پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین شامل چه مواردیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 17:25:50 بازدید: 935 امتیاز 0 از 0 نظر

به قول آن بیتِ معروف «اینجا برای نوشتن آنچه که طراحان ِایران تایپیست در طول یک پروژه انجام می دهند، فضا کم است!». اما به طور کلی، ما به تمامی تکنیک ها و اصول طراحی و صفحه آرایی برای قالب های مختلف نشریات، آگاهیم. اگر در ابتدای راه تولید و نشر روزنامه هستید، اگر سالهاست که در این زمینه تجربه دارید یا اینکه اگر مدت هاست که در این حوزه فعالیت می کنید اما هنوز بازخورد لازم را دریافت نکرده اید، می توانید با سپردن سفارش صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین به ایران تایپیست پلی جدید به سمت مخاطبان خود بزنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در ایران تایپیست بیشتر بر  روی نگاه مشتری تمرکز می شود؛ به این معنا که ما با توجه به هدفی که مشتری به دنبال آن است و به سراغ خرید روزنامه ی شما می آید، همچنین گروه سنی آنها را در نظر می گیریم و صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین را برای شما انجام می دهیم.

اشتباهاً و به طور مکرر همیشه دو تصور غلط مبنی بر اینکه اولاً، طراحی و صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین باید به طور صددرصد به مذاق مشتری خوش آید و نگاه مخاطب ِهدف در این میان اهمیت اندکی دارد و دوماً اینکه طراحی و صفحه آرایی روزنامه را (به دلیل چاپ هر روز یا هر هفته) چندان مهم تر از مجلات و سایر نشریات نیست، وجود دارد. ما این دو تصور اشتباه را کنار زده و در تلاشیم تا اولاً برای مخاطب هدف طراحی و صفحه آرایی را انجام دهیم، موضوع و محتوای روزنامه را در نظر بگیریم و از تکنیک های مربوط به صفحه آرایی روزنامه ها استفاده کنیم و دوماً ارزش روزنامه را به اندازه مجله ها و ژورنال ها ارتقا دهیم.

درست است که نشر هر روزه و دائم روزنامه ها به اندازه ی مجلات، مجال فراوانی را برای صفحه آرایی با کلیه نرم افزار های مخصوص به افراد صاحب امتیاز یک روزنامه نمی دهد، اما طراحان ایران تایپیست در این مدت کوتاه نیز بهترین و جذاب ترین صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین را به شما مشتری گرامی تحویل خواهند داد. ما نگاه شما را به مقوله صفحه آرایی روزنامه ها تغییر می دهیم.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین شامل چه مواردیست؟

سفارش صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

مواردی که در صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین رعایت می شوند.

در صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، می توان موارد متعدد و مختلفی را بکار گرفت. هر یک از این موارد می توانند مورد نیاز و خواسته شما باشند. البته لزومی هم ندارد که شما بخواهید از تمامی این نکات و موارد موجود در صفحه آرایی در روزنامه های خود استفاده کنید. این کاملا بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد که کدام یک از قوانین را بخواهید روی روزنامه های خود پیاده سازی کنید. البته طراحی هم که در این زمینه مشغول طراحی روزنامه و مجلات است؛ با توجه به تجربه خود، می تواند به شما کمک کند. چرا که به طور کلی شما می توانید از تجربه و تخصص وی در صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، نهایت بهره را ببرید. طراح و گرافیست با تجربه در طول سال ها تلاش و کوشش، به این نتیجه دست یافته است که چه مواردی را می تواند به منظور زیباسازی روزنامه ها بکار گیرد.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین شامل چه مواردیست؟

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

به طور کلی صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • استفاده از تصاویر رنگی و جذاب در روزنامه ها به ویژه صفحه اول آن
  • بکارگیری قالب ها و چیدمان هنری و جذاب در دید مشتری در تمامی صفحات روزنامه
  • استفاده از فونت و سایز قلم مناسب بسته به موضوع روزنامه شما
  • توجه بسیار زیاد به حاشیه های صفحه به منظور زیباسازی بیشتر روزنامه ها
  • استفاده از تصاویر سه بعدی نزدیک به واقعیت از شگفتانه های طراح
  • بهره گیری از هوش و ذکاوت و ذوق و قریحه سرشار طراح در طراحی صفحات
  • استفاده از سایز قلم مناسب تیترهای جذاب و جنجالی و تفاوت آن با سایز متن
  • و...

یک طراح در سفارش های صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، به تمامی این نکات و سایر موارد ریز و درشت صفحه آرایی توجه می کند. به همین علت بهترین طراحی ها را برای مشتری پدید می آورد.

آیا یک طراح به همه نکات صفحه آرایی آگاه است؟

نکات و قوانین صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، بسیار زیاد هستند. طراحی می تواند نیاز مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن برطرف کند که به همه این موارد و قوانین آگاه باشد. برای این منظور شما می توانید از وی درخواست نمونه کار کنید. موسسه ایران تایپیست در همین راستا نمونه کارهای خود را به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید ابتدا نمونه کارهای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین ارائه شده در این موسسه را مشاهده کنید. سپس در صورتی که مورد پسند شما واقع شدند؛ می توانید سفارش های خود را حضوری و غیر حضوری به آن ها بسپارید. طراحان ایران تایپیست بر حسب تجربه بالای خود به همه این نکات آگاه هستند. همان طور که در نمونه کارهای آن ها به وضوح مشخص است.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین شامل چه مواردیست؟

 صفحه آرایی روزنامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی روزنامههزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

بله، شما می توانید از طریق پنل کاربری خود به این منظور اقدام کنید.

بله، در صورتی که طراح خاصی را مد نظر دارید می توانید درخواست همکاری با ایشان را مطرح کنید.

این بازه بسته به سفارش شما تعیین می شود و هرچه حجم کار بیشتر باشد، زمان بیشتری برای طراحی و صفحه آرایی، لازم خواهد بود.

بله، طبعا با افزایش سرعت کار، هزینه نهایی افزایش خواهد داشت.


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/7 ساعت 17:25:50 تعداد بازدید: 935 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ارزانترین صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین سریعترین صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین صفحه بندی و طراحی روزنامه با ایندیزاین صفحه آرایی online روزنامه با ایندیزاین نمونه صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :