دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ کتاب از فایل دستنویس

نویسنده: دانیال فرهادی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 18:00:00 بازدید: 1095 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ کتاب از فایل دستنویس را می توانید از پنل کاربری خود در سایت ایران تایپیست ثبت کنید. بسیاری از کتاب ها با تایپ فایل دستنویس چاپ شده اند. نویسندگان متن کتاب های چاپ شده را در ابتدا در فایل های دستنویس آماده می کردند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند فایل های دستنویس خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. دانشجویان این مقاطع در هر سال لازم است که کتاب هایی را به چاپ برسانند و در صورتی که با تنگی وقت مواجه هستند می توانند این نوع سفارشات را به این موسسه بسپارند. از آن جایی که چاپ کتاب یکی از سفارشات مهم است بنابراین تایپیست ها این موسسه سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب را با دقت هرچه بالا انجام می دهند. فایل های دستنویس چاپ کتاب را لازم است که شماره بندی کنید تا تایپیست ها کار شما را با دقت هرچه تمام انجام دهند.

برای سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب را لازم است که وارد پنل کاربری خود شده و فایل های دستنویس خود را آپلود کنید. خوانایی فایل های دستنویس مهم بوده و به همین دلیل لازم است که دست نوشته های شما خوانا باشد تا تایپیست ها بتوانند به راحتی فایل ها را تایپ کنند. تایپ فایل ها در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام می شود تا بدست مخاطبان برسد. مخاطبان سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب می تواند هر نوع مخاطبی باشد. اساتید دانشگاهی و دانشجویان می توانند این سفارش را ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. کتاب شما می تواند از هر نوعی باشد و شما می توانید سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب را از پنل کاربری خود ارسال کنید. سفارشات شما در اسرع وقت رسیدگی شده و تایپ می شود. این نوع سفارش با دقت بالایی انجام می شود.  

سفارش تایپ کتاب از فایل دستنویس

سفارش تایپ کتاب از فایل دستنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از pdfتایپ روزنامهاعزام تایپیست به محل

سوالات متداول

متناسب با حجم سفارش انجام می شود. هر چقدر که حجم سفارش بالا باشد به همان اندازه انجام سفارش به طول خواهد انجامید.

این سفارش با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام می شود. سفارشات تمامی مشتریان با بالاترین کیفیت انجام می شود.

شما فقط لازم است که فایل های دستنویس را از پنل کاربری خود به موسسه ایران تایپیست ارسال کنید تا با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام شود.

متناسب با حجم سفارش شما خواهد بود و هرچه قدر که فایل های شما کم باشد، سریع انجام می شود و در صورتی که تعداد فایل های شما بیشتر باشد به همان اندازه به طول خواهد انجامید.اما شما میتوانید سفارش خود را در لاین فوری ثبت کرده و سریعتر تحویل بگیرید.


نویسنده: دانیال فرهادی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 1095 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ کتاب سفارش تایپ از دستنویس سفارش تایپ از دست نوشته سفارش تایپ از کتاب دستنویس سفارش تایپ کتاب آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :