سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

شرکت ویراستاری

نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/4/3 ساعت 09:00:00 بازدید: 540 امتیاز 0 از 0 نظر

شرکت ویراستاری همه خدماتی که به ویرایش مربوط می شود ارائه می دهد. ویرایش فقط برای کتاب نیست. هر متن و نوشته ای که قرار است منتشر شود نیاز به ویرایش دارد. پایان نامه، مقاله، کتاب و روزنامه ها و مجله ها همگی باید پیش از منتشر شدن از زیر دست ویراستارها عبور کنند. ایران تایپیست از شرکت هایی است که می توانید برای هر نوع ویرایش از آنها کمک بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کدام شرکت ویراستاری پایان نامه انجام می دهد؟

شرکت ویراستاری که ویرایش پایان نامه انجام دهد زیاد در دسترس نیست. ویراستاری از آن شغل هایی است که هنوز به قول معروف دست در آن زیاد نشده است. پیدا کردن ویراستار کار ساده ای نیست. هر کسی که لیسانس زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه خوانده باشد و چند واحدی در دانشگاه به نام ویرایش پاس کرده باشد، از پس این کار بر نمی آید. دست زدن به کار ویرایش مستلزم داشتن تخصص است. ویرایش اصول و قواعدی دارد که یک ویراستار باید آنها را بداند.

با شرکتی مانند ایران تایپیست ویراستاران زیادی همکاری می کنند. این شرکت سال ها است که در زمینه خدمات فرهنگی مشغول فعالیت است. به همین دلیل هم توانسته است افراد متخصص را از همه ایران به استخدام خود دربیاورد. درست است که بیشترین خدمات خود را برای دانشجویان در هر مقطعی و محققان ارائه می‌ دهد، اما می توان آن را یک شرکت ویراستاری تخصصی نیز دانست. سال ها است که دانشجوها با مقوله ویرایش آشنا شده اند. به خصوص در زمان نوشتن پایان نامه با حساسیت این کار آشنایی بیشتری پیدا کرده اند. وقتی استادشان با خواندن پایان نامه در آن اشتباهات تایپی و املایی و زبانی دیده و به آنها گفته است که باید یک بار پایان نامه را ویرایش کنند.

دانشجوها معمولاً زمان کمی برای نوشتن پایان نامه دارند. در همان زمان کم هم باید بتوانند یک پایان نامه با کمترین اشتباهات ممکن تحویل بدهند. خیلی وقت ها اشتباهات به سادگی از چشم نویسنده پایان نامه در می رود. اشتباهاتی که تنها با چشمان تیز یک ویراستار شکار می شوند. شرکت ویراستاری مانند ایران تایپیست ویراستارهای ماهری را به همکاری گرفته است. کسانی که درباره اهمیت پایان نامه و بدون غلط بودن آن آگاه هستند. هر دانشجو در هر کجای کشور که باشد می تواند برای ویرایش صوری و زبانی و فنی و حتی ساختاری از ویراستاران این مجموعه کمک بطلبد. ویرایش می تواند به طور حتم بر ارزشمندی متن بیفزاید. حتی می تواند آن را برای تبدیل شدن به یک کتاب آماده کند.

اطلاعاتی درباره شرکت ویراستاری

شرکت ویراستاری

معتبرترین شرکت ویراستاری کتاب قبل از چاپ

پیدا کردن یک شرکت ویراستاری معتبر کار ساده ای نیست. تعداد شرکت هایی مانند ایران تایپیست که با ویراستارهای زیادی همکاری دارند انگشت شمار هستند. بیشتر ویراستارها به طور شخصی کار می کنند و پیدا کردن آنها پیچیده است. ناشران و مؤسسه های انتشاراتی هم یا در محل خودشان ویراستار دارند و یا به صورت دورکار با ویراستارها همکاری می کنند. ویراستاری شغل مهم و اثرگذار در صنعت نشر است که همیشه مهجور واقع شده است. آنها نه نویسنده اند که نامشان روی کتاب چاپ شود، نه مترجم هستند که برای ترجمه یک کتاب جایزه دریافت کنند. اما در نبود آنها صنعت نشر به طور حتم چیزی کم دارد.

یک شرکت ویراستاری مانند ایران تایپیست می تواند شرکتی معتمد باشد. به دلیل این که این شرکت سال های متمادی است که در این حوزه فعالیت می کند. ضمن این که ویراستارها برای همکاری با این شرکت آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند. یعنی به راحتی نمی توان برای همکاری با این مجموعه استخدام شد. همین مسئله می تواند افرادی را که به دنبال ویراستار هستند ترغیب کند تا با این شرکت وارد مذاکره شوند.

تمام خدمات در این شرکت به صورت آنلاین است. شما در هر کجای کشور که باشید می توانید به بهترین ویراستارها دسترسی داشته باشید. کافی است در وب سایت ثبت نام کنید. در طی کار امکان بحث و گفت و گو با ویراستار فراهم شده است. می توانید از او نمونه کار بخواهید. شاید هم صلاح بدانید که ابتدا بخشی از کار را ویرایش کند و شما با سبک کارش آشنا شوید.

در این شرکت ویراستاری بخش های ویرایش شده برای شما های لایت می شود. شما می توانید تغییرات را ببیند و در صورت نداشتن رضایت حتی امکان تغییر ویراستار برای شما فراهم شده است. در صورت حجیم بودن کار امکان پرداخت هزینه به صورت قسطی برای سفارش دهنده های کار وجود دارد.

اطلاعاتی درباره شرکت ویراستاری

شرکت ویراستاری کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

شرکت ویراستاری با خدمات آنلاین و حضوری

شرکت ویراستاری مانند ایران تایپیست خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات حضوری باید بعد از مراجعه به وب سایت در آن ثبت نام کنید. بعد در بخش مربوط سفارش خود را وارد کنید. در زمان ثبت می توانید زمان لازم برای تحویل کار را مشخص کنید. هر توضیحی که روند کار را شفاف تر کند می توانید در این بخش وارد کنید. سعی کنید اطلاعات به صورت دقیق باشد. در کمترین زمان ممکن فاکتور به صورت رایگان برای شما از راه های ارتباطی که خودتان اعلام کرده اید ارسال خواهد شد.

در صورت تأیید فاکتور در کمترین زمان ممکن کار کلید خواهد خورد. در طی تمام مراحل کار می توانید با ویراستار خود در تماس باشید. می توانید از او نمونه کار بخواهید. حتی می توانید بخش کوچکی از کار را برای نمونه به او بسپارید. اگر از کار رضایت داشتید، کار ادامه پیدا خواهد کرد. در صورت نداشتن رضایت، شرکت ویراستاری یک ویراستار دیگر را برای کار شما معرفی خواهد کرد. اگر می خواهید کار سریع تر از زمان ممکن انجام شود، باید در سفارش ذکر شود. برای سفارش هایی که فوری و در زمان کمتری انجام می شود هزینه بیشتری دریافت خواهد شد.

در گذشته ویراستاری روی کاغذ انجام می گرفت. کمی فرایند ویراستاری به این شکل پیچیده تر بود. چون یک نفر دیگر باید اصلاحاتی را که ویراستار روی کاغذ اعمال کرده بود روی فایل اجرا می کرد. در این بین ممکن بود اصلاحاتی جا بماند یا به درستی صورت نگیرد. بعد از آن یک نفر دیگر یا خود ویراستار باید در یک پرینت جدید تک تک اصلاحات را کنترل می کرد. به همین دلیل امروزه ویراستارها خودشان مستقیم روی فایل اصلاحات را انجام می دهند. اما همچنان در شرکت ویراستاری مثل ایران تایپیست سفارش ها به صورت حضوری هم پذیرفته می شوند. کسانی که به ویراستاری به شیوه سنتی آن اعتقاد دارند می توانند از این خدمات در این شرکت بهره ببرند.

اطلاعاتی درباره شرکت ویراستاری

شرکت ویراستاری با خدمات آنلاین

شرکت ویراستاری با ارائه مشاوره های رایگان

شرکت ویراستاری مثل ایران تایپیست پیش از شروع کار به سفارش دهنده ها مشاوره رایگان می دهد. افرادی که تازه دست به قلم شده اند و با امور ویرایش و ویراستاری آشنایی ندارند، می توانند از متخصصان این مجموعه کمک بگیرند. خیلی از نویسنده ها نمی دانند که ویرایش چطور می تواند یک متن را از این رو به آن رو کند. مترجم های تازه کار هم با معجزه ویرایش آشنایی ندارند. مشاوره می تواند این افراد را به مسیر درستی که باید طی کنند راهنمایی کند. این افراد می توانند نمونه کار ببیند. های لایت کردن بخش های ویرایش شده در متن می تواند به آنها بگوید که چه تغییراتی قرار است روی متن اعمال شود.

دانشجوها و محققان هم معمولاً از این که نوشته هایشان مورد سوء استفاده قرار بگیرد واهمه دارند. زیرا نوشته ها گاهی حاصل سال ها تلاش نویسنده هستند. بر این اعتقاد هستند که سپردن متن پیش از انتشار آن به دست یک نفر دیگر می تواند خطرناک باشد. شرکت ویراستاری با این مسائل کامل آشنایی دارد. در مشاوره به آنها گفته خواهد شد که متن آنها اولین متنی نیست که به دست ویراستار سپرده شده است و آخرین متن هم نخواهد بود. آنها با حساسیت شغل و مسئولیتی که بر دوششان گذاشته می شود به خوبی آشنایی دارند. امانتدار بودن ویژگی اصلی ویراستارها است. تا به حال در جایی شنیده نشده است که یک ویراستار متن یک نویسنده را پیش از این که خودش منتشر کند انتشار داده است.

همه ویراستارها از این مسئله به خوبی آگاه هستند. در قواعد و اصولی که برای کار ویرایش به آنها آموزش داده می شود، درباره امانتداری هم به آنها گوشزد می شود. ضمن این که شرکت ویراستاری در صورت مشاهده خیانت در امانت با آنها برخورد جدی خواهد کرد. به این ترتیب، جای هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. نویسنده ها و محققان و دانشجویان می توانند بدون هیچ ترسی مطالب و فایل ها و یا دست نوشته های خود را در اختیار این شرکت ها قرار دهند.

اطلاعاتی درباره شرکت ویراستاری

شرکت های ویراستاری

آیا شرکت های ویراستاری خدمات خود را با استفاده از نرم افزار ارائه می دهند؟

هر شرکت ویراستاری برای ارائه خدمات بهتر و ارزشمندتر به کاربران تمهیداتی را اندیشیده است. در ایران تایپیست هم به همین شکل است. گفتیم که ویرایش در این شرکت به دو شکل آنلاین و حضوری است. در سفارش آنلاین فایل بارگذاری در نرم افزار مورد نظر ویرایش می شود. اگر فایل در نرم افزار ورد تایپ شده باشد در همان هم ویرایش می شود. اگر سفارش دهنده درخواست داشته باشد که اصلاحات در ورد با روشن بودن گزینه ترک چنج انجام شود، این کار صورت خواهد گرفت. اگر متن بعد از صفحه آرایی در نرم افزار ایندیزاین نیاز به ویرایش دارد هم سفارش دهنده می تواند در زمان سفارش به آن اشاره کند. البته که بهتر است ویرایش مهم و اولیه پیش از صفحه بندی کار انجام شود. مگر این که کار پیش از چاپ به بازبینی کلی نیاز داشته باشد.

بهتر است در زمان سفارش کار به نوع نرم افزار اشاره شود. شرکت ویراستاری حتماً ویراستاری را برای کار در نظر خواهد گرفت که بتواند در آن نرم افزار کار ویرایش را پیش ببرد. نرم افزارهای زیادی وجود ندارد که برای تایپ از آنها استفاده می شود و بیشتر ویراستارهای حرفه ای آنها را می شناسند. دیگر کمتر ویراستاری وجود دارد که با کار با رایانه آشنایی نداشته باشد. تا مدت های مدیدی بعد از رایج شدن کار با نرم افزارهای رایانه های در امور چاپ و نشر ویراستارها همچنان روی کاغذ و به روش قدیم ویرایش می کردند. اما در حال حاضر کمتر ویراستاری است که تنها مسلط به ویرایش روی کاغذ باشد.  

شرکت ویراستاری با نیاز جامعه امروز کاملاً آشنا است. ایران تایپیست ویراستارهای به روزی دارد که در کار با نرم افزارهای حرفه ای خبره هستند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. تغییرات بدون دقت یک ویراستار غیر حرفه ای می تواند به متن آسیب بزند. باید در انتخاب ویراستار بسیار دقت شود.

اطلاعاتی درباره شرکت ویراستاری

شرکت ویراستاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویراستاریهزینه ویرایش علمی

سوالات متداول

بله. پیش از ویرایش ابتدا باید تایپ شود. هزینه تایپ جداگانه دریافت خواهد شد. بعد از آن متن به دست ویراستار داده خواهد شد.

بله. مهم ترین تصمیم گیرنده خود سفارش دهنده است که می تواند بگوید که چه اتفاقی روی متن بیفتد بهتر است.

بله. اگر با ویراستارها از قبل آشنایی داشته باشید و با آنها کار کرده باشید، می توانید دوباره کار خود را به آنها ارجاع دهید.

پیش از سفارش کار به شرکت می توانید از مشتریان قبلی درباره تجربه ای که با این شرکت داشته اند پرس و جو کنید و با خیال راحت کار را به آنها بسپرید.


نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/4/3 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 540 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مرکز ویراستاری ویراستاری آنلاین سایت ویراستاری خدمات ویراستاری موسسه ویراستاری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :