جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ فارسی اینترنتی

نویسنده: سیما خورشیدی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 13:04:46 بازدید: 559 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ فارسی اینترنتی دسته‌ای ویژه و مهم از خدمات سایت را در برگرفته است؛ نباید فراموش کرد که انجام سفارش تایپ فارسی یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که در مؤسسه ایران تایپیست ارائه می‌شود. با این حال اما همچنان ممکن است کاربران و متقاضیان تولید محتوا، در این مورد با ابهامات و پرسش‌هایی مواجه باشند. در یادداشت پیش رو با تشریح برخی نکات در مورد سفارش تایپ فارسی اینترنتی در سایت همراه‌تان هستیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ فارسی اینترنتی

تایپ کردن در اینجا صرفاً یک وظیفه یا شغل نیست؛ نویسندگان این مجموعه به کار خود عشق می‌ورزند

روند ثبت سفارش تایپ فارسی اینترنتی به چه صورت است؟

اینترنتی بودن و انجام امور از راه دور، با ایران تایپیست فقط یک شعار نیست؛ ما از راه دور کنارتان هستیم. این بدان معنی است که اگر قصد استفاده از خدمات غیرحضوری این مجموعه را داشته باشید، بدون نیاز به حضور فیزیکی در هیچ‌یک از مراحل، سفارش مورد نظر شما انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش تایپ فارسی اینترنتی، ابتدا نیاز است تا یک حساب کاربری در سایت ایجاد کنید. هرچند این کار کمتر از 5 الی 8 دقیقه زمان می‌برد اما با این حال در دفعات بعدی ثبت سفارش تایپ نیز نیازی به اختصاص این میزان از وقت ندارید. پس از ساخت حساب کاربری، تمام امکانات و آپشن‌های مورد نیاز در پنل کاربری شما در دسترس هستند. ثبت سفارش تایپ فارسی اینترنتی از پنج مرحله اصلی تشکیل شده است؛ به ترتیب ثبت سفارش، برآورد هزینه، پیش‌پرداخت، پردازش و نگارش پروژه و در نهایت تسویه حساب و دانلود آن.

سفارش تایپ فارسی اینترنتی

تعهد بخش جدایی‌ناپذیر شخصیت کاری نویسندگان مجموعه است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه سفارش تایپ فارسی اینترنتی بگیرم؟

برای اینکه بتوانید سفارش تایپ فارسی اینترنتی گرفته و از این طریق با ما همکاری کنید، ابتدا باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید. نویسندگان در این مجموعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند؛ این یعنی در کنار اهمیت بالایی که برای این عزیزان قائل هستیم، معیارهای سخت و دقیقی برای انتخاب نویسندگان داریم. پر واضح است که پیوستن به تیم تولید محتوای موفق‌ترین سایت تایپ ایران، نباید ساده باشد. اگر یکی از افراد صاحب تخصص و علاقمند به حضور در تیم نویسندگان ایران تایپیست هستید، می‌توانید از بخش درخواست‌های استخدام سایت برای کسب اطلاع در این مورد استفاده کرده و از نیازمندی‌های تیم ایران تایپیست برای جذب نیرو مطلع شوید. ما به طور طبیعی پذیرای نویسندگان حاذق و کاربلد حوزه‌های مختلف هستیم. پس از مطالعه درخواست‌ها، می‌توانید درخواست خود را به صورت رایگان از طریق بخش فرم استخدام تایپیست ثبت کنید. برای این کار نیاز است مشخصات دقیق خود را ارائه کرده پس از پر کردن مواردی در ارتباط با سطح توانایی فنی، فرم را ثبت و ارسال فرمایید. همکاران ما در تیم پشتیبانی و مدیریت، در اسرع وقت درخواست‌های ثبت‌شده را بررسی کرده و پس از احراز برخی معیارها، به جمع نویسندگان سایت می‌پیوندید.

آیا سفارش تایپ فارسی اینترنتی در ایران تایپیست گارانتی دارد؟

گارانتی، تضمین، قول، عهد و پیمان، مجموعه لغاتی هستند که می‌توانند در کاربران و مشتریان هر حیطه‌ای آرامش و اعتماد لازم را ایجاد کنند. اما در ایران تایپیست، به جای صرف استفاده از واژگان، ما با عملکرد خود گارانتی و تضمین لازم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. تنها با یک بار ثبت سفارش تایپ فارسی اینترنتی خودتان به‌خوبی متوجه گارانتی ایران تایپیست در قبال خروجی نهایی خواهید شد. تمام فایل‌های تولیدی و خروجی نهایی سفارش‌های ثبت‌شده، تحت گارانتی مؤسسه بوده و در صورت وجود خطا یا هر اشکال احتمالی، قابل اصلاح و بهبود هستند. همکاری و همیاری با نویسندگانی که دارای تخصص و تجربه بالایی در این زمینه هستند، به مجموعه این امکان را داده است تا بدون کمترین نگرانی، همواره خود را برای پاسخگویی در قبال خروجی نهایی، مسئول بداند. پس بدون نگرانی در مورد کیفیت نهایی سفارش تایپ، ما اعتبار مؤسسه را برای گارانتی آن‌ها به کار می‌بندیم.

سفارش تایپ فارسی اینترنتی

تمام سفارش‌ها با وجود ارجاع به نویسندگان متخصص گارانتی دارند

چگونه می‌توان در سفارش تایپ فارسی اینترنتی به تایپیست‌ها اعتماد کرد؟

از مدیریت و تیم کارشناسی تا ویراستاران و نویسندگان سایت، همگی با قواعد حفظ حریم شخصی آشنایی داشته و شرط فعالیت در مؤسسه ایران تایپیست پایبندی به این قواعد و سیاست‌هاست. همانطور که پیش‌تر نیز بر این موضوع تأکید شد، فعالیت و اشتغال در این مؤسسه، امری ساده، سطحی و دم‌دستی نیست؛ در هر بخشی تنها بهترین‌ها بسته به معیارهای خاصی به این خانواده بزرگ می‌پیوندند. سخت‌گیری، جزئی‌نگری و دقت در هنگام استخدام اعضای این سازمان بزرگ و معتبر باعث شده تا هیچ نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. با این حال اما نویسندگان سایت با آمیزه‌ای از تعهد و رازنگهداری، به شکل مداوم تحت سنجش و ارزیابی کارشناسان سایت قرار دارند. این یعنی شانس بروز خطا و تخطی از سیاست‌های حفظ حریم شخصی در بستر سایت ایران تایپیست بسیار کمتر از حد تصور است. فارغ از جنس و نوع سفارش، چه سفارش تایپ فارسی اینترنتی باشد چه خدمات حضوری، در هر حال رازنگهداری یک بخش جدایی ناپذیر از خدمات اعضای این مجموعه است.

آیا هزینه سفارش تایپ فارسی اینترنتی و حضوری متفاوت است؟

یکی از مجموعه پرسش‌های متداولی که معمولاً ذهن کاربران و متقاضیان ثبت سفارش تایپ فارسی اینترنتی را به خود مشغول کرده، پرسش فوق است. در پاسخ باید گفت با در نظر داشتن سیاست‌ها و رویکردهای کلان تیم مدیریت و اجرایی، مجموعه سایت همواره در تلاش است تا فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و دورکاری را در فضای کسب‌وکار کشور اشاعه دهد. یکی از گام‌های مثبتی که در این زمینه برداشته شده است، یکسان‌سازی نرخ‌های خدمات حضوری و اینترنتی است. پس بدون نگرانی در مورد تفاوت نرخ‌ تایپ فارسی می‌توانید اقدام به ثبت سفارش تایپ فارسی اینترنتی کرده و نتیجه مدنظر خود را بدست آورید.

سفارش تایپ فارسی اینترنتی

داشتن رابطه پایدار و مستمر با پشتیبانان، به شما این امکان را می‌دهد تا تمام مراحل کار را زیر نظر داشته باشید


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویستایپ فایل صوتیتایپ کتاب جهت تولید محتوای سایتهزینه تایپ فارسی

سوالات متداول

برای اینکه بتوانید به پذیرش سفارش پرداخته و از این طریق کسب درآمد کنید، ابتدا لازم است تا با مراحل استخدام در سایت را پشت سر بگذارید.

پاسخ منفی است. در این مجموعه تمایزی از حیث هزینه بین ثبت سفارش اینترنتی و ثبت سفارش حضوری وجود ندارد.

تمام فایل‌های تحویل‌شده از طریق سایت ایران تایپیست دارای گارانتی بوده و در صورت بروز هر خطای احتمالی، قابل اصلاح و بهبود هستند.

بله؛ به منظور سهولت در ایجاد یک رابطه پایدار و متقابل با کاربران، نیاز است تا هر کاربر اقدام به ایجاد حساب کاربری ویژه خود کند.


نویسنده: سیما خورشیدی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 13:04:46 تعداد بازدید: 559 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ فارسی آنلاین تایپ فوری فارسی اینترنتی سفارش تایپ حرفه ای فارسی اینترنتی تایپ فارسی سایت تایپ فارسی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :