پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات ترجمه با پرداخت قسطی

نویسنده: دنیا ذاکری خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 12:00:00 بازدید: 465 امتیاز 0 از 0 نظر

شرکت ایران تایپیست پرداخت کارت اعتباری را می پذیرد. در صورتی که دانشجو یا مشتری قادر به پرداخت نقدی هزینه نباشد می تواند کل هزینه را قسطی پرداخت کند. پرداخت قسطی خدمات ترجمه یکی از روش هایی است که دانشجویان که درآمد اندکی دارند بتوانند سفارشات خود را نیز دریافت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

امروزه پرداخت قسطی برای خیلی از مشتریان و دانشجویان مطلوب بوده و در سفارشات با حجم بالا دانشجویان می توانند از این خدمات استفاده کنند. پرداخت قسطی را می توان نشانه گستردگی خدمات موسسه ایران تایپیست دانست که به دانشجویان مختلف با درآمدهای متنوع ارائه می شود و این خود مزیت بزرگی است. دانشجویان می توانند در روش پرداخت قسطی خدمات ترجمه ، نصف مبلغ را پرداخت کرده و مابقی را در تعداد اقساطی که مشخص می شود پرداخت کنند. البته شاید در برخی شرایط با هماهنگی لازم می توانید با مسئولین امور مالی پرداخت اقساطی را به چندین قسط متعدد تقسیم بندی کنید. توجه کنید که مبلغ و تعداد اقساط متناسب با وضعیت مالی دانشجویان مشخص می شود. از آن جایی که موسسه متناسب با وضعیت مالی دانشجویان، مبلغ اقساط را مشخص می کند از دانشجویان هم انتظار می رود که مبلغ اقساط را در زمان مقرر پرداخت کنند.

پرداخت مبلغ اقساط در زمان مقرر موجب خواهد شد تا موسسه بتواند در سفارشات بعدی نیز مبلغ سفارشات حجم بالا را قسط بندی کند. پرداخت قسطی یکی از بهترین روشهایی است که اکثر دانشجویان نسبت به آن تمایل بیشتری دارند و بنابراین موسسه ایران تایپیست در جهت رفاه دانشجویان این روش را ایجاد کرده تا دانشجویان بتوانند با خیال راحت هزینه های خدماتی که در موسسه برای آن ها انجام شده را پرداخت کنند. شما می توانید بعد از هر قسط بندی و پرداخت مبلغ، فایل را دریافت کنید. متناسب با حجم سفارش می توانید مبلغ های بالا را به صورت اقساط پرداخت کنید.

خدمات ترجمه با پرداخت قسطی

فاکتور پرداخت قسطی خدمات ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه کتابترجمه وب سایتاعزام مترجم به محل

سوالات متداول

در همه ی سفارشات ترجمه ای شما می توانید از پرداخت قسطی استفاده کنید. 

همه دانشجویان می توانند از این خدمات استفاده کنند. متناسب با مبلغ کل، تقسیط انجام می شود. کلیه دانشجویان می توانند از این خدمات استفاده کنند.

در هنگام ثبت سفارش و تحویل سفارش.

خیر تمامی سفارشات در دو مرحله قابل پرداخت هستند.


نویسنده: دنیا ذاکری خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 465 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پرداخت قسطی خدمات ترجمه خدمات ترجمه اقساطی خدمات ترجمه ارزان قیمت کمترین قیمت خدمات ترجمه خدمات ترجمه قیمت مناسب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :