پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت پاورپوینت با فراخوانی فایل ورد را کدام مرکز انجام میدهد؟

نویسنده: آیدا وحدت تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 630 امتیاز 3 از 1 نظر

در سطح شهر مراکز مختلفی وجود دارند که ساخت پاورپوینت با ورد را بر عهده می‌گیرند. در این میان، ایران تایپیست با ارائه حضوری در شهرهای دارای نمایندگی و ارائه غیرحضوری و آنلاین در سایر شهرها، توانسته است خدمات ساخت پاورپوینت با ورد خود را در کل کشور گسترش دهد و در دسترس همگان قرار دهد. حتی شهروندانی که در شهرهای دارای نمایندگی ایران تایپیست ساکن هستند نیز می‌توانند سفارش خود را به صورت اینترنتی در وبسایت ما به ثبت رسانند. ایران تایپیست با رعایت اصول اخلاقی و امانتداری، در قبال فایل‌های مهمی همچون پروپوزال و پایان نامه و گزارش‌های شرکتی، خود را موظف می‌داند که مشتری‌مداری را سرلوحه خود قرار دهد و محتواهای ارسالی شما را حفظ کند و امانتدار شما باشد. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید فایل ورد موردنظرتان را از طریق حساب کاربری برای ما ارسال کنید تا بعد از انجام پروسه اداری و پرداخت مبلغ پیش پرداخت سفارش شما به محقق و کارشناس مربوطه ارجاع داده شود.

ساخت پاورپوینت با ورد تخصص کارشناسان ماست، فرقی ندارد که حجم فایل ورد شما چقدر است یا تعداد اسلایدهای درخواستی شما چند تاست. در هر صورت ما آماده ارائه خدمات با کیفیت، حتی به صورت حجیم نیز هستیم. ولو اگر فایل ورد شما تعداد کلمات زیادی داشته باشد، امکان ارائه خدمات خلاصه نویسی نیز برای درج مطالب محدود در اسلایدها وجود دارد و به راحتی در دسترس شماست. بعد از ثبت سفارش ساخت پاورپوینت با ورد کارشناسان ما مطابق توضیحات درج شده در سفارش، کار شما را پیگیری کرده و اگر ابهام و مسئله‌ای وجود داشته باشد با شما تماس خواهند گرفت و مطابق نیازتان سفارش شما را به محقق مورد نظر ارجاع می‌دهند. اگر فرد خاصی مد نظر شماست می‌توانید با استفاده از کد ارجاع، سفارشتان را تنها به او بسپارید. ایران تایپیست با استفاده از قوانین منعطف خود در قید هیچ محدودیتی نبوده و ساخت پاورپوینت با ورد شما را به صورت حرفه‌ای انجام داده و با بالاترین کیفیت ارائه خواهد داد.

ساخت پاورپوینت با فراخوانی فایل ورد را کدام مرکز انجام میدهد؟

ساخت پاورپوینت با فراخوانی فایل ورد

سوالات متداول

ایران تایپیست به دلیل داشتن تیم حرفه ای تهیه پاورپوینت معتبرترین مرکز شناخته شده است.

خیر، ایران تایپیست تمامی خدماتش را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری و آنلاین ارائه میدهد.

خیر، تعرفه ها در هر صورت یکسان هستند، اما در سفارشات غیرحضوری و آنلاین شما ملزم به پرداخت هزینه رفت و آمد نخواهید شد.

برای ارسال فایل میتوانید از طریق تلگرام، واتس آپ و یا ارسال لینک آن اقدام نمائید.


نویسنده: آیدا وحدت تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 630 امتیاز 3 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بهترین مرکز ساخت پاورپوینت ساخت پاورپوینت آنلاین با ورد سایت تخصصی ساخت پاورپوینت ساخت پاورپوینت اینترنتی با word ساخت اسلاید پاورپوینت

دیدگاه کاربران

ایمان سریری | 1400-6-31 ساعت 08:36:18 امتیاز :

مرسی بابت تبدیل وردم به صورت پاورپوینت?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :