پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه و تنظیم پاورپوینت برای جلسه دفاع چه قواعدی دارد؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 12:00:00 بازدید: 350 امتیاز 5 از 1 نظر

در جلسات دفاع از پایان نامه، سمینار و رساله، تهیه و تنظیم پاورپوینت در جایگاه یک ابزار اصلی جهت اجرای این نشست ها شناخته شده است و به عنوان یک امر بسیار ضروری و واجب معرفی می‌شود. اینکه شما دانشجوی چه مقطعی باشید، هدف از دفاع شما پایان نامه باشد یا سمینار تاثیر مستقیم در نوع طراحی و تهیه و تنظیم پاورپوینت شما خواهد داشت. از دیگر عوامل موثر در چگونگی ساخت اسلایدها و پاورپوینت دفاع شما، قواعد و شیوه نامه‌هایی است که از طرف دانشگاه برای پاورپوینت های دفاع تنظیم شده است. دقت کنید که در تهیه و تنظیم پاورپوینت برای دفاع، تعداد اسلایدها نه زیاد باشد که منجر به خستگی بیننده شود و نه آنقدر کم و خلاصه باشد که فرایند انتقال مطالب به درستی تکمیل نشود. داشتن اسلایدهای عنوان، مقدمه، مطالعات پیشین، ضرورت تحقیق، مواد و روشها، توصیف و تفسیر فرایند انجام کار، نتایج، پیشنهادات، تشکر و قدردانی از قواعد اصلی تهیه و تنظیم پاورپوینت محسوب می‌شوند. اگر تمامی این مراحل به خوبی انجام شوند، در جلسه دفاع، شاهد بازتاب خوبی از پرزنتیشن خود خواهید بود و از اضطراب و نگرانی به دور هستید و به راحتی پاسخ سوالات داوران را خواهید داد. اما اگر فرایند تهیه و تنظیم پاورپوینت به درستی عملی نشود، می‌تواند تمامی زحمات یک دانشجو و تلاش‌های او را بر باد دهد.

بدین جهت برای جلوگیری از بروز این مشکلات کافیست سفارش تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع خود را به کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید، این افراد به دلیل گذراندن تمامی این مراحل به خوبی با اهمیت جلسه دفاع برای دانشجو آشنا هستند و با امکان اینکه بعضی اساتید صرفا با نوع اجرای شما در این جلسه به داوری و ارزیابی عملکرد شما بپردازند نیز باخبرند. از این نظر بهترین گزینه پیش روی شما برای تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع، وبسایت ایران تایپیست خواهد بود که با تسلط کافی بر شیوه نامه ها به شما کمک می‌کند که پاورپوینت منحصر به فرد و حرفه ای را در روز دفاع‌تان در اختیار داشته باشید.

تهیه و تنظیم پاورپوینت برای جلسه دفاع چه قواعدی دارد؟

قواعد اصولی تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع دانشگاه

 

سوالات متداول

بله شما می توانید مطابق شیوه نامه های دانشگاه درخواست تهیه پاورپوینت دهید.

در ایران تایپیست برای تمامی مقاطع اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان تهیه پاورپوینت وجود دارد.

به دلیل حضور فارغ التحصیلان رشته های مختلف در ایران تایپیست از نظر موضوع هیچ محدودیتی وجود ندارد.

هزینه سفارشات با یکدیگر متفاوت هستند، برای اطلاع دقیق از قیمت سفارش تهیه پاورپوینت خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 350 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع ساخت پاورپوینت دفاع تهیه پاورپوینت دفاع ارشد قوانین تهیه پاورپوینت دفاع اصول ساخت پاورپوینت دفاع

دیدگاه کاربران

اشکان حسنی | 1400-6-22 ساعت 08:14:58 امتیاز :

با پاورپوینت خوبتون از استرس دفاعم کم شد. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :