یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ آنلاین در 24 ساعت شبانه روز

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 11:00:00 بازدید: 557 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ آنلاین در 24 ساعت شبانه روز یکی از امکاناتی است که به واسطه آن دانشجویان می توانند سفارشات خود را برای موسسه ثبت کنند. سفارش تایپ آنلاین در 24 ساعت شبانه روز موجب می شود که انواع و اقسام سفارشات تایپ به زبان های مختلف برای موسسه ثبت شود. دانشجویان و عموم مشتریان با این امکان می توانند تایپ فوری و عادی را ثبت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

البته ثبت سفارش تایپ می تواند در حوزه فایل های صوتی و ویدیویی نیز باشد. در سفارش آنلاین تایپ، شرکت های مختلف، مردم و دانشجویان رشته های مختلف می توانند سفارشات خود را ثبت کرده و در زمان مقرر دریافت کنند. سفارشات افراد مختلف نیز در این حوزه بررسی شده و کار شروع می شود. سفارش تایپ آنلاین در مدت 24 ساعت شبانه روز موجب می شود که مشتریان مختلف و متفاوت بتوانند در هر زمانی که به سیستم دسترسی داشتند، آن را ثبت کنند. امروزه مشتریان می توانند سفارشات خود را از فروشگاه های آنلاین در هر زمانی ثبت کرده و براساس زمان بندی در موعد مقرر دریافت کنند. مزیت ثبت سفارش آنلاین موجب می شود که شما بتوانید در هر شرایط زمانی و مکانی، فایل های خود را به موسسه ارسال کنید. تایپ و ترجمه در اکثر اوقات مهمترین نیازهای دانشجویان بوده و مشتریان براساس این امکان می توانند در هر ساعت از شبانه روز، سفارش خود را ثبت کنند. کارکنان شرکتی به محض شروع ساعت کاری، سفارشات را رسیدگی کرده و برای شما پیش فاکتور صادر کرده و به محض پرداخت مبلغ، کار تایپ شروع می شود. مسئول دریافت سفارش تایپ آنلاین، در این حوزه، پیش فاکتورها را به تعداد بالا و در کمترین زمان ممکن صادر می کند و نشانه سرعت بالای مجموعه در انجام کار است. تایپیست های موسسه کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند تا بی عیب و نقص باشد.

سفارش تایپ آنلاین در 24 ساعت شبانه روز

سفارش تایپ آنلاین 24 ساعت شبانه روز


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ کتابتایپ در اکسلتایپ فرمول

سوالات متداول

پیش فاکتور در ایران تایپیست، پنج دقیقه بعد از ارسال فایل صادر می شود.

بله از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

شما می توانید هر فایل دلخواهی را به موسسه ایران تایپیست ارسال کنید. مسئول مربوطه کلیه فایل های شما را بررسی کرده و پیش فاکتور را ارسال می کند و بعد از پرداخت اجرای آن شروع میشود.

بعد از ثبت نام در سایت و ساخت حساب کاربری میتوانید سفارش تایپ دهید تا فاکتور مربوطه تهیه و تنظیم شود. بعد از پرداخت مبلغ  پیش فاکتور، سفارش شما نهایی خواهد شد.


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 557 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ آنلاین تایپ آنلاین فوری تایپ آنلاین شبانه روزی تایپ آنلاین متون تایپ آنلاین و غیرحضوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :