست ثبت نام کرده و سپس در پنل خود اقدام به ثبت سفارش کنید.

صفحه آرایی سایت

صفحه آرایی سایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

برای طراحی صفحه اول یک سایت راه ها و شکل های گوناگونی وجود دارد که می توان از آنها الگو گرفت. برای اینکه در این رابطه با شما هماهنگی های لازم انجام شود می بایست ابتدا با طراح مورد نظر در این زمینه گفتگو کنید و به نتیجه برسید.

بله، امکان دارد. منتها هزینه‌ای که برای صفحه آرایی باید بپردازید، افزایش خواهد داشت. اگر با این موضوع مشکلی ندارید میتوانید برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

بله، اگر طراح خاصی را در ایران تایپیست می شناسید می توانید برای ثبت سفارش و همکاری با ایشان اقدام کنید.

بله، مشاوره رایگان توسط کارشناسان ایران تایپیست انجام می شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/11 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 232 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی وبسایت صفحه بندی سایت صفحه آرایی وبلاگ سفارش صفحه آرایی سایت صفحه آرایی سایت حرفه ای صفحه آرایی سئویی سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :