چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ویراستاری تخصصی چگونه است؟

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 11:35:11 بازدید: 414 امتیاز 4 از 1 نظر

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ها و هزینه ها در نظر داشته باشیم، هزینه های مربوط به ویراستاری تخصصی می باشد. در واقع در این شیوه ویراستار خاصی مورد نیاز است که به زبان فارسی و انگلیسی تسلط داشته باشد و بتواند متن روان تری را برای ترجمه فارسی به انگلیسی تهیه کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از این روی به دلیل این که ویراستار یک فرد جدید و غیر مترجم اصلی به شمار می رود، هزینه های جداگانه دریافت می شود. اما باید بدانیم که اصولا ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ویراستاری چقدر در بر دارد؟ در جواب به این سوال باید گفت که هزینه ها و تعرفه های ترجمه به این صورت بر اساس نوع کار و همچنین حجم آن تعیین می شود. باید در نظر داشته باشید که ویراستار می تواند برای بهتر شدن متن مورد استفاده قرار گیرد و از این روی بسیاری را به خود جذب کرده است. در صورتی که سوالی در خصوص ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه های ویراستاری داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ایران تایپیست در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید که این شیوه قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در ادامه بیشتر در این خصوص با شما صحبت خواهیم داشت.

ویراستاری یکی از مهم ترین نیازهای هر متن ترجمه شده به شمار می رود و با توجه به این که ترجمه فارسی به انگلیسی معمولا برای ارائه به دانشگاه و یا مرکز معتبر خارجی می باشد، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. از این روی می توان گفت که ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ویراستاری جداگانه را شامل می شود و بهتر است که تمامی افراد نسبت به دریافت این خدمات اقدام نمایند. با وجود هزینه های مقرون به صرفه ایران تایپیست، می توانیم انتظار داشته باشیم که با وجود اضافه شدن هزینه های تعرفه های ویراستاری، باز هم هزینه ها بسیار مقرون به صرفه به شمار خواهد رفت.

در ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ویراستاری تخصصی چگونه است؟

ویژگی های ایران تایپیست در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیویرایش گرامری مقاله انگلیسیویرایش فنیهزینه ویراستاری

سوالات متداول

بله. سفارش ویراستاری جدای از سفارش ترجمه است.

بله ایران تایپیست قادر است که نسبت به ویراستاری تخصصی متن شما با هزینه مناسب اقدام کند و شما می توانید از این خدمات برای ویراستاری متون ترجمه شده استفاده داشته باشید

به این منظور می توانید به صورت اینترنتی اقدام کرده و به وب سایت شرکت ایران تایپیست وارد شوید تا اطلاعات تکمیلی را در این خصوص داشته باشید و هم میتوانید با تماس با کارشناسان این مرکز از هزینه ی دقیق سفارش آگاه شوید.

خیر. ایران تایپیست به دلیل مشتری مداری بهترین کیفیت را در کنار مناسبترین هزینه ها ارائه میدهد.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 11:35:11 تعداد بازدید: 414 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تعرفه ویراستاری ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ویرایش ترجمه فارسی به انگلیسی ویراستاری ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان تعرفه ادیت ترجمه فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه پایین

دیدگاه کاربران

محمدرضا ماجدی | 1400-9-3 ساعت 10:05:09 امتیاز :

با تحقیقاتی که کردم شما بی شک به صرفه ترین خدمات ترجمه رو دارین. دست مریزاد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :