چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در محاسبه هزینه ترجمه پایان نامه چه عواملی تاثیرگذارند؟

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/22 ساعت 09:00:00 بازدید: 405 امتیاز 4 از 1 نظر

ترجمه پایان نامه به عوامل بسیار مختلف وابسته است. به همین جهت برای اطلاع از آن که هزینه ترجمه پایان نامه به چه عواملی بستگی دارد و چه عواملی می توانند روی آن تأثیر بگذارند، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه به دست آورید. به طور کلی بسته به این که پایان نامه کاربران در چه حوزه و رشته ای باشد؟ بدین معنا که هر رشته و حوزه ای ضریب افزایشی مخصوص به خود را در تعیین هزینه ترجمه دارند. از دیگر عوامل موثر بر هزینه ها این است که سطح تخصصی بودن پایان نامه شما چگونه باشد؟ می توانند مهمترین عوامل برای تعیین هزینه ترجمه پایان نامه باشند.

عوامل دیگری از جمله زبان ترجمه، تعداد کلمات پایان نامه می ‌توانند به روی هزینه ترجمه پایان نامه تاثیر مستقیم داشته باشند. همچنین اگر شما سفارشتان را به صورت فوری، نیمه فوری  عادی ثبت کنید، هر کدام دارای هزینه ای متفاوت خواهند بود. اما زمانی که شما خود می خواهید به تنهایی به تعیین هزینه ترجمه پایان نامه بپردازید. ممکن است نتوانید به خوبی این عوامل را مورد نقد و بررسی قرار دهید. به همین جهت به شما توصیه می کنیم که با کارشناسان ایران تایپیست در تماس باشید و از آن ها بخواهید که به محاسبه دقیق هزینه شما بپردازند. برای دریافت پیش فاکتور در ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سفارش خود را ثبت نمائید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه کارشناسان مالی ما بر اساس تمامی فاکتورها و عواملی که در بالا ذکر شد هزینه ترجمه پایان نامه را برای شما حساب کرده و فاکتور را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند. پس از دریافت فاکتور شما میتوانید مقرون به صرفه بودن هزینه ها را در ایران تایپیست به خوبی لمس کنید و پس از آن تصمیم به نهایی سازی سفارش خود در این مرکز بگیرید.

در محاسبه هزینه ترجمه پایان نامه چه عواملی تاثیرگذارند؟ 

هزینه ترجمه پایان نامه

سوالات متداول

بلی، با مراجعه به سایت ایران تایپیست و کارشناسان این مرکز، این امر امکان پذیر است.

اگر تمامی عوامل را در نظر بگیرید میتوانید با استفاده از جداول موجود در سایت خودتان حساب کنید اما بهتر است این کار را به کارشناسان مالی ما بپردازید.

شما میتوانید هزینه ترجمه پایان نامه را در دو قسط در ایران تایپیست پرداخت کنید.

خیر به هیچ عنوان. بلکه ایران تایپیست سیاست های مالی خود را به گونه ای تنظیم کرده تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/22 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 405 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تعرفه ترجمه پایان نامه ترجمه پایان نامه ارزان قیمت هزینه ترجمه پایان نامه به مقاله قیمت ترجمه پایان نامه تخصصی هزینه ترجمه پایان نامه مهندسی

دیدگاه کاربران

فریناز رحمانی | 1400-8-5 ساعت 09:32:13 امتیاز :

تنها جایی هستین که دیدم بر اساس انصافتون نرخا رو محاسبه میکنین. موفق باشین همیشه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :