شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات رفع سرقت ادبی در بازنویسی به چه معناست؟

نویسنده: مینا رسولی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/24 ساعت 11:00:00 بازدید: 402 امتیاز 5 از 1 نظر

نوشتن یک متن جذاب، جالب و خلاقانه به نحوی که نتوان همانند را در هیچ دیتابیسی یافت به مانند یک هنر است. زمانی که شما یک اثر دیگر نسبت به خلاقیت خود خلق می‌کنید ارزش نوشته‌تان بالا می‌رود و خواننده را مجذوب خود می‌کند. در بعضی از موارد بحث جلب خواننده مطرح نیست و پای ارائه مقاله‌ای منحصربه‌فرد به نهادی مانند دانشگاه مطرح است. اما دستیابی به چنین محتوایی اغلب سخت می‌شود و گاهی ممکن است شخص نویسنده با اتهام سرقت‌ادبی مواجه شود. از این رو با پدیده‌ای روبرو می‌شویم که از آن با نام رفع سرقت ادبی یاد می‌شود. ساده‌ترین راه و روش برای رفع سرقت‌ادبی بهره‌مندی از فن بازنویسی است. زمانی که شخصی بتواند متن را به طرز ماهرانه‌ای تغییر دهد سرقت‌ادبی نیز رفع می‌شود.

خدمات رفع سرقت ادبی در بازنویسی به چه معناست؟ 

بازنویسی به چه معناست؟

 

 خدمات رفع سرقت‌ادبی در بازنویسی به چه معناست؟ رفع سرقت‌ادبی به معنای بازنویسی کل متن نیست. در این نوع از بازنویسی که به جهت رفع سرقت‌ادبی صورت می‌گیرد شخص نویسنده متن را بازخوانی می‌کند و تنها قسمت‌هایی که به متن دیگری مشابه است مورد تغییر و ویرایش قرار می‌دهد. تغییر جزئی در بازنویسی به چه معناست؟ ویرایش در بازنویسی به چه معناست؟ تغییر جزئی و ویرایش زمانی صورت می‌گیرد که متن نیازمند تغییرات اساسی نیست و تنها اگر تشابه‌های بدیهی آن با متن مبدا رفع شود متن متنی خوب خواهد بود. متن خوب در بازنویسی به چه معناست؟ در بازنویسی متن خوب به متنی گفته می‌شود هیچ تشابهی با متن دیگر نداشته و از اتهام سرقت‌ادبی دور باشد. ایران تایپیست از جمله مجموعه هاییست که در ارائه محتوا‌ها و بازنویسی‌های منحصربه‌فرد حرف اول را می‌زند. اشراف کامل به اصول بازنویسی و اصول رفع سرقت‌ادبی تنها بخشی از قدرت تیم‌فنی ایران تایپیست است. برای آنکه از عدم وجود ذره‌ای تشابه بین متن خودتان با متنی دیگر مطمئن شوید کار را به ایران تایپیست بسپارید.

سوالات متداول

سرقت‌ادبی حالتی است که در آن قسمتی از محتوا شباهت بسیاری به متنی دیگر دارد. در این حالت خدمات رفع سرقت‌ادبی توسط ایران تایپیست ارائه می شود تا شما را از این اتهام خلاص کند. رفع سرقت‌ادبی انواع مختلفی دارد.

گاهی اوقات مقاله‌ای با توجه به مقاله‌ای دیگر بازنویسی می شود اما همچنان تشابه بین آنها وجود دارد. زمانی که متن به خوبی بازنویسی نشده باشد این اتفاق رخ می دهد. تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی سبب بروز اتهام سرقت‌ادبی می شود.

متون بازنویسی شده خلاقانه آن دست از متونی است که فرد تنها به فکر جابجایی کلمات نیست بلکه کل متن را با توجه به استعداد‌های نویسندگی خویش می‌نگارد.

فن بازنویسی متشکل از استعداد و علمی است که شخص نویسنده برای اجرا بازنویسی روی متن پیاده می‌کند.


نویسنده: مینا رسولی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/24 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 402 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی بدون سرقت ادبی بازنویسی پایان نامه بازنویسی مقاله بازنویسی کتاب بازنویسی محتوای سایت

دیدگاه کاربران

مهتاب لطیفی | 1400-7-18 ساعت 09:14:15 امتیاز :

بازنویسیتون حرف نداشت. مهارت تیمتون با همین یه سفارش مشخص شد?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :