پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/20 ساعت 17:04:29 بازدید: 986 امتیاز 0 از 0 نظر

قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی یکی از پرطرفدار ترین روش های اعمال صفحه آرایی برای نشریات دانشجویی است. این نوع قالب های آماده و در دسترس برای اینکه سریعا روی محتوای نشریه اعمال شوند و از آن خروجی بگیرید بسیار مناسب هستند. البته این قالب ها مزایا و معایب ِخاص خود را دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به اعتقاد بسیاری از دانشجویان و کلیه دست اندرکاران طراحی، چاپ و انتشار نشریات دانشجویی، این قالب ها به دلیل اینکه به طور خاص و ویژه برای آن مجله طراحی نشده اند چندان مناسب نیستند. در واقع ممکن است به دلیل ِ پیش آمد تشابهات در این نوع صفحه آرایی ها برای نشریات دانشجویی، نتیجه نهایی چندان رضایت بخش نباشد؛ به عنوان مثال ممکن است دو نشریه ی دانشجویی مختلف از یک نوع قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی استفاده کنند.

این تکرار و عدم یونیک بودن باعث می شود تا مجله ی شما از حیث ِصفحه آرایی خاص و به قول امروزی ها Special نباشد. البته در صورتی که به طراحی و صفحه آرایی نشریه دانشجویی سریع نیاز دارید، انتخاب این روش بسیار هم هوشمندانه است. تهیه قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه های دانشجویی می تواند انتخاب مناسبی باشد. به بیان دیگر، یکی از مزیت های دیگر قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی، این است که لازم نیست پروژه ای را ثبت کنید و تا زمان تحویل منتظر بمانید. این نوع قالب ها (که اصولا در نرم افزار های ورد یا ایندیزاین باز می شوند) سریعا قابل دانلود و استفاده هستند.

اما اگر وسواس ِخاصی در مورد این دارید که صفحه آرایی نشریه های دانشجویی شما با صرف وقت و زمان به طور ویژه ای با توجه به معیار های مربوط به ژانر آن انتخاب شود، پس باید برای ثبت سفارش صفحه آرایی نشریه دانشجویی اقدام کنید. همواره، آنچه در ایران تایپیست حائز اهمیت است سلیقه و خواسته ی شما مشتری گرامی می باشد.

دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی

صفحه آرایی نشریه

دریافت قالب لایه صفحه آرایی نشریه دانشجویی در کمترین زمان

شما می توانید سفارش های صفحه آرایی نشریه دانشجویی خود را  به شیوه های مختلفی در مراکز فعال در این زمینه به ثبت برسانید. اگر خیلی عجله دارید و می خواهید در کمترین زمان ممکن، نشریه شما چاپ شود؛ می توانید درخواست دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی را ثبت کنید. منظور از قالب لایه باز، قالب بندی از پیش تعیین شده است که روند کار شما را تا حد زیادی جلو می برد و از اتلاف وقت جلوگیری می شود. اما در عین حال امکان تغییر در قالب بندی های از پیش تعیین شده در این روش وجود ندارد. بنابراین اگر می خواهید سفارش های صفحه آرایی نشریه دانشجویی خود را با استفاده از این روش طراحی نمایید؛ بایستی حتما تمامی مزایا و معایب آن را مدنظر خود قرار دهید. شاید در این روش شما هزینه کمتری را هم پرداخت کنید؛ اما نباید از معایب آن هم غافل باشید.

دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی

قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی

در صورتی که تصمیم خود را مبنی بر دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی گرفته اید؛ می توانید از موسسه مورد نظر درخواست قالب های مختلف کنید. هر موسسه ای که در این زمینه فعالیت دارید؛ به شما پیشنهادهایی را ارائه می سازد. شما می توانید از میان قالب های مختلف بر حسب سلیقه خود یکی را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن این قالب بندی ها روی تک تک صفحات نشریه دانشجویی شما خوش بنشیند. البته روش های بهتری هم برای دریافت هر چه سریعتر سفارش های صفحه آرایی نشریه دانشجویی وجود دارد. اینکه شما هزینه بیشتری را پرداخت کنید و سفارش های خود را به شکل فوری به ثبت برسانید. در این روش به جای استفاده از قالب لایه باز حتی امکان شخصی سازی صفحه آرایی و اعمال سلیقه در آن وجود دارد. در نهایت رضایت شما از شکل ظاهری نشریه هم بیشتر خواهد شد.

قالب لایه باز صفحه آرایی نشریات در کدام موسسه دارای تنوع بیشتری است؟

یکی از مشکلات دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی، عدم یونیک بودن و احتمال شبیه بودن دو یا چند نشریه شبیه به همدیگر است. چون ممکن است شما همان قالبی را مورد استفاده قرار دهید که مجله دیگری هم از آن تا پیش از انتخاب شما، آن را انتخاب کرده باشد. در نتیجه قالب ها شبیه به همدیگر خواهند شد و این چندان مورد رضایت شما و آن نشریات دانشجویی واقع نمی گردد. به همین جهت بهتر است یا از قالب لایه باز استفاده نکنید و یا اینکه اگر مجبور به استفاده از این روش هستید؛ آن را در موسسه های برتر ثبت کنید. چون تنوع و گوناگونی قالب های لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی در آن موسسه ها بیشتر است. در نتیجه درصد احتمال شباهت قالب ها کمتر می شود. معمولا تنوع قالب ها در موسسه ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز بیشتر است.

دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی

 صفحه آرایی نشریه دانشجویی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله انگلیسی

سوالات متداول

خیر، برای تهیه قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی باید هزینه مرتبط با آن را بپردازید.

خیر، به هیچ وجه کیفیت صفحه آرایی هایی که در این تایپیست انجام می شوند کم نیست. ما در ایران تایپیست با کاهش هزینه های صفحه آرایی در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان را جلب نماییم.

بله، با توجه به مبلغی که در فاکتور جهت پرداخت درج می شود، امکان قسط بندی سفارش وجود دارد.

بله، برای هر مجله می توانید از طریق پنل خود اقدام به ثبت سفارش جداگانه نمایید.


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/20 ساعت 17:04:29 تعداد بازدید: 986 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه صفحه آرایی نشریه دانشگاهی صفحه آرایی نشریه علمی فرهنگی صفحه آرایی آنلاین نشریه دانشجویی صفحه آرایی online نشریه دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :