شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات صفحه آرایی کتاب با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 16:00:00 بازدید: 1302 امتیاز 0 از 0 نظر

هر چند که به طور کلی صفحه آرایی کتاب و حروفچینی آن را بیشتر به صورت دستی انجام می دهند؛ اما به لطف پیشرفت های محسوس در زمینه تکنولوژی می توان با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته ای روند صفحه آرایی کتاب را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش برد. بنابراین اگر بخواهید از نرم افزارهای مختلفی در این راستا کمک بگیرید؛ دست شما در انتخاب کاملا باز است. نرم افزار pagemaker  یکی از ساده ترین برنامه هایی است که می توانید با استفاده از این نرم افزار کوچک، اقدام به صفحه آرایی کتاب خود کنید و از امکانات و قابلیت های آن بهره جویید. اما نرم افزارهای پیشرفته تر و بهتری هم طراحی شده اند که نرم افزار Adobe InDesign یکی از بهترین و جامع ترین آن هاست. امکانات و قابلیت های این نرم افزار در قیاس با سایر نرم افزارهای دیگر بسیار بیشتر است. با استفاده از این نرم افزار می توان از قابلیت های بیشتری استفاده کرد تا بتوان خدمات و اصول صفحه آرایی را با تصاویر بهتر و وزین تر روی کتاب مورد نظر اعمال کرد. برنامه Microsoft Word نیز از دیگر نرم افزارهای پیشرفته و قدرتمندی است که می توانید از امکانات این نرم افزار نیز به خوبی استفاده کنید.

نرم افزارهای دیگری نیز علاوه بر این موارد وجود دارند که عبارتند از: نرم افزار QuarkXpress،  Freehand،  Page Maker، Scribus و... در هر یک از این نرم افزارها شما می توانید از امکانات و قابلیت های متعدد هر یک از آن ها برای صفحه آرایی کتاب خود استفاده کنید. کار کردن با هر یک از نرم افزارهای مربوطه، ساز و کارهای خاص خود را دارد. بنابراین بهتر است صفحه آرایی کتاب خود را به دست افراد ماهر و زبردستی بسپارید که با اصول صفحه آرایی به وسیله هر یک از نرم افزارهای رایج آشنایی کامل دارد و می تواند بر حسب تجربه و تخصص بالای خود بهترین طراحی ها را برای شما اعمال کند. پیشنهاد ما به شما ثبت سفارش در موسسه ایران تایپیست با کادری بسیار مجرب و دانش آموخته است که می توانند خدمات ارزنده ای در این خصوص به شما ارزانی دارند.

خدمات صفحه آرایی کتاب با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

نرم افزارهای صفحه آرایی کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی مقاله انگلیسی

سوالات متداول

بله؛ هر چند که معمولا صفحه آرایی را به صورت دستی انجام می دهند؛ اما کار با نرم افزارهای پیشرفته در این زمینه، روند شما را با سرعت بیشتر و راحت تری به پیش می برد. 

نرم افزارهایی از جمله: Adobe InDesign، Microsoft Word ، QuarkXpress،  Freehand،  Page Maker، Scribus و... جزء رایج ترین نرم افزارها در این راستا به شمار می آیند.

هر یک از نرم افزارهای رایج در این زمینه دارای امکانات و قابلیت های مختلف و متعددی هستند که سبب تسریع و تسهیل در کار شما شده و امکان استفاده از قابلیت های بیشتر برای خلق طراحی های بکر را به شما می دهند.

هلدینگ ایران تایپیست با به کارگیری افراد متخصص و مسلط به نرم افزارهای رایج در این راستا یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید. 


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 1302 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب در word صفحه آرایی کتاب با ورد صفحه آرایی کتاب در ایندیزاین اصول صفحه آرایی کتاب قواعد صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :