پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ساخت آنلاین پاورپوینت با فایل ورد

نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 11:00:00 بازدید: 1743 امتیاز 5 از 1 نظر

ساخت پاورپوینت با ورد تنها زمانی کار لذت بخش و جذاب تلقی می‌شود که دانش مورد نیاز آن را داشته باشید. اما اگر در این حوزه سررشته نداشته باشید و قابلیت‌های این نرم افزار را نشناسید نه تنها دچار سردرگمی می‌شوید، بلکه نهایتا نتیجه‌ای را دریافت نخواهید کرد. شما می‌توانید از طریق سرچ در گوگل با منوها و نحوه‌ی کار کردن با آن‌ها آشنا شوید و مهارت لازم را برای ساخت پاورپوینت با ورد کسب کنید، اما این کار زمان زیادی لازم دارد و ایجاد تخصص فرصت کافی می‌طلبد. در این میان چاره‌ی کار برون سپاری سفارش ساخت پاورپوینت با ورد خواهد بود. اما آیا می‌توان به همه‌ی موسسات اعتماد کامل کرد؟ آیا از نتیجه‌ی کار آنان مطلع هستید؟ آیا سفارش شما را گارانتی و تضمین می‌کنند؟ آیا مطمئن هستید که فقط کپی و پیست نمی‌کنند؟ از نحوه‌ی محاسبه هزینه‌ها آگاهی دارید؟ آیا در تمامی ساعات شبانه روز از سفارش شما پشتیبانی می‌کنند؟ همه‌ی این‌ها سوالاتی است قبل از ثبت سفارش باید به آن‌ها پاسخ‌های روشنی داده شود. اما یک سوال اساسی‌تر ایجاد می‌شود! آیا زمان کافی برای یافتن تمامی سوالات را دارید؟؟

شاید به فکر فرو رفته باشید! ایران تایپیست به عنوان یک شرکت معتبر در سراسر کشور و در تمامی ساعات شبانه روز خدماتش را علاوه بر ارائه حضوری، به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز عرضه می‌کند و در 24 ساعت شبانه روز به دلیل ارائه‌ی گارانتی از سفارشات ساخت پاورپوینت با ورد پشتیبانی خواهد کرد. شما بعد از ایجاد حساب کاربری در ایران تایپیست و ثبت سفارش خود، در عرض کمتر از 5 دقیقه فاکتور هزینه را به صورت رایگان دریافت می‌کنید و از ریز هزینه‌های ساخت پاورپوینت با ورد مطلع خواهید شد و پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که کار را با ما ادامه خواهید داد یا نه. هلدینگ ایران تایپیست تیمی حرفه‌ای و خبره را گرد هم آورده است تا سفارشات شما همراه با ارجاعات تخصصی با کیفیتی عالی اجرا شوند. شما سزاوار شایسته‌ترین‌ها هستید، پس با اعتماد به ایران تایپیست بهترین‌ها را برای خود مطالبه کنید و در پرزنتیشن‌ها با اعتماد به نفس بالا حضور پیدا یابید.

ساخت آنلاین پاورپوینت با فایل ورد

تهیه و ساخت آنلاین پاورپوینت با فایل ورد

سوالات متداول

بله، هزینه تهیه پاورپوینت در صورت وجود فایل ورد ارزانتر از زمانی است که فایل تایپ شده در اختیار نباشد.

یک اسلاید استاندارد پاورپوینت حاوی 150 کلمه است.

بله ایران تایپیست علاوه بر ارائه حضوری، خدماتش را به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز عرضه میکند.

شما میتوانید در پنل کاربری، واتس آپ و یا تلگرام فایل ورد مدنظرتان را برای ما ارسال کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1743 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ساخت آنلاین پاورپوینت تهیه آنلاین پاورپوینت از ورد ساخت پاورپوینت از ورد ساخت پاورپوینت آموزشی اینترنتی سفارش تهیه powerpoint

دیدگاه کاربران

یاسمن عابدینی | 1400-7-1 ساعت 09:45:35 امتیاز :

سلام خواستم بخاطر کیفیت کار پاورپوینتتون تشکر کنم. با آرزوی موفقیت بیشتر

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :