پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی

نویسنده: فرهاد محمدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/4 ساعت 11:14:40 بازدید: 1131 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی روشی عالی برای  انتقال مطالب در کوتاه ترین زمان ممکن است؛ در این روش از نوشتن، مطالب توسط شخص خلاصه کننده محتوا خوانده می شود و چکیده مطالب که دربرگیرنده مهمترین نکات درج شده است در قالب جملات کوتاه، سلیس و روان نوشته می شود تا بدین ترتیب از توضیحات اضافی دوری گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خلاصه نویسی یعنی چه؟

اصول خلاصه نویسی همواره برای کسانی که به یادگیری مطالب و به خاطر سپردن آنها اهمیت میدهند از جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ زیرا خلاصه نویسی روشی است که به کمک آن مهمترین نکات درج شده در متن در قالب یک نقشه ذهنی ترسیم شده و در اختیار مخاطب قرار می گیرند.

 نقشه ذهنی یک درخت است که چکیده مطالب  در قسمتهای مختلف این درخت از ریشه تا برگ ها قرار میگیرد تا در کوتاه ترین زمان، یادگیری اتفاق افتد. اگر مدادی برداشته و یک درخت بکشید و از ریشه شروع به جایگذاری نکات مهم متن خود کنید کاملا به تاثر این نقشه ذهنی و خلاصه نمودن مطالب در یادگیری پی می برید.

خلاصه نویسی

خلاصه نویسی

همگان این حقیقت را پذیرفته اند که گاهی حجم زیاد مطلب از یادگیری نکات مهم مانع می شود، خواننده سعی میکند به سرعت مطالب پیش رو را به اتمام برساند، لذا در این میان در بسیاری از مواقع، کیفیت خواندن قربانی سرعت مطالعه میشود.

افراد بارها مجبور می شوند آخرین صفحات را سریع بخوانند و یا گاهی حتی وقت کم می آوردند و نمی رسند همه صفحات را مطالعه نمایند. در بعضی از زمان ها حتی دیده می شود فصلی از یک کتاب آنقدر پر حجم است که خواننده نمی تواند مفهوم کلی و سخن اصلی کتاب را حتی درک کند، یعنی ذهن بدون خلاصه نویسی قادر نیست نمودار و چارتی را  تجسم کند و مطالب را در آن قالب آن نمودار جمع بندی و خلاصه نماید، لذا باید در این مواقع پذیرفت دلایل و ابزار و روش ها و...  به خوبی درک نمی شوند.

 بدین ترتیب با توجه به چنین استدلال هایی میتوان گفت چکیده مطالب غذای آماده ای است که در اختیار ذهن خواننده قرار می گیرد؛ بنابراین کسی که مطالب را خلاصه می کند برای ارائه یک چکیده مفید و درست، باید خود در درجه اول به مطالب تسلط یافته و سپس چکیده مطالب را در قالب نقشه ذهنی تصور نموده و بر روی کاغذ پیاده کند.

در همین راستا ایران تایپیست خدمت خلاصه نویسی انواع محتوا را توسط افرادی با دانش در زمینه محتوا مورد نظر و توانایی لازم برای انجام  این کار را به خدمات خود اضافه نموده است.

خلاصه نویسی دروس به سبک رتبه های برتر

خلاصه نویسی دروس و کتابها در ایران تایپیست مطالب کلیدی و طلایی را دربر می گیرد که برای یادگیری ضروری می باشند.

باید بپذیریم در کتابهای درسی مطالب بسیار مفصل توضیح داده می شوند؛ زیرا قصد نویسنده آموزش به افرادی است که هیچ اطلاعاتی درباره مطلب ندارند، به همین دلیل هر بار که هر کتاب درسی شروع به مطالعه می شود بسیار زمان بر می باشد.

افرادی که کتاب درسی را مطالعه نموده و یاد گرفته اند  به طور معمول در دفعات بعد که جهت یادآوری و کسب آمادگی برای آزمونی مانند کنکور میباشد، مطالعه برایشان کسل کننده و زمانبر خواهد بود، شاید این موضوع در زمانی که وقت عامل محدود کننده نیست و تعداد دروس بسیار محدود می باشد مشکل آفرین نباشد؛ اما در غیر این صورت مانع رسیدن به هدف می شود.

خلاصه نویسی

سفارش خلاصه نویسی

آزمون ها و به ویژه آزمون ورودی دانشگاه معمولا چندین منبع برای موضوعات مختلف دارند، به صورتی که فرد چندین درس را باید امتحان دهد. مطالعه منابع متعدد برای این دروس برای کسانی که می خواهند در دانشگاه رشته خوبی را بخوانند، ضروری می باشد.

داوطلبین  به طور کامل به این حقیقت واقف می باشند رقیب زیاد است و بسیاری از رقبا وقت کافی را جهت مطالعه اختصاص می دهند و در بعضی از موارد زمان صرف نموده و به خلاصه کردن مطالب می پردازند تا بدون صرف مدت زمان زیادی  بر روی نکات طلایی و مهم تمرکز نموده و کاملا بر آنها مسلط شوند، تسلط به نکات مهم در هنگام دادن آزمون و زدن تست کمک می کند رتبه بسیار خوبی کسب شود.

لذا جهت رقابت بدون تسلط کامل به مطالب مهم کتاب های درسی، موفقیت امکان پذیر نخواهد بود. رشته های خوب با آینده بهتر همیشه پرطرفدار می باشند؛ بنابراین در جهت تسلط به دروس باید بهترین راه را انتخاب نمود، به ویژه  وقتی منابع درسی متعدد می باشند و یا زمان محدود می باشد.

 وقتی زمان محدود در اختیار شما است و منابع متعدد هستند؛  بهترین راه حل استفاده از خلاصه دروس است. به همین دلیل در  ایران تایپیست بدون  اینکه محدودیتی در تعداد کتب و دروس  وجود داشته باشد، خلاصه نویسی انجام می گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین مرکز خلاصه نویسی فوری و تخصصی کدام است؟

خلاصه نویسی متون در هر رده تحصیلی و تخصصی خدمت دیگری است که ایران تایپیست با توجه به نیاز افراد زیادی در جامعه سعی می کند به صورت تخصصی و ویژه ارائه دهد.

باید این حقیقت را پذیرفت هر متن تخصصی و عمومی اطلاعات و داده هایی دارد که خلاصه کردن آنها بدون اینکه شخص اطلاعات کافی داشته باشد نمی تواند دقیق باشد. چگونه میتوان به طور مثال متنی مربوط به شیمی و مواد شیمیایی را که پر اصطلاحات تخصصی می باشد و دانش این رشته در آن به کار رفته، نکات علمی مورد استفاده قرار گرفته است، خلاصه نمود، بدون اینکه خود شخص خلاصه کننده تسلط کافی به این نکات و اصطلاحات را داشته باشد؟

خلاصه نویسی

هزینه خلاصه نویسی

 نکاتی به ظاهر غیر مهم؛ اما در اصل مطالب طلائی که باید حتما به خاطر سپرد شود و یا مدنظر قرار گیرند وجود دارند که در موارد زیادی وقتی فرد خلاصه کننده  غیر متخصص باشد از چشم دور می ماند. به طور مثال؛ باید  وقتی 10 صفحه از یک مقاله در یک صفحه خلاصه گردد باید به گونه ای باشد که شخص مطالعه کننده با مطالعه مطالب، در آن یک صفحه کلیه مطالب بسیار مهم مقاله را بنویسد؛ باید چرایی تحریر این مقاله، چگونگی انجام، نتیجه حاصله و دلایل این نتیجه گیری درج گردد.

گاهی حتی موضوع فراتر از خلاصه نویسی یک مقاله است، باید یک کتاب در قالب یک جزوه خلاصه شده و در اختیار دانشجویان زیادی قرار گیرد؛ جزوه ای که مهمترین نکات کتاب را دربر گیرد و به گونه ای توضیح دهد تا دانشجویان هنگام مطالعه آن، مطالب را بیاموزند و به خاطر بسپارند.

 اساتید همیشه در تهیه جزوه ای کامل و مفید و در عین حال خلاصه مشکل دارند، آنان از یک سو می خواهند به دانشجویان خود آموزش درستی بدهند و سطح سواد آنها را بالا ببرند و از سوی دیگر با محدودیت زمان روبرو می باشند.

 در یک ترم درسی باید بتوان جزوه ای مفید تدریس نمود، لذا کاملا طبیعی است در مجموعه ای مانند ایران تایپیست امکان خلاصه نویسی فوری و تخصصی امکان پذیر شده است.

نکات طلایی خلاصه نویسی متون به زبان ساده

خلاصه نویسی درست به زبان ساده چالشی است که بسیاری از افراد در هنگام خلاصه کردن دروس و متون خود با آن روبرو هستند. از یک سو می خواهند چکیده ای که تهیه می کنند حجم مورد نظر را داشته باشد، از سوی دیگر می خواهند تمام نکات دارای اهمیت در آن به سادگی گنجانده شود.

 این موارد در کنار زمانی که برای این کار صرف می گردد همواره دانش آموزان، دانشجویان و متخصصین بسیاری را به چالش می کشد.

خلاصه نویسی

دریافت نمونه رایگان خلاصه نویسی

در همین راستا میبینیم با وجود اینکه همه معتقد هستند خلاصه نویسی و مطالعه چکیده مطالب در یادگیری تاثیر بسزایی دارد؛ اما در اغلب اوقات اکثر افراد این کار را انجام نمی دهند. دانشجویانی که در شب امتحان نمیرسند جزوه و یا کتاب خود را تمام نمایند، دانش آموزانی که در شب کنکور کلی مطلب دارند که نتوانسته اند به خوبی بر آنها تسلط یابند، متخصصینی که برای کنفرانس متنی را که دوست داشتند نتوانستند تهیه کنند یا افرادی که برای آزمون استخدامی خاصی موفق نشدند کلیه منابع را مطالعه نمایند، همگی از نمونه هایی هستند که با وجود نیاز مبرم به داشتن خلاصه مطالب؛ اما از تهیه آن باز مانده اند.

 لذا ایران تایپیست یکی از خدمات تخصصی خود را به خلاصه نویسی انواع متون به زبان ساده و روان اختصاص داده است و برای انجام این کار از کمک متخصصان رشته های مختلف بهره می برد؛ کسی که خود آنقدر به مطالب تسلط دارد که قادر باشد چکیده آنان را در حجم مورد نظر ارائه دهد و قدرت بالایی در نویسندگی داشته باشد تا از جذابیت و سلیسی متن نکاهد.

در سوی دیگر ماجرا افرادی هستند که برای مطالعه خود خلاصه نیاز ندارند، بلکه برای آموزش دیگران باید حجم زیادی از مطالب را در قالب چکیده ارائه دهند، به صورتی که حتی در میان رفرنس های آنان فایلهای تصویری و صوتی و... هم دیده میشود، لذا نیاز به خلاصه درست و دقیق و در عین حال ساده و روان دارند که افراد به راحتی هم با آن ارتباط برقرار کنند و بیاموزند و هم تا انتها مطلب را دنبال نمایند.

دریافت رایگان نمونه خلاصه نویسی در ایران تایپیست

خلاصه نویسی جزئی از یک آموزش و یادگیری پایدار است. در مطالب گسترده به علت توضیحات اضافی و حتی ذکر نکات متفرقه جهت تشریح بیشتر مطالب، بسیار دشوار است بتوان یک نقشه در ذهن ترسیم نمود و به صورت خلاصه ورودی فرایند و خروجی را تصور نمود، لذا لازم است متن خلاصه نویسی شود.

 خلاصه کردن مطالب این امکان را فراهم می نماید که بتوان به راحتی به قصد نویسنده پی برد. چکیده تهیه کردن کمک می کند ذهن گیج نشده و به راحتی اهم مطالب را دریافت.

خلاصه نویسی

اهمیت خلاصه نویسی

در همین راستا هرکسی که به دنبال یادگیری درست و پایدار و سریع است سعی می کند یک چکیده از مطالب را موقع مطالعه تهیه نموده و استفاده کند؛ اما در بسیاری از موارد میبینیم شخص اطلاعات کافی را دارد؛ اما جهت یادآوری برای آزمونی یا سخنرانی و... وقت کافی برای خلاصه کردن مطالب ندارد، لذا رجوع به مجموعه ای که بتواند خلاصه قابل اعتماد و اتکا ارائه دهد اهمیت خاصی یافته و مورد نیاز است.

در همین راستا ایران تایپیست اقدام به جلب همکاری افراد متخصصی کرده که تجربه لازم را نیز دارا هستند تا با رعایت اصول تهیه یک چکیده درست کار مطلوبی ارائه دهند؛ بدین ترتیب مشتریان می توانند در هر زمان که بخواهند خلاصه مطلب مورد نظر را که قابل اتکا و اعتماد میباشد دریافت نمایند.

ایران تایپیست جهت جلب اعتماد مشتریان و دادن اطمینان خاطر به آنان که مطالب در عین حفظ امانتداری به صورت کاملا درست و روان خلاصه می شوند، امکان دریافت نمونه رایگان خلاصه نویسی را برای سفارشات حجیم در سایت فراهم نموده است.

این حق شما می باشد که اطمینان کسب کنید چکیده ای که در اختیارتان قرار می گیرد که براساس آن آزمون دهید، یاد بگیرید و یا به دیگران آموزش دهید و یا به آن اتکا نموده سخنرانی نمایید، در کنفرانسی شرکت کنید قابل اعتماد است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیبازنویسیخلاصه‌سازی کتاب و چاپ آنتایپ کتاب جهت تولید محتوای سایت

سوالات متداول

خلاصه نویسی مقالات علمی با توجه به اهمیتی که ایران تایپیست به کیفیت کار می دهد توسط متخصصین همان رشته انجام می شود.

خلاصه نویسی دروس در ایران تایپیست توسط کسانی انجام می شود که تجربه و دانش کافی دارند و شما می توانید نمونه کار آنها را رایگان در سایت ببینید.

هزینه خلاصه نویسی در ایران تایپیست با توجه به حجم مطالب، زبان مبدا و مقصد، فرمت ورودی و خروجی و زمان درخواست محاسبه می گردد.

سفارش خلاصه نویسی دروس کنکور و نکات طلایی در ایران تایپیست به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به سرعت و به سادگی امکان پذیر می باشد.


نویسنده: فرهاد محمدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/4 ساعت 11:14:40 تعداد بازدید: 1131 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش خلاصه نویسی خلاصه نویسی آنلاین خلاصه نویسی فوری بهترین سایت خلاصه نویسی خلاصه نویسی ارزان

دیدگاه کاربران

بیتا صفرزاده | 1400-8-27 ساعت 10:01:35 امتیاز :

چکیده و جمع بندیاتون در حدیه که انگار کل کتابو خوندی. عالیه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :