پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت پیشرفته

نویسنده: زهرا خلف زاده تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 12:00:00 بازدید: 1132 امتیاز 4 از 1 نظر

ساخت پاورپوینت پیشرفته ، مطلوب هر دانشجو، سخنران و ارائه دهنده است. تهیه و ساخت پاورپوینت پیشرفته نیازمند دانش و مهارت بالا و شناخت کافی سلیقه مخاطبان است. پاورپوینت بهترین ابزاری است که می‌تواند با ادغام کردن مطالب و فایل‌های چند رسانه‌ای همراه با چاشنی افکت و ترنزیشن‌ها و انیمیشن‌ها، پروسه انتقال مفاهیم را هموار نماید، این در حالی است که استفاده از این ابزار برای اجرای هرچه بهتر ارائه‌ها و سخنرانی‌ها بسیار متداول شده است. البته در سال‌های اخیر ساخت پاورپوینت پیشرفته صرفا هدف پرزنتیشن را دنبال نمی‌کند، بلکه از این ابزار کارآمد جهت تهیه انواع موشن گرافیک، اینفوگرافیک، ساخت انیمیشن و پست‌های شبکه اجتماعی نیز استفاده شده و  در بین کاربران گسترش یافته است. ساخت پاورپوینت پیشرفته فقط کپی و پیست کردن مطالب و انتخاب افکت نیست، بلکه نیازمند تخصص فراوان و آشنایی با ریزه کاری‌های نرم افزار است تا بتوان جذابیت و خلاقیت را در اسلاید‌ها به کار گرفت. اگر به دنبال ساخت پاورپوینت پیشرفته هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با به روزترین خدمات ایران تایپیست آشنا شوید...

ساخت پاورپوینت پیشرفته برای ارائه در سمینار

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که باید برای ارائه در سمینارها انجام دهید، ساخت پاورپوینت پیشرفته است. هرچه پاورپوینت به صورت تخصصی‌تر طراحی شود و بهترین‌ها در آن گلچین شوند، در روز ارائه درخشش بهتری را در میان حضار خواهید داشت. پاورپوینت به عنوان یک نرم افزار رایج و یک ابزار محبوب، مدت زیادی است در ارائه سمینارهای و اجرای سخنرانی‌ها استفاده می‌شود، اما آیا همه توانایی ساخت پاورپوینت پیشرفته را دارند تا بتوانند بهترین پرزنتیشن را داشته باشند؟ از لحاظ روانشناختی، داشتن یک ابزار تخصصی و حرفه‌ای که شما را نسبت به بقیه متمایز کند، اعتماد به نفس بیشتری را به شما خواهد داد و در نهایت جلسه سخنرانی و ارائه خود را با درصد موفقیت بالاتری طی خواهید کرد و از این تجربه لذت خواهید برد.

آیا تا به حال پیش آمده که در جلسات دفاعیه و سمینارهای تخصصی‌ای حضور پیدا کرده باشید، اما در میانه راه خسته شده باشید و رغبتی برای همراهی نداشته باشید و هیچ چیزی در جلسه سخنرانی شما را جذب نکند؟ یکی از دلایل اصلی آن را می‌توان بی‌کیفیتی پاورپوینت سخنران دانست که به صورت غیرحرفه‌ای و غیر اصولی تهیه شده است، به گونه ای که با از دست دادن توجه مخاطب به هدف اصلی جلسه سمینار نائل نخواهد شد. اگر شما نمی‌خواهید که جزو این دسته از سخنرانان باشید و به فکر ساخت پاورپوینت پیشرفته برای سمینار خود هستید، نگران نباشید. ایران تایپیست با ارائه خدمات تهیه پاورپوینت به صورت تخصصی و پیشرفته، امکان دسترسی آن را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری فراهم کرده و بزرگترین دغدغه‌ی ارائه دهندگان سمینارها را حل نموده است. اگر قبل از ثبت سفارشتان، نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره شوید و با اطمینان خاطر صد درصدی سفارشتان را نهایی سازید.

ساخت پاورپوینت پیشرفته

ساخت و تهیه پاورپوینت پیشرفته برای ارائه در سمینار

 

طراحی اسلاید و ساخت پاورپوینت پیشرفته آنلاین

طراحی اسلاید حرفه ای و ساخت پاورپوینت پیشرفته نیاز به تخصص دارد و هر کسی که صرفا آشنایی حدودی با این نرم افزار داشته باشد قادر به انجام آن نخواهد بود. یک پاورپوینت زمانی ارزشمند است که وقت و مهارت لازم  برای اجرای تک تک جزئیات آن صرف شده باشد و تمامی نکات لازم با ظرافت و دقت رعایت شود و تنظیمات لازم برای نمایش بر روی پرده صورت گیرد. علاوه بر نکات گفته شده، ریزه کاری‌های دیگری نیز برای ساخت پاورپوینت پیشرفته  و طراحی اسلایدهای آن وجود دارد که کارشناس مربوطه اگر تجربه و مهارت لازم را در این زمینه داشته باشد، با تک تک آن‌ها آشنا خواهد بود و متناسب با سفارش آن‌ها را اجرایی خواهد کرد. اما در این میان سوالی به ذهن میرسد. در اطرافتان چند مرکز را می‌شناسید که توانایی ساخت پاورپوینت پیشرفته را به معنای واقعی کلمه دارند؟ یا چند نفر هستند که می‌توانند برای ساخت پاورپوینت پیشرفته دست به کار شوند؟ راه‌های دسترسی به آن‌ها چیست؟ هزینه‌های ساخت پاورپوینت پیشرفته چقدر است؟

هلدینگ ایران تایپیست به دلیل آن که از افراد تحصیل کرده تشکیل شده است، دغدغه‌ی همه‌ی افراد آکادمیک و سخنرانان را میشناسد، با ایجاد تیم حرفه‌ای برای ساخت پاورپوینت پیشرفته‌، این نگرانی را از میان برداشته و علاوه بر ارائه خدماتش در تهران و شهرهای دارای نمایندگی، لاین عرضه به صورت غیرحضوری و اینترنتی را برای سایر شهرها فعال کرده است تا همگان بتوانند به صورت آنلاین از این خدمات بهره لازم را ببرند و به بهترین کیفیت‌ها دسترسی داشته باشند.

ایران تایپیست علاوه بر ارائه تخفیفات حجمی، آپشن‌های دیگری نیز برای کمتر شدن هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته  در نظر گرفته است. بدین صورت که اگر در پنل کاربری خودتان و از قسمت دعوت از دوستان، به 30 نفر دعوتنامه بفرستید، یک کوپن تخفیف 6 درصدی برای تمامی سفارشات شما به صورت اتوماتیک لحاظ می‌شود و از این طریق می‌توانید هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته خود را کمتر کنید. البته این نکته را همواره مد نظر قرار دهید که ایران تایپیست تمامی تعرفه‌ها وهزینه‌هایش را به صورت رقابتی و مقرون به صرفه عرضه می‌کند تا کسی نباشد که به دلیل مشکلات مالی نتواند از این خدمات ارزشمند استفاده کند.

ساخت پاورپوینت پیشرفته

طراحی اسلاید و ساخت پاورپوینت پیشرفته غیرحضوری

 

ساخت پاورپوینت پیشرفته چقدر هزینه دارد؟

ساخت پاورپوینت پیشرفته همان‌طور که از اسم آن مشخص است، با ساخت پاورپوینت معمولی فرقی دارد و از طراحی‌ها و آپشن‌های مختلفی برخوردار است. شما می‌توانید برای ساخت پاورپوینت پیشرفته خود با ارسال محتوا‌هایی شامل فایل صوتی، فایل ویدئویی، سایت، مقاله، پایان نامه، کتاب اقدام کنید. تفاوتی ندارد که فایل ارسالی شما چیست، با هر نوع محتوایی کارشناسان حاذق ایران تایپیست آماده تهیه پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای شما هستند و با تجربه و تخصص خود، بهترین و جذاب‌ترین اسلایدها را برای شما تدارک می‌بینند. هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته کمی بیشتر از هزینه اسلاید‌های معمولی است اما به طور کلی تعرفه‌های ایران تایپیست بسیار مناسب و رقابتی بوده و می‌توانید هزینه ساخت پاورپوینت پیشرفته خود را به صورت اقساطی نیز پرداخت کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های پایه بر مبنای هر اسلاید حاوی 150 کلمه برآورد خواهد شد و با اضافه شدن موارد تکمیلی به طراحی اسلاید کمی به هزینه‌ها اضافه می‌شود.

بدین جهت هر سفارشی هزینه مخصوص به خود را دارد و برای آن‌که از قیمت ساخت پاورپوینت پیشرفته خود مطلع شوید، بهترین گزینه ثبت سفارش است که در طی آن کارشناسان ما سفارش شما را بررسی کرده و در عرض کمتر از 5 دقیقه فاکتور هزینه‌ها را به صورت رایگان برایتان صادر می‌کنند و از طریق پیامک به شما اعلام هزینه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید فاکتور نهایی را در پنل کاربری خود مشاهده کنید و بعد از آن تصمیم به نهایی سازی سفارشتان بگیرید. توجه داشته باشید که شما ملزم به پرداخت کل هزینه در بدو سفارش نیستید، بلکه تنها باید 60% آن را پرداخت کنید تا فرایند ثبت سفارش شما تکمیل شود و کارشناس مربوطه آن را به فرد مناسبی ارجاع دهد. شاید با شنیدن ساخت پاورپوینت پیشرفته پیش خود فکر کنید که شما ملزم به پرداخت مبلغ هنگفتی خواهید بود، اما همانطور که گفته شد، این فرضیه کاملا نادرست بوده و در ایران تایپیست همه‌ی تعرفه‌ها بسیار ارزان و معقول هستند.

ساخت پاورپوینت پیشرفته

هزینه تهیه و تنظیم پاورپوینت

 

تکنیک های عالی در ساخت پاورپوینت پیشرفته

ساخت پاورپوینت پیشرفته تنها در ادغام کردن محتواها در اسلاید خلاصه نمی‌شود بلکه باید با استفاده از دانش و مهارت تخصصی، هماهنگی‌های لازم را جهت یکپارچه سازی اسلایدها در کل پاورپوینت عملی کنید. انتخاب قالب و ساخت آن، چگونگی ساخت انیمیشن‌ها، طراحی اینفوگرافیک‌ها، موشن گرافی‌ها، ترنزیشن‌ها، افکت‌ها، نوع فونت، رنگ فونت، جلوه‌های بصری و امثالهم همگی از تکنیک‌های اساسی برای ساخت پاورپوینت پیشرفته محسوب می‌شود. آیا با این تکنیک‌ها آشنا هستید؟ چند نفر را اطراف خود می‌شناسید که با این مهارت‌ها آشنایی لازم را داشته باشند؟ آیا خودتان وقت و فرصت کافی برای یادگیری و آموزش ریز و بم پاورپوینت دارید؟

فراگیری این تکنیک‌ها بسیار مهم و کاربردی هستند اما در صورتی ارزشمند محسوب می‌شوند، که زمان کافی برای  یادگیری آن را داشته باشید و به خاطر آموزش آن زیر منگنه و فشار و استرس جهت تکمیل پروژه خود نباشید و زمان طلایی قبل از ارائه خود را به خاطر یادگیری از دست ندهید. برای جلوگیری از این مشکلات و مسائل گفته شده و برای آن‌که از ساخت پاورپوینت پیشرفته برای خود تجربه ناخوشایندی نداشته باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفارش تهیه پاورپوینت خود را به دستان متعهد کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید و خود به دیگر کارهایتان برسید. تیم حرفه‌ای ایران تایپیست با خبرگی و چیره دستی، ریزه کاری‌های ساخت پاورپوینت پیشرفته شما را با اصولی‌ترین و به روز‌ترین تکنیک‌ها انجام داده و در کمترین زمان ممکن آن را به شما تحویل خواهد داد. برای ساخت پاورپوینت نوع محتوای ارسالی شما برای تیم تخصصی ما تفاوتی ندارد، هر آنچه که مدنظر دارید، برای ما بفرستید و به صورت پاورپوینت آن را تحویل گرفته و با اعتماد به نفس کامل در ارائه‌ها و سخنرانی‌های خود حاضر شوید، پرزنتیشن خود را به راحتی اجرا کنید و با ساخت پاورپوینت پیشرفته در مرکز ایران تایپیست در بین حضار بیش از پیش بدرخشید.

ساخت پاورپوینت پیشرفته

مهارت های ساخت پاورپوینت پیشرفته

 

مرکز ساخت پاورپوینت پیشرفته کنفرانسی

باید در اجلاس و کنفرانسی سخنرانی کنید و به فکر تهیه و ساخت پاورپوینت هستید؟ پس ایده ساخت پاورپوینت پیشرفته شما چیست و چگونه است؟ آیا آن را برون سپاری می‌کنید یا خودتان مهارت کافی را در این زمینه دارید؟ آیا برای ساخت پاورپوینت پیشرفته جهت ارائه در کنفرانس‌های بین المللی تجربه لازم را دارید؟ به زبان‌های خارجی جهت تهیه پاورپوینت و نگارش متون تسلط دارید؟ اگر جوابتان منفی است و به دنبال مرکزی که می‌گردید که ساخت پاورپوینت پیشرفته شما را برای ارائه در کنفرانس‌های داخلی و خارجی و یا حتی به زبان‌های دیگر انجام دهد، نگران نباشید، چاره‌ی کار شما پیش ماست. ایران تایپیست به دلیل تجربه‌های تخصصی خود و به سبب حضور افراد متخصص و تحصیل کرده در رشته‌های مختلف که خود تمامی این مسیر را طی کرده‌اند، در کنارتان است تا شما نیز با موفقیت و سربلندی از این مسیر بگذرید.

اگر برای کنفرانس‌های تخصصی و همایش‌های علم پژوهشی، نیاز به ساخت پاورپوینت پیشرفته دارید، کافیست مطالب مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا با ارجاع دهی به افرادی که در زمینه کاری شما تحصیل کرده‌اند، تخصصی‌ترین پاورپوینت را تحویل بگیرید. خالی از لطف نیست که بدانید، ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین مترجم‌ها که از رشته‌های مختلفی فارغ التحصیل شده‌اند، با افتخار اعلام می‌کند که ساخت پاورپوینت پیشرفته شما را به بیش از 32 زبان زنده‌ی دنیا پشتیبانی می‌کند. سفارشات تهیه پاورپوینت در ایران تایپیست تضمین شده و شامل گارانتی می‌شوند و شما می‌توانید در صورت وجود مشکل در مدت زمان تعیین شده گارانتی، از این خدمات به صورت رایگان بهره ببرید و درخواست اصلاح بدهید. البته به دلیل آنکه تمامی سفارشات توسط کارشناسان بررسی می‌شوند، امکان وجود مشکل را نخواهند داشت اما به دلیل ارائه گارانتی از طرف ایران تایپیست، تمامی سفارشات پشتیبانی شده و این دقیقا نشان دهنده حرف و عمل ماست که رضایت مشتری اولویت ایران تایپیست است.

ساخت پاورپوینت پیشرفته

مرکز تهیه پاورپوینت پیشرفته کنفرانسی

سوالات متداول

مرکز تخصصی ایران تایپیست در هر زمان که کاربر بخواهد آماده ارائه سفارشات تهیه پاورپوینت است و شما میتوانید در سه حالت عادی، نیمه فوری و فوری سفارشتان را به ثبت برسانید.

خیر. تمامی خدمات ایران تایپیست علاوه بر ارائه حضوری در تهران و شهرهای دارای نمایندگی به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز در دسترس شماست.

مناسب‌ترین راه ایجاد حساب کاربری و ثبت سفارش در ایران تایپیست است که کارشناسان مالی ما هزینه آن را در عرض کمتر از 5 دقیقه به شما اعلام میکنند.

بله، بدون داشتن مهارت و تکنیک از زیر و بم و آپشن های نرم افزار مطلع نخواهید بود و طبعا پاورپوینت شما حرفه ای به نظر نخواهد رسید.


نویسنده: زهرا خلف زاده تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1132 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت پیشرفته پاورپوینت پیشرفته و حرفه ای سفارش پاورپوینت پیشرفته پاورپوینت تخصصی پیشرفته ساخت پاورپوینت حرفه ای

دیدگاه کاربران

لیلا | 1400-6-23 ساعت 08:44:37 امتیاز :

پاورپوینتی که درست کردین خیلی تاپ بود. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :