پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در ترجمه فارسی به انگلیسی کل تعرفه یکجا باید پرداخت شود؟

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 11:52:17 بازدید: 411 امتیاز 4 از 1 نظر

باید در نظر داشته باشید که تعرفه های مربوط به ترجمه فارسی به انگلیسی که توسط ایران تایپیست تعیین می شود، نیازی به پرداخت کل تعرفه به صورت یکجا وجود نداشته و شما می توانید ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه بسیار مناسب به همراه امکان پرداخت به صورت دو مرحله ای را داشته باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در پس از این که نوع ترجمه و محتوای کلی متن را دریافت کردید، می توانید هزینه های کلی ترجمه را مشاهده کنید و در این مرحله در صورتی که نیاز به استفاده از این خدمات داشته باشید از شما درخواست می شود که پیش پرداخت را بپردازید. در مرحله بعدی که توسط مترجم، ترجمه فارسی به انگلیسی انجام می شود، شما نیاز دارید که برای دریافت فایل آماده ترجمه شده، مابقی هزینه ها را بپردازید. این شیوه باعث شده است تا مشتریان بسیاری به خدمات ارائه شده از سوی ایران تایپیست دسترسی داشته باشند و از این شیوه استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

در نظر داشته باشید که ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه مقرون به صرفه ای دارد و از آن جایی که بخش مهمی از درخواست ها توسط دانشجویان و جامعه علمی کشور انجام می شود، ایران تایپیست در نظر داشته است که تا حد توان نسبت به ساده سازی روش های پرداخت اقدام کند و همانطور که گفته شد، شما می توانید نسبت به دریافت ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه بسیار مناسب و امکان پرداخت دو مرحله ای اقدام کنید. با وجود تمامی این مسائل می توان گفت که خدمات ترجمه آنلاین در دسترس شما بوده و می توانید برای دریافت این خدمات به وب سایت ما مراجعه کنید. در نهایت باید بدانید که شرکت ما دسترسی آنلاین در سراسر کشور را در اختیار شما قرار داده است و از سراسر کشور قابل استفاده است.

در ترجمه فارسی به انگلیسی کل تعرفه یکجا باید پرداخت شود؟

ترجمه فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه دانشجویی

سوالات متداول

به صورت دو مرحله ای، پس از ثبت سفارش بخشی از مبلغ به صورت پیش پرداخت و مابقی در هنگام دریافت فایل ترجمه پرداخت خواهد شد. این روش از پرداخت به صورت آنلاین انجام می شود و در سراسر کشور در دسترس می باشد.

بله فاکتور رایگان توسط ایران تایپیست برای شما صادر می شود و تمامی ریز هزینه های مربوط به ترجمه فارسی به انگلیسی و تعرفه ها و هزینه ها به شما ابلاغ خواهد شد 

شما پس از ثبت سفارش می توانید هزینه های مربوطه را مشاهده کرده، پیش پرداخت را انجام دهید و پس از این که کار شما توسط شرکت ایران تایپیست انجام شد، برای دانلود و استفاده از محتوا باید نسبت به پرداخت مابقی هزینه ها اقدام کنید. 

بله ایران تایپیست برای رفاه حال مشتریان این امکان را فراهم کرده است.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 11:52:17 تعداد بازدید: 411 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تعرفه قسطی ترجمه فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی قسطی پرداخت قسطی ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه اقساطی ترجمه فارسی به انگلیسی نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی پرداخت آنلاین تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

کیان حسینی | 1400-9-3 ساعت 10:01:46 امتیاز :

هزینه هاتون با اینکه خوبه ولی بازم در 2نوبت میگیرین. پاینده باشین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :