پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت با ورد بدون بهم ریختگی

نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 12:00:00 بازدید: 986 امتیاز 5 از 1 نظر

ساخت پاورپوینت با ورد علاوه بر شناخت کافی از نرم افزار آفیس پاورپوینت، نیازمند آشنایی کافی با نرم افزار ورد نیز دارد و باید مهارت‌های لازم برای اینکار را داشته باشید. در نظر داشته باشید که قابلیت ساخت پاورپوینت با ورد به صورت مستقیم، تنها در نسخه‌های 2007 به بالای آفیس فعال است. قالب بندی محتوا، انتخاب متن برای تیتر و متن اسلایدها، ویرایش و شخصی سازی فایل و ... از جمله ریزه‌کاری‌هایی است که برای جلوگیری از بهم ریختگی فایل باید رعایت شوند. لذا ساخت پاورپوینت با ورد بدون بهم ریختگی صرفا به معنای وارد کردن یک سند به مبدل و تحویل خروجی با نتیجه‌ی دلخواه نیست و برای انجام اینکار باید مواردی را اجرایی کنید تا فرایند طراحی اسلاید شما به درستی به پایان برسد. ضمنا توجه کنید که فایل‌ها رسانه‌ای را باید به صورت دستی وارد پاورپوینت نمایید. شاید تمامی این اطلاعات برای شما که کار با این نرم افزار را به صورت حرفه‌ای بلد نیستید گنگ به نظر بیاید، ضمنا این در حالی است که تبدیل مستقیم ورد به پاورپوینت بیشتر برای محتواهایی که به زبان انگلیسی هستند جوابگو است.

ما برای این کار پیشنهاد ویژه‌ای داریم، ایران تایپیست ساخت پاورپوینت با ورد را بدون هیچ گونه بهم ریختگی در کمترین زمان ممکن برای شما انجام داده و از این بابت نگران چیزی نباشید. تفاوتی ندارد که تعداد صفحات ورد شما چقدر است، ساخت پاورپوینت با ورد در ایران تایپیست توسط خبره‌ترین افراد انجام شده و بالاترین کیفیت و خلاقیت را برای شما به ارمغان خواهند آورد. از آنجایی که سیاست کاری شرکت بر مبنای رضایت مشتری بنا شده است، تعرفه‌ها و هزینه‌ها در کمترین نرخ ممکن قرار دارند، به گونه‌ای که همگان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و در سفارشات حجیم نیز، کاربران مشمول تخفیفات ویژه‌ای خواهند شد. همچنین با فعال کردن پرداخت اقساطی در دو مرحله نیز توانسته‌ایم آسودگی خاطر را برای کاربرانمان فراهم کنیم.

ساخت پاورپوینت با ورد بدون بهم ریختگی

تهیه پاورپوینت با ورد بدون بهم ریختگی

سوالات متداول

ایران تایپیست برای آنکه بتواند تمامی خدماتش را در اختیار همگان قرار دهد با پایین آوردن نرخ هزینه ها، ضمن ارائه کیفیت بالا، کمترین تعرفه ها را دریافت میکند.

شما می‌توانید از طریق پنل کاربری یا ارتباط با کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز، سفارش خود را پیگیری نمایید.

شما میتوانید از طریق نرم افزار فایل ورد خود را به پاورپوینت تبدیل کنید، اما ممکن است در این صورت بهم ریختگی هایی رخ دهد، ضمن آن که این کار نیاز به دانش انجام آن را دارد ولی در هر صورت باید ادیت ها و طراحی هایی روی فایل مورد نظر انجام شود.

شما میتوانید در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام هفته با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید تا به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره شوید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 986 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت با فایل ورد سفارش ساخت پاورپوینت ساخت پاورپوینت آنلاین تهیه پاورپوینت ساخت powerpoint

دیدگاه کاربران

مریم مدنی | 1400-7-1 ساعت 09:39:13 امتیاز :

بابت دقت شما توی ساخت پاورپوینت ممنونم. همه جزئیات رعایت شده بود

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :