شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی در فتوشاپ

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 529 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی در فتوشاپ مانند صفحه آرایی در هر نرم افزار دیگری، مجموعه قوانین خاص خود را دارد. به این دلیل که به طور کلی، هر نرم افزار استاندارد های خاص خود را دارد. فتوشاپ را اغلب به دلیل ابزارهای فوق العاده آن برای روتوش عکس می شناسند. حال آنکه بسیاری از افراد ترجیح می دهند صفحه آرایی مجلات، کتاب ها و .. را در آن انجام دهند. وقتی توانایی و تسلط کافی بر روی فتوشاپ ندارید، باید آن را به یک فرد خبره بسپارید.

انجام صفحه آرایی در فتوشاپ توسط یک طراح ِخلاق و چیره به نتیجه‌ای با کیفیت منجر خواهد شد. اگر به دنبال یک نتیجه درخشان و فوق العاده هستید، پیشنهاد می کنیم – دست کم – یک پروژه آزمایشی را با ما در ایران تایپیست انجام دهید.

بعد از مشاهده نتایج کار و کیفیت ِارائه شده، می توانید همکاری بلند مدت را با ایران تایپیست آغاز کنید؛ یعنی برای صفحه آرایی حرفه‌ای در فتوشاپ. در صورتی که نیاز به دریافت نمونه کار داشته باشید، می توانید این درخواست را با کارشناسان ما مطرح کنید. هر راهی برای ارائه تضمین جهت انجام کار باکیفیت برای شما وجود خواهد داشت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا هر کسی توان صفحه آرایی در فتوشاپ را دارد؟

بسیاری از نرم افزار ها در کنار یکدیگر تکمیل کننده‌ی رسالت صفحه آرایی هستند. صفحه آرایی در فتوشاپ گاهی به تنهایی و گاهی همراه با نرم افزار های دیگر انجام می شود. وقتی صحبت از صفحه آرایی متعادل و استاندارد در فتوشاپ را مطرح می کنیم، در واقع در مورد فوکوس بر روی تصاویر و عناصر گرافیکی صحبت می کنیم. اگر هدف صفحه آرایی را برقراری ارتباط هرچه بهتر با مخاطب بدانیم، در صفحه آرایی با فتوشاپ در حال ایجاد این ارتباط به واسطه عناصر گرافیکی و بصری هستیم.

در سایر نرم افزار های دیگر نیز تکیه بر سایر عناصر موجود در صفحه است. مثلا صفحه آرایی در فتوشاپ برای یک مجله/ کتاب/ سایت و ... ممکن است «متن» بولد تر (Bold) از عکس ها باشد. یا نمودار ها بیشتر از متن ها جلوه گری کنند. و یا حرفی برای گفتن داشته باشند.

همانطور که می بینید، صفحه آرایی در فتوشاپ باید توسط متخصص انجام شود؛ وقتی قرار است یکسری عناصر را بولد کنیم یا یک هماهنگی بین همه‌ی عناصر صفحه ایجاد کنیم، باید متخصص با تجربه‌ای در این زمینه باشیم.

انتخاب هریک از این روش ها بستگی به تجربه طراح صفحه آرا دارد. پس هر شخصی از پس آن بر نخواهد آمد.

اینجاست که برون سپاری صفحه آرایی در فتوشاپ برای یک مجله، یا یک کتاب، و...  مهم می شود. ایران تایپیست پیش از هر چیزی، احتمال نیاز عمده به این خدمات را در سراسر کشور تخمین زده است. از این رو، گروهی از صفحه آراها/ گرافیست های مجرب و متخصص در این زمینه را دور هم جمع کرده است.

کافی است شما در سایت ما ثبت سفارش صفحه آرایی در فتوشاپ انجام دهید. به علاوه، قید کنید که می خواهید سفارش تان با فتوشاپ انجام گیرد. طبق نکات و اطلاعات دریافت شده از سوی شما، پس از ثبت اولین پرداخت روال پیگیری سفارش تان تا مرحله آخر انجام خواهد شد.

صفحه آرایی در فتوشاپ

صفحه آرایی

صفحه آرایی کتاب در فتوشاپ

صفحه آرایی در فتوشاپ برای کتاب ها، محبوب ترین نوع سفارشات ایران تایپیست هستند. به بیان دیگر، اغلب مشتریان ِما ترجیح می دهند که صفحه آرایی کتاب آنها در فتوشاپ انجام شود. این تمایل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. مهم ترین ِآن را می توان ترکیب بندی آسان صفحات در نرم افزار فتوشاپ دانست. وقتی صفحه آرایی در فتوشاپ انجام می شود، یک نظم و ساختار متعادل خواهیم داشت.

اکثر کتاب ها نیاز به صفحه آرایی در فتوشاپ به طور متمایز و خاص ندارند. به این معنا که در اغلب آنها خبری از وجود تصاویر و نمودار ها نیست مگر اینکه آموزشی/ علمی باشند. برای این گروه از کتاب ها نیز متن از تصویر اهمیت بیشتری دارد. به همین خاطر طراحان تمرکز ویژه خود را بر روی جایگاه متن متمرکز می کنند. و عناصر بصری را طوری کنار آن قرار می دهند که انسجام و پیوستگی در طراحی حفظ شود.

اگر اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی در فتوشاپ در ایران تایپیست کنید از این مزیت برخوردا خواهید شد. یعنی مزیت ِطراحی اصول و استاندارد طبق قوانین. اینکه هر طراح از چه ساختاری برای صفحه بندی و صفحه آرایی کتاب شما استفاده کند، به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ ترکیبی از به خرج دادن خلاقیت و سلیقه به همراه قوانین صفحه آرایی در فتوشاپ از جمله این عوامل است.

به همین خاطر است که هر پروژه‌ی صفحه آرایی در فتوشاپ در نوع خود، یونیک و خاص خواهد شد. البته فقط در ایران تایپیست و بس! طراح / گرافیست مورد نظر تلاش می کند تا براساس موضوع و ماهیت کتاب شما نیز اقدام به صفحه آرایی آن کند. به این خاطر که نمی توان صفحه آرایی کتاب های علمی/ آموزشی را مانند کتاب های داستان یا کتاب های تاریخی یا مذهبی – مانند کتاب قرآن – انجام داد. شما می توانید به واسطه‌ی طراحی های منحصربفرد در ایران تایپیست، کتابی خاص داشته باشید. این کتاب خاص می تواند محبوب بسیاری از خوانندگان و علاقه مندان دنیای کتاب باشد.

صفحه آرایی در فتوشاپ

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مجله و شیت بندی در فتوشاپ

برای شیت بندی مجله ها جهت ارائه و نمایش محتوا به بهترین شکل ممکن با صفحه آرایی در فتوشاپ، از ساختار های مختلفی استفاده می شود. شیت بندی کمک می کند تا حجم بیشتری از محتوای مجله به صورت منسجم در یک صفحه نمایش داده شود. به همین خاطر میزان کاغذ کمتری برای نشر مجله بعد از صفحه آرایی صرف می شود. در نهایت با انجام این کار حجم مجله شما کاهش خواهد یافت. و می توانید آن را با قیمت مناسب به مشتریان بفروشید. انتخاب جایگاه عناصر در شیب بندی و صفحه آرایی در فتوشاپ بر عهده‌ی طراح است.

در حقیقت در این حالت نیز، این طراح است که باید تعیین کند عناصر هر صفحه از مجله به چه شکل کنار یکدیگر قرار بگیرند، تا انسجام حفظ شود. و همچنین به برخی از عناصر بیشتر از دیگری توجه شود. یا اصطلاحا آن عناصر را بولد می کنند. این کار با توجه به موضوع ِمجله انجام می شود. (درست مانند صفحه آرایی کتاب در نرم افزار فتوشاپ).

به عنوان مثال تصور کنید در ایران تایپیست ثبت سفارش صفحه آرایی در فتوشاپ برای مجله‌ی عکاسی کرده اید. عناصر توسط طراح در آن طوری شیب بندی می شوند که تصاویر بیشتر از متون جلوه‌گری کنند. یا به چشم مخاطب بیایند. وقتی صفحه آرایی به طور اصولی و دقیق انجام شده باشد، مخاطب بهتر با آن ارتباط خواهد گرفت. در نتیجه مجله شما توسط همگان دیده خواهد شد. و رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

زیرا هیچ چیز در جهان امروز وجود ندارد که به اندازه‌ی اهمیت جذابیت های بصری بتواند مخاطبان و یا افراد مختلف را تحت تاثیر قرار دهد. اگر تا به حال به فکر صفحه آرایی در فتوشاپ برای مجله خود نبوده اید، توصیه می کنیم در مورد آن برنامه ریزی کنید. اگر هیچ اطلاعی از فواید و شرایط صفحه آرایی مجلات ندارید، نگران نباشید! می توانید با ما در ایران تایپیست ارتباط بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنیم.

صفحه آرایی در فتوشاپ

صفحه آرایی حرفه‌ای

صفحه آرایی حرفه‌ای در فتوشاپ

صفحه آرایی در فتوشاپ به صورت حرفه ای معنای عجیب و غریبی ندارد. اینکه بتوان یک طراحی حرفه‌ای داشت، به عوامل زیادی بستگی دارد. چیرگی و به کار گیری بسیاری از تکنیک ها و قوانین رایج در این زمینه، به تجربیات طراح بستگی دارد. استفاده یا به خرج دادن سلیقه در طراحی و صفحه آرایی یک بحث است.

استفاده از تکنیک ها یا تلفیق این دو در صفحه آرایی در فتوشاپ، یک بحث دیگر. این دو مورد، همان مرزی هستند که تمایز بین طراح حرفه ای و غیر حرفه ای را ایجاد می کنند. برخی از طراحان صرفا تکنیکی عمل می کنند. برخی دیگر از آنها نیز فقط به اعمال سلیقه و خلاقیت خود اتکا می کنند.

اما بکارگیری این دو (به طور محض) در پروژه های صفحه آرایی در فتوشاپ اشتباه است. کلیه طراحان ما به این امر واقف هستند. در واقع انتخاب و گلچین کردن ِآنها نیز بر همین اساس صورت گرفته است: اینکه تکنیک ها، تجربیات، خلاقیت ها و استاندارد های رایج در این زمینه را به صورت کامل و یکجا در نظر بگیرند. زیرا از  نظر ایران تایپیست تنها به کارگیری این روش است که به تولید نتایج با کیفیت دامن می زند.

اگر نمونه کارهای ایران تایپیست در حوزه‌ی صفحه آرایی در فتوشاپ را مشاهده کنید بهتر متوجه این ادعا می شوید. ما در کلیه طراحی های خود سعی داریم تا یک نکته را رعایت کنیم. و آن هم به خرج دادن انعطاف و پایبندی به قوانین ِروز دنیا در صفحه آرایی در حد تعادل است. تمامی این عوامل دست به دست هم داده اند تا طراحی و صفحه آرایی در ایران تایپیست به بهترین شکل انجام شود. و هلدینگ ایران تایپیست به یکی از برترین هلدینگ ها در کل کشور تبدیل شود. آیا قصد همکاری با برترین هلدینگ ایرانی در زمینه صفحه آرایی را دارید؟ توصیه می کنیم به صفحه اول سایت ما مراجعه نمایید.

صفحه آرایی در فتوشاپ

هزینه صفحه آرایی در فتوشاپ

صفحه آرایی در فتوشاپ چقدر هزینه دارد؟

موضوع هزینه برای پروژه های صفحه آرایی در فتوشاپ، بسیار اهمیت دارد. اهمیت آن به اندازه‌ای است که بلا استثنا بعد از تماس هر مشتری با این سوال مواجه می شویم که : آیا نرخ و هزینه صفحه آرایی در ایران تایپیست پایین است؟ به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا می توان با ثبت سفارش حجیم تخفیف ویژه دریافت کرد؟

ایران تایپیست به طور چشمگیری اقدام به کاهش هزینه‌‌ صفحه آرایی در فتوشاپ نموده است. همانطور که گروه ِخاصی از طراحان/ گرافیست ها را دور هم جمع کرده است تا شما به عنوان یک کارفرما هیچ گونه خلائی از بابت عدم وجود یک طراح صفحه آرا مجرب احساس نکنید. کاهش هزینه ها در ایران تایپیست باعث شده است تا هرروز تعداد شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچکی که برای همکاری با ما اقدام می کنند افزایش یابد.

کلیه‌ی طراحان ایران تایپیست دارای تجربه و تخصص ویژه در این زمینه هستند. بنابراین وقتی یک پروژه به دست آنها سپرده می شود، در اصل یک فرد کاملا خبره در حال انجام پروژه شما است. با در نظر گرفتن هم سطح بودن کیفیت انجام کار طراحان/ گرافیست ها در ایران تایپیست، موضوع یکسان بودن کیفیت سفارشات حل خواهد شد. بنابراین هیچ پروژه‌ای در ایران تایپیست وجود ندارد که بر اساس کیفیت پایین برای کاهش هزینه ها انجام شود. زیرا ما به طور طبیعی و عادی هزینه سفارشات را برای شما کاهش داده ایم.

بنابراین وقتی سفارش صفحه آرایی در فتوشاپ را در ایران تایپیست ثبت می کنید، با یک تیر دو نشان می زنید. هم هزینه به کمترین شکل ممکن برای شما تعیین می شود. و هم اینکه پروژه خود را با کیفیت بالا دریافت می کنید.

برای اینکه متوجه شوید هزینه پروژه های مربوط به صفحه آرایی در فتوشاپ در ایران تایپیست تا چه حد ارزان قیمت است، پیشنهاد می شود به صفحه‌ی هزینه و زمان سایت ما مراجعه کنید. در این صفحه جزء به جزء هزینه ها توضیح داده شده اند. به این واسطه، قبل از ثبت کردن سفارش، از ریز هزینه ها و عوامل تاثیر گذار بر روی آن باخبر خواهید شد.

صفحه آرایی در فتوشاپ

صفحه آرایی در فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی روزنامهصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه بندی کتاب در word

سوالات متداول

به طور کلی، صفحه آرایی در فتوشاپ برای ایجاد یک ساختار منظم و چشمگیر در یک صفحه کتاب/ سایت/ مجله و ... انجام می شود.

به این خاطر که جایگاه و ساختار هر کتاب با دیگری متفاوت است. هر زمینه و ژانری، چارچوب طراحی  و صفحه آرایی خود را دارد.

خیر، تحویل نمونه کار به مشتریان قبل از شروع همکاری به صورت رایگان است.

بله، پس از ثبت سفارش یک فاکتور توسط سیستم برای شما صادر می شود. و جزئیات پرداخت تان در آن شرح داده می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 529 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی با فتوشاپ صفحه بندی در فتوشاپ صفحه آرایی در photoshop صفحه آرایی آنلاین در فتوشاپ سفارش صفحه آرایی در فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :