جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ کتاب

نویسنده: نیما رفیعی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/10 ساعت 17:29:40 بازدید: 898 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ کتاب، یکی از خدمات ویژه و منحصر بفردی است که می‌توان گفت صرفاً در سایت ایران تایپیست به متقاضیان این حیطه ارائه می‌شود. در پاسخ به ثبت اینگونه از سفارشات، مجموعه، از نقطه صفر مسیر تا چاپ در تیراژ مد نظر را بسته به بودجه متقاضی بر عهده گرفته و با دقت هر دو فاز حقوقی و فنی چاپ یک کتاب را پیش می‌برد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ کتاب

ما تجربه بالایی در انتشار کتاب داریم

چگونه می‌توان از منزل سفارش تایپ کتاب گرفت؟

یکی از مجموعه خدمت‌هایی که ایران تایپیست در دایره خدمات خود جای داده است، سفارش تایپ کتاب است. همانطور که از نام این نوع خدمت مشخص است، وظیفه تایپ و ویراست کتب برعهده سایت خواهد بود. بدیهی است که همزمان با قبول سفارش تایپ کتاب، تایپیست‌ها و نویسندگان خاصی در مجموعه مسئول چنین اموری خواهند بود. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که حس می‌کنید توانایی و مسئولیت‌پذیری کافی برای پذیرفتن چنین پروژه‌هایی را دارید، می‌توانید شانس خود را برای استخدام در مجموعه ایران تایپیست انتخاب کنید. پس از ثبت درخواست و بررسی آن، بسته به میزان توانایی شما در عبور از آزمون‌های شغلی تعیین‌شده، می‌توانید به عضوی از مجموعه تبدیل شده و در صورت موافقت کارشناسان گرامی، اقدام به پذیرش گونه از سفارش کنید. نیاز به تذکر است که سفارش‌هایی با این حجم از کلمات نیازمند تخصص و تعهد بیشتری نسبت به سفارش‌های عادی و نرمال هستند و تنها در صورتی که توان و تعهد کافی برای قبول سفارش تایپ کتاب داشته باشید، از سوی کارشناسان مجاز به انجام این کار خواهید شد.

سفارش تایپ کتاب

صفحه به صفحه تا تولید بهترین خروجی کنارتان هستیم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ کتاب معمولاً چقدر زمان می‌برد؟

شاید قدری عجیب به نظر برسد اما واقعیت این است که خودتان تعیین می‌کنید چه میزان زمان برای انجام سفارش تایپ کتاب نیاز باشد! در حالی که بسیاری از مؤسسات فعال در این حوزه، معمولاٌ از نظر زمان تحویل با محدودیت و موانعی روبرو هستند، در ایران تایپیست محدودیت زمانی هیچ معنایی ندارد. فارغ از اینکه کتاب شما چند صفحه داشته باشد یا چند مرحله برای ویراست، اصلاح یا صفحه‌آرایی آن نیاز باشد، می‌توانید با افزایش بودجه و ثبت سفارش فوری، سرعت انجام امور مربوط به سفارش تایپ کتاب را تا هر میزان که اراده کنید افزایش دهید. بدیهی است که در مورد سفارش‌های تایپ فوری، گاهاً با اختصاص چندین نویسنده، طراحی و صفحه‌آرا، سرعت پیشروی کار به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در مقابل اما افزایش هزینه‌ها کاملاً طبیعی است. پس در ایران تایپیست این شما هستید که زمان را در مشت خود دارید.

سفارش تایپ کتاب

حتی طراحی جلد نیز توسط متخصصین این مجموعه قابل انجام است

علاوه بر انجام سفارش تایپ کتاب چه خدمات دیگری در ایران تایپیست ارائه می‌شود؟

سفارش تایپ کتاب در سایت ایران تایپیست منحصراً به معنی تایپ کتاب نبوده و مجموعه اعمال و خدمات مختلف و منعطفی را در بر می‌گیرد. به زبانی ساده می‌توان گفت این مؤسسه قادر است تا یادداشت‌ها و ایده‌های ابتدایی شما را دریافت کرده و تمام مراحل تا چاپ رسمی کتاب در تیراژ مد نظر شما را انجام دهد. متخصصان مختلفی، جنبه‌های حقوقی و قانونی نشر کتاب را پیگیری کرده و متخصصان فنی نیز از طراحی جلد تا تایپ، صفحه‌آرایی و ویراست آن را بر عهده دارند. این یعنی سفارش تایپ کتاب در ایران تایپیست می‌تواند متقاضیان و کاربران را از تمام دغدغه‌ها و موانع موجود در این مسیر رهایی بخشد. بدیهی است که انجام هر یک از این امور بسته به جزئیاتی که دارد، می‌تواند مستلزم پرداخت هزینه متفاوتی باشد. مثلاً پروسه‌های حقوقی و قانونی اخذ مجوز نشر کتاب می‌توانید بین 400 تا 700 هزار تومان، بسته به برخی شرایط هزینه داشته باشد. این در حالی است که هزینه‌های جداگانه‌ای برای بعد فنی کتاب دریافت می‌شود.

در ایران تایپیست سفارش تایپ کتاب به چه زبان‌هایی پذیرفته می‌شود؟

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، در ایران تایپیست، محدودیت‌ها را کاربران تعیین می‌کنند؛ نه شرایط. در مورد زبان انتخابی برای ثبت سفارش تایپ کتاب نیز همین موضوع صادق است. این خود شما هستید که تعیین می‌کنید چاپ کتاب در چه زبانی می‌خواهید. مجموعه متشکل از هزاران نویسنده متخصص و متعهد که هر یک در زبان خاصی تخصص خود را به اثبات رسانده‌اند، آماده پذیرش سفارش کاربران هستند. حال اینکه اگر کاربر تصمیم داشته باشید کتاب خود را به زبان انگلیسی منتشر کند به برخی از نویسندگان، اگر قصد چاپ کتاب در زبان عربی یا حتی فرانسوی را داشته باشد، به برخی دیگر از نویسندگان این وظیفه محول می‌شود. حضور هزاران نویسنده در این مجموعه کمک کرده تا نه‌تنها زمان، بلکه زبان نیز یک محدودیت برای کاربران تلقی نشود.

سفارش تایپ کتاب

بهترین نتیجه را تضمین می‌کنیم؛ با وجود همکاری با هزاران متخصص در این زمینه

برآورد هزینه سفارش تایپ کتاب به صورت آنلاین

به همان میزان که در قبال انجام دقیق و تخصصی قوانین سفارش تایپ کتاب متعهد هستیم، در قبال ارائه کامل اطلاعات مربوط به این همکاری نیز خود را مسئول می‌دانیم. در همین راستا باید خاطر نشان کرد که به منظور کسب اطلاع در مورد جزئیات یک همکاری موفق با مجموعه در چاپ کتاب، می‌توانید با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و در مورد اطلاعات مربوط به پروژه اختصاصی خود، توضیحات لازم را دریافت کنید. همکاران ما در این بخش با تخصص بالایی که در ارزیابی انواع پروژه‌ها دارند، می‌توانند به شکل دقیقی هزینه انجام سفارش تایپ کتاب شما را محاسبه کنند. اما در صورتی که که مایل به انجام این کار هم نیستید، می‌توانید پس از ایجاد حساب کاربری به شکل آنلاین با استفاده از پنل‌های در نظر گرفته شده برای این کار، هزینه سفارش تایپ کتاب را با ارائه جزئیاتی در مورد آن، دریافت کنید. هزینه به شکل آنلاین محاسبه شده و همچنین رایگان و آنی در اختیار شما قرار می‌گیرد. هرچند پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً جزئیات نهایی همکاری را موکول به برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی و مشاوره سایت کنید.

ثبت سفارش تایپ کتاب از ابتدا تا انتهای آن توسط تایپیست های مطمئن

برای سفارش تایپ کتاب، می بایست بیشتر حساس بود و در ثبت سفارش های خود در مراکز تایپ مختلف، دقت نظر کرد. چون نویسندگانی که اقدام به تألیف کتاب کرده اند؛ می خواهند کتاب مورد نظر را به نام خود ثبت نمایند. به همین جهت برای آنکه کتاب آن ها دچار سرقت ادبی نشود؛ می بایست حتما سفارش های تایپ خود را به مراکز معتبر بسپارند. مراکز و موسسه های تایپی که از وجود تایپیست های متعهد و دلسوز بهره می جویند. چرا که در غیر این صورت امکان سرقت ادبی و هدر رفتن تمامی زحمت های نویسنده وجود دارد. با توجه به حساسیت بالای این نوع سفارش ها، هر یک از نویسندگان در تلاش هستند تا سفارش تایپ کتاب خود را به تایپیست های متعهد و مطمئن بسپارند. به همین جهت در این زمینه ابتدا کلی تحقیق می کنند تا در نهایت بتوانند بهترین و مناسب ترین مرکز تایپ را انتخاب نمایند.

سفارش تایپ کتاب

ثبت سفارش تایپ کتاب

هر یک از نویسندگان می توانند سفارش تایپ کتاب خود را از ابتدا تا انتهای آن به یک نویسنده بسپارند. هر چند که به منظور تسریع در روند کاری خود می توانند سفارش های تایپ خود را به چندین تایپیست بسپارند. به طور کلی دست آن ها در این زمینه باز است. اما بایستی توجه کنند که از تایپیست یا تایپیست های بسیار مطمئن و مورد وثوق همگان استفاده نمایند تا کتاب آن ها دچار سرقت ادبی نشود. در همین راستا موسسه ایران تایپیست، تنها با تایپیست های آماده همکاری شده است و آن ها را به عضویت شرکت خود درآورده است که نسبت به پذیرش این سفارش ها، متعهد هستند. آن ها به خوبی می دانند که بایستی سفارش تایپ کتاب مشتریان خود را با کیفیت بالا و بدون غلط های املایی به پایان برسانند و هیچ گونه دخل و تصرفی در کتاب نداشته باشند.

ثبت سفارش تایپ کتاب رمان یا زندگینامه شهدا با ارسال دست نوشته

معمولا نویسندگان کتاب های رمان یا زندگینامه شهدا نیاز به مرجعی برای ثبت سفارش تایپ کتاب های خود دارند. چون آن ها کتاب یا کتاب های خود را ابتدا روی برگه های دفتر خود می نویسند. سپس برای تایپ هر یک از آن ها به دنبال یک تایپیست حرفه ای خواهند بود. البته هر یک از این نویسندگان، می بایست در دست نوشته های خود دقت کنند تا مطالب موجود در کتاب خود را خوانا و با دستخط خوب بنویسند. به گونه ای که تایپیست ها متوجه دستخط آن ها شوند. چون هر چقدر دستخط آن ها نامفهوم و بد باشد؛ بایستی برای سفارش تایپ کتاب خود هزینه های بیشتری را پرداخت کنند. برای ارسال دست نوشته کتاب رمان یا زندگینامه شهدا، می توانند به دو شیوه حضوری و غیر حضوری اقدام کنند. در صورتی که سفارش های خود را اینترنتی ثبت می کنید؛ می توانید از طریق پنل کاربری فایل دست نوشته های خود را ارسال کنید.

سفارش تایپ کتاب

تایپ متن دست نوشته

تمامی نویسندگان کتاب های مختلف از جمله رمان و زندگینامه شهدا، می توانند سفارش تایپ کتاب خود را به موسسه های تایپ بسپارند. هر یک از آن ها می توانند یا دفتر دست نوشته های خود را حضوری به مراکز تایپ ببرند تا آن را به دست تایپیست بسپارند و یا غیر حضوری اقدام کنند. برای ثبت سفارش های غیر حضوری نیز می توانند فایل خود را از طریق شبکه های اجتماعی به کارشناس های آن موسسه بفرستند و یا از طریق پنل کاربری خود اقدام کنند. موسسه ایران تایپیست به منظور تسهیل در ثبت سفارش تایپ کتاب های رمان و زندگینامه های شهدا، هر یک از این راهکارها را برای شما هموار کرده است. برای این منظور بایستی در سایت موسسه ایران تایپیست ثبت نام کنید تا پنل کاربری را در اختیار شما قرار دهند. پس از آن می توانید از همان طریق دست نوشته های خود را ارسال کنید.

ثبت سفارش فوری تایپ کتاب ویژه همه نویسندگان

همه نویسندگان می توانند سفارش تایپ کتاب خود را به دو شیوه عادی یا فوری به مراکز تایپ بسپارند. در صورتی که شما سفارش های خود را فوری به ثبت برسانید؛ می بایست دو برابر مبلغی را پرداخت کنید که سفارش خود را به شیوه عادی ثبت می کردید. اما در عین حال یک تفاوت بارز میان ثبت سفارش عادی و فوری وجود دارد و آن هم تسریع در تحویل فایل تایپ شده کتاب می باشد. حتی شما چنین امکانی را هم دارید تا یک روزه کل فایل کتاب خود را تحویل بگیرید. ثبت سفارش فوری تایپ کتاب بیشتر برای کسانی الزام آور است که نیاز خیلی سریع به تایپ کتاب خود دارند و می خواهند خیلی زود کتاب خود را چاپ نمایند. به همین جهت خیلی هزینه سفارش تایپ کتاب فوری برای آن ها اهمیتی ندارد. همه نویسندگان می توانند از امکان ثبت سفارش فوری استفاده کنند و هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

سفارش تایپ کتاب

انجام فوری سفارشات تایپ

شاید برای شما هم جالب باشد که شما می توانید با ثبت سفارش تایپ کتاب فوری، تایپ کتاب خود را یک روزه هم تحویل بگیرید. همان طور که می دانید؛ یک کتاب شامل صفحات بسیار زیادی است که ممکن است حتی بالای 100 صفحه هم باشد. اما چگونه ممکن است که این همه تعداد صفحه کتاب را یک روزه تایپ کرد؟ اگر می خواهید یک روزه سفارش تایپ کتاب خود را تحویل بگیرید؛ بایستی سفارش خود را با درخواست فوری ثبت کنید. با ثبت سفارش های شما، سفارش فوری مربوطه به چندین تایپیست سپرده می شود. هر یک از آن ها کتاب را بین خود به تعداد صفحات مشخص تقسیم می کنند. در نهایت می توانند سفارش تایپ فوری کتاب شما را یک روزه هم انجام و آن را به دست شما برسانند. موسسه ایران تایپیست، چنین امکانی را در اختیار همه شما قرار داده است.

از ثبت سفارش تایپ کتاب تا کلیه مراحل چاپ آن در موسسه ایران تایپیست

هر یک از نویسندگانی که اقدام به ثبت سفارش تایپ کتاب خود می کنند؛ پس از تحویل کتاب، می بایست مراحل چاپ آن را طی نمایند. بنابراین آن ها پس از به اتمام رساندن متن کتاب خود، بایستی به فکر تایپ آن باشند. پس از به پایان رساندن فرآیند تایپ نیز مراحلی برای چاپ کتاب مربوطه باید به ترتیب طی شود. کلیه مراحل مربوط به صفحه آرایی، دریافت مجوزهای لازم، طراحی جلد کتاب و... همگی توسط افراد متخصص در موسسه ایران تایپیست انجام می شود. البته سفارش تایپ کتاب با سفارش چاپ آن بایستی جداگانه ثبت شود. سفارش های تایپ به تایپیست ها سپرده می شود. آن ها با توجه به مهارت خود در تایپ کتاب، اقدام به تایپ آن می کنند. پس از آنکه فایل تایپ شده کتاب خود را دریافت کردید؛ می توانید سفارش خود را مجدد این بار برای پیشبرد چاپ کتاب خود به ثبت برسانید.

سفارش تایپ کتاب

تایپ و چاپ کتاب

موسسه های معتبری همانند ایران تایپیست، تنها به دریافت سفارش تایپ کتاب اکتفا نمی کنند. آن ها کلیه نیازهای شما را در زمینه چاپ کتاب توسط افراد متخصص در هر حوزه برطرف می کنند. کافیست برای هر یک از نیازهای خود در این موسسه، اقدام به ثبت سفارش کنید. وقتی سفارش های شما در این موسسه به ثبت می رسد؛ هر یک از افراد با توجه به مهارت خود اقدام به پذیرش سفارش ها می کنند. سفارش چاپ کتاب اعم از طراحی جلد و صفحه آرایی و... که مراحل مختلف زیادی دارد؛ توسط افراد متخصص و با تجربه ای انجام می شود که در این موسسه مشغول به فعالیت هستند. پس از همان ابتدا موسسه ایران تایپیست با پذیرش سفارش تایپ کتاب و انجام آن تا انتهای این فرآیند یعنی چاپ نهایی کتاب شما، همه روزه در خدمت شماست. شما می توانید برای هر یک از نیازهای خود سفارش های مربوط به آن را حضوری یا غیر حضوری به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ کتابهزینه چاپ و نشر کتابصفحه بندی کتابطراحی جلد کتاب

سوالات متداول

بله؛ با افزایش هزینه انجام پروژه، ایران تایپیست آماده است تا مدت زمان مورد نیاز برای انجام این کار را تا بیش از نصف یا حتی یک‌چهارم کاهش دهد.

پاسخ مثبت است. ما در این مجموعه با دسترسی به طیف وسیعی از متخصصان و افراد توانمند در حیطه‌های مختلف این امکان را داریم تا تمام ابعاد یک پروژه این چنینی را برعهده بگیریم.

در این سایت، کاربران هیچ محدودیتی برای انتخاب زبان مورد نظر خود نداشته و می‌توانند بسته به اهداف خود، هر زبانی را انتخاب کنند.

بخش اعظم نویسندگان و متخصصان مشغول به فعالیت در این مجموعه از طریق دورکاری با ما در ارتباط هستند. شما نیز می‌توانید یکی از این افراد باشید.


نویسنده: نیما رفیعی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/10 ساعت 17:29:40 تعداد بازدید: 898 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ کتاب آنلاین سفارش تایپ کتاب اینترنتی سفارش تایپ کتاب سریع تبدیل متن دستنویس کتاب به تایپ سفارش تایپ کتاب ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :