پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت پیشرفته چقدر هزینه دارد؟

نویسنده: مرتضی صمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 18:00:00 بازدید: 442 امتیاز 5 از 1 نظر

ساخت پاورپوینت پیشرفته همان‌طور که از اسم آن مشخص است، با ساخت پاورپوینت معمولی فرقی دارد و از طراحی‌ها و آپشن‌های مختلفی برخوردار است. شما می‌توانید برای ساخت پاورپوینت پیشرفته خود با ارسال محتوا‌هایی شامل فایل صوتی، فایل ویدئویی، سایت، مقاله، پایان نامه، کتاب اقدام کنید. تفاوتی ندارد که فایل ارسالی شما چیست، با هر نوع محتوایی کارشناسان حاذق ایران تایپیست آماده تهیه پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای شما هستند و با تجربه و تخصص خود، بهترین و جذاب‌ترین اسلایدها را برای شما تدارک می‌بینند. هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته کمی بیشتر از هزینه اسلاید‌های معمولی است اما به طور کلی تعرفه‌های ایران تایپیست بسیار مناسب و رقابتی بوده و می‌توانید هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته خود را به صورت اقساطی نیز پرداخت کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های پایه بر مبنای هر اسلاید حاوی 150 کلمه برآورد خواهد شد و با اضافه شدن موارد تکمیلی به طراحی اسلاید کمی به هزینه‌ها اضافه می‌شود.

بدین جهت هر سفارشی هزینه مخصوص به خود را دارد و برای آن‌که از قیمت ساخت پاورپوینت پیشرفته خود مطلع شوید، بهترین گزینه ثبت سفارش است که در طی آن کارشناسان ما سفارش شما را بررسی کرده و در عرض کمتر از 5 دقیقه فاکتور هزینه‌ها را به صورت رایگان برایتان صادر می‌کنند و از طریق پیامک به شما اعلام هزینه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید فاکتور نهایی را در پنل کاربری خود مشاهده کنید و بعد از آن تصمیم به نهایی سازی سفارشتان بگیرید. توجه داشته باشید که شما ملزم به پرداخت کل هزینه در بدو سفارش نیستید، بلکه تنها باید 60% آن را پرداخت کنید تا فرایند ثبت سفارش شما تکمیل شود و کارشناس مربوطه آن را به فرد مناسبی ارجاع دهد. شاید با شنیدن ساخت پاورپوینت پیشرفته پیش خود فکر کنید که شما ملزم به پرداخت مبلغ هنگفتی خواهید بود، اما همانطور که گفته شد، این فرضیه کاملا نادرست بوده و در ایران تایپیست همه‌ی تعرفه‌ها بسیار ارزان و معقول هستند.

ساخت پاورپوینت پیشرفته چقدر هزینه دارد؟

هزینه تهیه و تنظیم پاورپوینت

 

سوالات متداول

مناسب‌ترین راه ایجاد حساب کاربری و ثبت سفارش در ایران تایپیست است که کارشناسان مالی ما هزینه آن را در عرض کمتر از 5 دقیقه به شما اعلام میکنند.

پرداخت قسطی به معنای پرداخت دو مرحله ای است. شما باید 60% هزینه را در ابتدا و 40% مابقی را در انتهای سفارش بپردازید. 

خیر، ایران تایپیست برای رفاه حال مشتریانش تمامی تعرفه های خود را به صورت ارزان و مقرون به صرفه قیمت گذاری کرده است.

با ارسال دعوتنامه به 30 نفر از دوستانتان به صورت اتوماتیک تخفیف 6% برای شما اعمال خواهد شد.


نویسنده: مرتضی صمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 442 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته قیمت ساخت پاورپوینت پیشرفته نرخ ساخت پاورپوینت پیشرفته تعرفه ساخت پاورپوینت پیشرفته هزینه سفارش پاورپوینت پیشرفته

دیدگاه کاربران

رسول غفاری | 1400-6-23 ساعت 08:21:24 امتیاز :

تنظیم پاورپوینت با فایل صوتی خیلی سخته. هزینه ش ناچیز بود.مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :