شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی ارزان ویژه بروشور و کاتالوگ همایش ها

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 298 امتیاز 0 از 0 نظر

برای بسیاری از بروشورها و کاتالوگ های ویژه همایش که نیاز به صفحه آرایی ارزان قیمت می باشد؛ صفحه آرایی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد و کار طراح و کسی که به صفحه آرایی بروشورها و کاتالوگ ها می پردازد؛ به مراتب سخت تر می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا که وی می بایست به گونه ای یک بروشور یا کاتالوگ را طراحی نماید که منحصر به فرد باشد و زیبایی های خاصی داشته باشد. به گونه ای که هر فردی با همان نگاه اول جذب زیبایی های صفحه آرایی موجود در بروشور و کاتالوگ مورد نظر برای ارائه در همایش ها گردد. اما ممکن است این سوال پیش آید که صفحه آرایی ارزان قیمت برای این گونه از کارها در هر یک از مراکز و موسسه های مختلف منجر به افت سطح کیفی سفارش مورد نظر گردد.

مسئله ای که در بسیاری از مراکز و موسسه های مختلف انجام می شود. اما در صورتی که شما سفارش های خود را در یک موسسه صاحب نام و آوازه به ثبت برسانید؛ می توانید از وجود کیفیت بالا در عین به صرفه بودن صفحه آرایی ارزان نسبت به سایر مراکز و موسسه های دیگر بهره مند شوید. در صورتی که می خواهید در هر یک از همایش های علمی و غیر علمی مختلف به جهت تبلیغات و اطلاع رسانی از بروشورها و کاتالوگ های مختلف بهره مند شوید؛ می بایست ضمن نگارش مطالب موجود در هر یک از آن ها، سفارش صفحه آرایی ارزان قیمت و باکیفیت مربوط به بروشورها و کاتالوگ های همایش مورد نظر را به یک موسسه مطرح و شناخته شده بسپارید. برای این منظور شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش صفحه آرایی ارزان قیمت خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید که امکان ثبت سفارش آنلاین و غیر حضوری را نیز برای شما فراهم نموده است تا ضمن صرف هزینه های به صرفه صفحه آرایی، بتوانید از هزینه های رفت و آمد در مراکز و موسسه های مختلف نیز در این راستا هم صرفه جویی کنید.

صفحه آرایی ارزان ویژه بروشور و کاتالوگ همایش ها

صفحه آرایی بروشور و کاتالوگ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله انگلیسیصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

کلیه همایش ها می توانند سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانند. 

بله؛ در صورتی که شما سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید؛ می توانید از وجود کیفیت بالای ارائه خدمات بهره مند شوید. 

چون صفحه آرایی بروشورها و کاتالوگ ها به منظور رعایت سازی این اصول می تواند در جذب نگاه حاضرین در همایش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. 

هلدینگ ایران تایپیست با ارائه خدمات برتر و قیمت های به صرفه در این زمینه یکی از بهترین موسسه ها به شمار می آید. 


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 298 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی ارزان ویژه بروشور صفحه آرایی ارزان کاتالوگ صفحه آرایی ارزان قیمت بروشور صفحه بندی ارزان بروشور صفحه آرایی ارزانقیمت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :