شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی در وردهای 2010 ،2007 ،2016 ،2013

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی در ورد برای هر یک از تألیفات مختلف زیر نظر افراد متخصص و صاحب نام انجام می شود. بنابراین در صورتی که فایل ورد خود را در اختیار دارید؛ هیچ فرقی نمی کند که ورد شما 2013، 2016، 2007 و یا 2010 باشد؛ در هر صورت شما می توانید فایل ورد خود را طبق ورژن های مختلف به مراکز معتبر در این راستا بفرستید تا در أسرع وقت بتوانید فایل ورد خود را با رعایت سازی اصول صفحه آرایی و طراحی جلد رویی و پشتی آن با ایده پردازی ها و طراحی های جدید تحویل بگیرید. معمولا دانشجویان و پژوهشگران مختلف که پایان نامه یا کتابی را به تألیف خود درآورده اند؛ درصدد آن هستند تا صفحه آرایی در ورد هر یک از تألیفات خویش را به دست افرادی بسپارند که در این زمینه تجربه و تبحر لازم را دارند و می توانند بنا به تجربه ای که در طی این سال ها أخیر داشته اند؛ نیاز مشتریان خود را به خوبی پاسخ گویند. موسسه ایران تایپیست یکی از بهترین این مراکز و موسسه هایی به شمار می آید که شما می توانید سفارش های خود را با خیال راحت در این مرکز به ثبت برسانید.

با توجه به تفاوت هایی که میان هر یک از ورژن های مختلف ورد وجود دارد و ممکن است در صورت نداشتن ورژن مورد نظر روی سیستم مرکز مختلف، اختلالاتی در روند صفحه آرایی به وجود آید؛ بهتر است تا پیش از ثبت سفارش های خود در این زمینه با مرکز و موسسه مورد نظر در ارتباط باشید تا مشکلی برای فایل ورد شما به وجود نیاید. صفحه آرایی در وردهای مختلف جملگی در موسسه ایران تایپیست انجام می شود. بنابراین هیچ فرقی نمی کند که فایل ورد هر یک از تألیفات شما در چه ورژنی از ورد انجام شده باشد؛ در هر صورت شما می توانید به منظور انجام صفحه آرایی در ورد، هر یک از سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به صورت حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید تا از خدمات این موسسه به خوبی بهره مند گردید.

صفحه آرایی در وردهای 2010 ،2007 ،2016 ،2013

صفحه آرایی در ورژن های مختلف ورد

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییصفحه آرایی - قرارداد با انتشاراتصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

 با توجه به این مسئله که هر یک از ورژن های مختلف با همدیگر متفاوت هستند؛ ممکن است اختلالاتی در فایل ورد به وجود آورد.

برای این منظور بهتر است سفارش های خود را به مراکزی بسپارید که تمامی ورژن های مختلف ورد را بتواند ساپورت کند. 

بله؛ موسسه ایران تایپیست می تواند صفحه آرایی انواع فایل های ورد شما را در ورژن های مختلف به عهده بگیرد. 

با توجه به ساپورت کردن انواع ورژن های مختلف ورد در موسسه ایران تایپیست، می توان هلدینگ ایران تایپیست را یکی از بهترین مراکز در این خصوص به حساب آورد.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی در ورژن های مختلف ورد صفحه آرایی در ورد 2007 صفحه آرایی در ورد 2010 صفحه آرایی در ورد 2016 صفحه آرایی در ورد 2013

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :