پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های داخلی و خارجی

نویسنده: فرهاد محمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/22 ساعت 12:00:00 بازدید: 917 امتیاز 5 از 1 نظر

تهیه پاورپوینت برای ارائه مقالات در سمینارهای و کنفرانس‌های داخلی و خارجی یکی از مهم‌ترین اصول پرزنتیشن محسوب می‌شود. بسیاری از مقاله‌هایی که برای کنفرانس‌های داخلی و خارجی توسط نویسندگان و محققین، ارسال می‌گردد، یا باید به صورت پوستر ارائه شود یا به صورت ارائه شفاهی. تهیه پاورپوینت برای ارائه‌ مقالات نیازمند تجربه و شناخت کافی از اصول و قواعد از پیش تعیین شده ژورنال و کنفرانس‌ها است. تهیه پاورپوینت برای ارائه‌ مقاله برای افرادی که دعوت به پرزنتیشن شفاهی شده‌اند بسیار حائز اهمیت است و باید منحصربه فردترین پاورپوینت و اسلاید را طراحی کنند تا بتوانند نظر مثبت هیات داوران و حضار را به خود جلب نمایند تا در نهایت منجربه سابمیت مقاله خود در ژورنال مربوطه شوند. تهیه پاورپوینت برای ارائه‌ مقالات علاوه بر بیان مطالب مرتبط به صورت خلاصه، باید به گونه‌ای طراحی شود که جذابیت لازم را برای مخاطب داشته باشد تا در ادامه سخنرانی با شما همراهی کند.

اگر نیاز به تهیه پاورپوینت برای ارائه‌ مقالات دارید و میخواهید در کنفرانس های داخلی و خارجی شرکت کنید، کافیست سفارش خود را به کارشناسان و تیم حرفه ای تولید پاورپوینت ایران تایپیست بسپارید. این تیم از افرادی تشکیل شده است که علاوه بر آشنایی در سطح عالی با نرم افزارهای تهیه پاورپوینت، در زمینه کاری و تخصصی شما نیز تحصیل کرده‌اند و با مطالبی که قرار است در پاورپوینت شما درج شود شناخت کافی دارند. به همین سبب شما می‌توانید با خیال راحت تهیه پاورپوینت برای ارائه‌ مقالات را در کنفرانس‌های مورد نظرتان ارائه دهید. همچنین این خدمات در هلدینگ ایران تایپیست به بیش از 32 زبان زنده‌ی دنیا نیز ارائه می‌شود تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای و با دستانی پر در کنفرانس‌های بین المللی و خارجی شرکت کرده و با اعتماد به نفس کامل از پاورپوینت خود جهت ارائه مقاله علمی‌تان رونمایی کنید.

تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های داخلی و خارجی

تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله

سوالات متداول

برای انجام این سفارش بهتر است کار را به دست کسی بسپارید که تخصص کافی در این زمینه دارد و در زمینه و موضوع پاورپوینت سررشته دارد.

تمامی افراد در تیم تهیه پاورپوینت ایران تایپیست برای تهیه پاورپوینت از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند. زیرا ایران تایپیست با فارغ التحصیلان در رشته های گوناگون همکاری می کند که مهارت کافی در تهیه پاورپوینت دارند.

بله. کیفیت تهیه پاورپوینت ها بسیار بالاست زیرا ایران تایپیست بهترین های تهیه پاورپوینت را در اختیار دارد.

ایران تایپیست در تمامی خدماتش از 32 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی میکند و با بهترین کیفیت سفارش را در اختیار شما قرار میدهد.


نویسنده: فرهاد محمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/22 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 917 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت ارائه سمینار سفارش پاورپوینت ارائه مقاله پاورپوینت ارائه تهیه پاورپوینت ارائه آنلاین تهیه پاورپوینت آموزشی

دیدگاه کاربران

احمد یعقوبی | 1400-7-19 ساعت 09:08:26 امتیاز :

خداروشکر خیلی خوب تونستم ارائه بدم که بیشترشو مدیون پاورپوینت حرفه ای شمام

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :