جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سبک رفرنس نویسی و منبع نویسی در مقالات مهندسی چگونه است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/10 ساعت 20:00:00 بازدید: 372 امتیاز 0 از 0 نظر

سبک رفرنس نویسی و منبع نویسی مقالات امروز نسبت به مقاله هایی که در گذشته به رشته تحریر درآمده اند؛ اندکی متفاوت می باشد. این سبک در خصوص مقالات مهندسی و غیر مهندسی و به طور کلی تمامی رشته های مختلف صدق می کند. به این صورت که به عنوان مثال: در هر یک از مقاله های گذشته به مانند شیوه رفرنس نویسی کتاب های چاپ شده قدیم، ارجاع های درون متنی را داخل پاورقی می نوشتند. در حالی که این روش در مقاله های امروزی منسوخ شده است و به جای نوشتن ارجاع های درون متنی در قسمت پاورقی، آن ها را در دل خود متن داخل پرانتز می نویسند. بنابراین در نگارش کلیه مقاله های مختلف می بایست به خوبی به این مسئله توجه ویژه ای شود که حتما از سبک رفرنس نویسی جدید استفاده شود. در خصوص نکات مربوط به بخش رفرنس نویسی و منبع نویسی نیز همین مسئله صدق می کند. به این صورت که می بایست در زمینه نوشتن منابع پایانی نیز نکات جدید و دستورالعمل های نگارشی جدید را به کار بست. بنابراین انجام رفرنس نویسی و منبع نویسی منوط به این مسئله است که هر یک از نویسندگان و پژوهشگران حتما از شیوه های جدید استفاده کنند و اطلاعات خود را کاملا به روز کنند. به عنوان مثال: در صورتی که شما دانشجوی مهندسی هستید و می خواهید از سبک رفرنس نویسی و منبع نویسی جدید استفاده کنید؛ می بایست مقاله های مهندسی چاپ شده در نشریه ها و مجله های علمی – پژوهشی دانشگاه های مختلف مربوط به رشته خود را در سال های اخیر مشاهده نمایید و طبق آن ها رفرنس نویسی را پیش ببرید. زیرا مقاله هایی که اخیرا در هر یک از نشریه های معتبر مهندسی – همانند تمامی رشته های دیگر- به چاپ رسیده اند؛ طبیعتا فاکتور رفرنس نویسی و نکات مربوط به آن را به خوبی رعایت کرده اند. برای این مهم برای آنکه مقاله های شما هم به چاپ برسد؛ می توانید سفارش رفرنس نویسی و منبع نویسی خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا بدون کمترین عیب و ایرادی سفارش های خود را به تحویل بگیرید.

سبک رفرنس نویسی و منبع نویسی در مقالات مهندسی چگونه است؟

سبک جدید رفرنس نویسی و منبع نویسی در مقالات مهندسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیتایپ مقالهفوری ترین تایپ

سوالات متداول

خیر؛ سبک رفرنس نویسی برای تمامی مقالات یکسان است. هر چند که در هر نشریه ای ممکن است اصولی را به آن اضافه یا کم کنند که خاص همان نشریه مهندسی یا غیر مهندسی است.

آن ها می توانند مقالات مهندسی چاپ شده اخیر را در نشریه های معتبر مشاهده نمایند و طبق آن اصول رفرنس نویسی را در مقاله خود رعایت کنند. 

 بله؛ سبک رفرنس نویسی در مقالات امروزی به ویژه در ارجاعی دهی مستقیم با تغییر چشمگیری رو به رو شده است. 

هلدینگ ایران تایپیست با توجه به تخصص و تجربه بالای متخصصان مربوط به رفرنس نویسی با ارائه سبک جدید یکی از بهترین موسسه ها در این زمینه است.


نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/10 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 372 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سبک رفرنس نویسی مقالات سبک رفرنس نویسی و منبع نویسی سبک رفرنس دهی مقالات مهندسی استایل رفرنس نویسی در مقالات استایل رفرنس نویسی و منبع نویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :