پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه و تنظیم پاورپوینت

نویسنده: مهدی فاضلی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/18 ساعت 20:00:00 بازدید: 627 امتیاز 5 از 1 نظر

آیا شما هم فکر می‌کنید که تهیه و تنظیم پاورپوینت کار ساده‌ ای است و راحت می‌توانید از پس آن بر بیایید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما ثابت کنیم که تهیه و تنظیم پاورپوینت شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما واقعیت امر چیز دیگری است. برای این‌کار علاوه بر آن که باید تسلط کافی بر نرم افزار پاورپوینت داشته باشید، نیازمند شناخت کافی از اصول روانشناسی رنگ ها و بررسی سلیقه و شخصیت مخاطب و وارسی هدف اصلی شما از ساخت پاورپوینت نیز هستید. بدین ترتیب تهیه و تنظیم پاورپوینت را نباید با ادغام کردن عکس و مطالب در یک اسلاید یکسان دانست. ما در ایران تایپیست با تشکیل تیم حرفه‌ای و متخصص که تجربه کافی در این زمینه دارند و با تمامی اصول و قوانین ساخت پاورپوینت آشنا هستند، نگرانی شما را برای تهیه و تنظیم پاورپوینت به صفر رسانده‌ایم. برای آنکه با خدمات ما در ایران تایپیست برای ایجاد هماهنگی در اسلایدها و تنظیم ساختار کلی پاورپوینت آشنا شوید، ادامه این مقاله را دنبال کنید...

تهیه و تنظیم آنلاین و غیر حضوری پاورپوینت

در سطح شهر مراکز خدماتی و کافی نت‌های زیادی وجود دارند که سفارش پاورپوینت شما را قبول می‌کنند. اما آیا امکان تهیه و تنظیم پاورپوینت از پیش ساخته شده در این موسسه ها میسر است؟ چقدر از زمینه کاری شما برای برگزاری جلسه سخنرانی و پرزنتیشن مطلع هستند؟ آیا در تنظیم پاورپوینت مخاطبان شما را در نظر می‌گیرند یا برای همگان از یک روش استفاده می‌کنند؟ همانطور که می‌دانید تهیه و تنظیم پاورپوینت امریست کاملا تخصصی که داشتن مهارت و تجربه برای آن ضروری است و تغییر ساختار باید بر اساس سن و سلیقه مخاطبان سخنرانی و نوع جلسه پرزنتیشن انجام پذیرد.

اگر پاورپوینت خود را ساخته‌اید و تنها نیاز به ادیت و تنظیم آن دارید، کافیست سفارش خود را در ایران تایپیست ثبت کنید. ما در ایران تایپیست پاورپوینت‌های ساخته شده توسط دیگر افراد را برای ایجاد تنظیم نهایی قبول می‌کنیم و از این نظر محدودیتی را قائل نمی‌شویم. همچنین اگر هنوز اسلایدهایتان را نساخته‌اید، تهیه و تنظیم پاورپوینت مورد نظرتان را به ما بسپارید. ما در ایران تایپیست با ارائه ارجاع های تخصصی به افراد تحصیل کرده در رشته های مربوط به پاورپوینت شما، با چگونگی تهیه فرم و اسکلت پاورپوینت تخصصی شما کاملا آشنا هستیم. خدمات تهیه و تنظیم پاورپوینت در ایران تایپیست تنها در تهران و شهرهای دارای نمایندگی ارائه نمی‌شود. بلکه این خدمات به صورت آنلاین و اینترنتی در دسترس تمامی هموطنان در سایر نقاط ایران نیز قرار گرفته است. شما می‌توانید به صورت غیرحضوری سفارشتان را از طریق وبسایت ایران تایپیست ثبت کنید و با استفاده از پنل کاربری و یا تماس با کارشناسان ما سفارش خود را پیگیری کنید. در صورت ثبت آنلاین سفارش، کیفیت پروژه ی شما هیچ تفاوتی با ثبت سفارش به صورت حضوری نداشته و در هر دو صورت، کار با بالاترین کیفیت ارائه خواهد شد. مشتری مداری اولویت ماست و تنها یک شعار نیست.

تهیه و تنظیم پاورپوینت

بهترین مرکز تهیه و تنظیم آنلاین و غیر حضوری پاورپوینت

 

تهیه و تنظیم بهترین پاورپوینت برای ارائه های درسی

در هر مقطعی که باشید از مدرسه گرفته تا دانشگاه قطع به یقین با تهیه و تنظیم پاورپوینت برخورد کرده اید. اگر دانش آموز هستید شاید مهارت و تجربه لازم را نداشته باشید و اگر هم دانشجو هستید شاید زمان و فرصت کافی را برای تهیه و تنظیم پاورپوینت ندارید. با گسترش بیماری کرونا و تشکیل جلسات آموزش آنلاین، تهیه و تنظیم پاورپوینت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و در فرایند آموزش تبدیل به یک ابزار کاربردی شده است. حتی اگر مدرس و استاد دانشگاه نیز هستید، به خوبی با اهمیت ساخت پاورپوینت آشنا خواهید بود. اما برای تهیه و تنظیم پاورپوینت تایم دارید؟ چه دانش آموز باشید، چه دانشجو یا حتی اگر مدرس و استاد هم باشید می‌توانید برای ارائه ها و آموزش های درسی و کلاسی خود از خدمات تهیه پاورپوینت ایران تایپیست استفاده کنید. ما به خوبی می‌دانیم که از چه قالب و تم برای ساخت پاورپوینت استفاده کنیم تا بتوانیم مخاطب شما را از اول تا انتهای پرزنتیشن با شما همراه نماییم. همچنین با استفاده از طراحی اینفوگرافیک ها، ترنزیشن ها، انیمیشن ها و امثالهم این امکان را فراهم آوردیم تا تهیه و تنظیم پاورپوینت شما با چاشنی جلوه های بصری، حرفه ای و تخصصی تر به نظر برسد.

برای آنکه سفارش خود را ثبت کنید در ابتدای امر باید حساب کاربری درست کنید و پس از ثبت نام در  سایت ایران تایپیست اقدام به نهایی سازی سفارشتان کنید. تهیه و تنظیم پاورپوینت همانند دیگر خدمات ایران تایپیست مطابق با اصول و قوانین اجرا می شود و با استفاده از این خدمات به عنوان یک ابزار تخصصی، با اعتماد به نفس بیشتری در جلسات ارائه و سخنرانی و آموزش حاضر خواهید شد. بدین جهت با همکاری کارشناسان ما در ایران تایپیست در جلسه سخنرانی خود به خوبی می‌درخشید و فرایند انتقال مفاهیم با کمک از جلوه ها بسیار لذت بخش و دلنشین خواهد بود.

تهیه و تنظیم پاورپوینت

تهیه و تنظیم بهترین پاورپوینت برای ارائه های درسی و کلاسی

 

تهیه و تنظیم پاورپوینت ویژه شرکتهای خصوصی

در شرکت های خصوصی تهیه و تنظیم پاورپوینت برای ارائه گزارش های مالی شرکت، پرزنتیشن های تجاری و بین المللی، معرفی شرکت و خدمات و ... امری اجتناب ناپذیر است و باید به گونه ای تنظیم شود که در شأن و جایگاه ارائه های رسمی و شرکت شما باشد. تهیه و تنظیم پاورپوینت شرکتی با ارائه های کلاسی و پرزنتیشن‌های دانشگاهی متفاوت است و باید مطابق اصول و قوانین مخصوص به خود انجام شود. توجه به المان های گرافیکی، ترنزیشن ها، رنگ فونت، نوع فونت، تصاویر انتخاب شده و طرح و قالب بندی از جمله نکاتی است که در تهیه و تنظیم پاورپوینت شرکت‌ها باید در نظر داشت. بعضی از شرکت‌های خصوصی با شرکت در سمینارهای بین المللی اقدام به معرفی محصول و خدمات خود کرده و از این طریق خواستار جلب مشتری های خارجی و لینک شدن با دیگر شرکتهای مربوطه هستند. بدین جهت، تهیه و تنظیم پاورپوینت باید به زبان انگلیسی یا زبان رایج در آن کشور انجام پذیرد. همچنین دیده شده است که شرکت های خصوصی از طریق ساخت اسلاید و پاورپوینت در صفحه های مجازی خود اقدام به ارائه تبلیغات می‌کنند اما این اسلایدها آنقدر حرفه ای و خاص نیستند که نظر مشتری را جلب کنند.

اگر نیازمند تهیه و تنظیم پاورپوینت برای شرکت خود هستید و می‌خواهید با دستانی پر در ارائه های بین المللی شرکت کنید یا خواستار تبلیغات حرفه ای با کمک پاورپوینت و انیمیشن هستید، سفارش خود را به دستان پرتوان کارشناسان حرفه ای ایران تایپیست بسپارید و با خیالی آسوده منتظر فایل نهایی باشید. تهیه و تنظیم پاورپوینت شرکتی در ایران تایپیست با پشتیبانی بیش از 32 زبان زنده ی دنیا توسط تیمی متشکل از متخصص ترین افراد انجام خواهد شد که به زبان مورد نظر شما تسلط کافی دارند. علاوه بر ارائه های حضوری خدمات تهیه و تنظیم پاورپوینت، شما میتوانید از سراسر کشور از این خدمات به صورت آنلاین و اینترنتی نیز بهره ببرید.

تهیه و تنظیم پاورپوینت

تهیه و تنظیم پاورپوینت ویژه شرکتهای دولتی و خصوصی

 

تهیه و تنظیم پاورپوینت برای جلسه دفاع چه قواعدی دارد؟

در جلسات دفاع از پایان نامه، سمینار و رساله، تهیه و تنظیم پاورپوینت در جایگاه یک ابزار اصلی جهت اجرای این نشست ها شناخته شده است و به عنوان یک امر بسیار ضروری و واجب معرفی می‌شود. اینکه شما دانشجوی چه مقطعی باشید، هدف از دفاع شما پایان نامه باشد یا سمینار تاثیر مستقیم در نوع طراحی و تهیه و تنظیم پاورپوینت شما خواهد داشت. از دیگر عوامل موثر در چگونگی ساخت اسلایدها و پاورپوینت دفاع شما، قواعد و شیوه نامه‌هایی است که از طرف دانشگاه برای پاورپوینت های دفاع تنظیم شده است. دقت کنید که در تهیه و تنظیم پاورپوینت برای دفاع، تعداد اسلایدها نه زیاد باشد که منجر به خستگی بیننده شود و نه آنقدر کم و خلاصه باشد که فرایند انتقال مطالب به درستی تکمیل نشود. داشتن اسلایدهای عنوان، مقدمه، مطالعات پیشین، ضرورت تحقیق، مواد و روشها، توصیف و تفسیر فرایند انجام کار، نتایج، پیشنهادات، تشکر و قدردانی از قواعد اصلی تهیه و تنظیم پاورپوینت محسوب می‌شوند. اگر تمامی این مراحل به خوبی انجام شوند، در جلسه دفاع، شاهد بازتاب خوبی از پرزنتیشن خود خواهید بود و از اضطراب و نگرانی به دور هستید و به راحتی پاسخ سوالات داوران را خواهید داد. اما اگر فرایند تهیه و تنظیم پاورپوینت به درستی عملی نشود، می‌تواند تمامی زحمات یک دانشجو و تلاش‌های او را بر باد دهد.

بدین جهت برای جلوگیری از بروز این مشکلات کافیست سفارش تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع خود را به کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید، این افراد به دلیل گذراندن تمامی این مراحل به خوبی با اهمیت جلسه دفاع برای دانشجو آشنا هستند و با امکان اینکه بعضی اساتید صرفا با نوع اجرای شما در این جلسه به داوری و ارزیابی عملکرد شما بپردازند نیز باخبرند. از این نظر بهترین گزینه پیش روی شما برای تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع، وبسایت ایران تایپیست خواهد بود که با تسلط کافی بر شیوه نامه ها به شما کمک می‌کند که پاورپوینت منحصر به فرد و حرفه ای را در روز دفاع‌تان در اختیار داشته باشید.

تهیه و تنظیم پاورپوینت

قواعد اصولی تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع دانشگاه

 

چگونه برای سخنرانی یک پاورپوینت خوب تهیه و تنظیم کنیم؟

یک سخنرانی خوب ملزم به داشتن یک پاورپوینت مناسب و درخور است. لذا زمانی که سخنران یک نشست باشید، تهیه و تنظیم پاورپوینت اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. اسلایدهای پاورپوینت باید در عین خوانا بودن، جذاب و زیبا باشند و در طراحی آن خلاقیت را چاشنی کار کرد. استفاده از فایل صوتی در تهیه و تنظیم پاورپوینت سخنرانی به شما کمک می کند که بهتر بتوانید نظر مخاطبتان را جلب کنید. نوع و کیفیت عکس‌ها، فونت‌ها، دقت در انتخاب تیترها، استفاده از جلوه‌های بصری، به کارگیری اینفوگرافیک ها و موشن گرافی‌ها، استفاده به جا و اصولی از انیمیشن‌ها تاثیر مستقیم در کیفیت سخنرانی شما خواهند داشت و می‌تواند از یک محتوای معمولی، سخنرانی خاص و گیرایی را به نمایش بگذارد و اهداف شما را از اجرا و سخنرانی به راحتی برآورده سازد.

اگر به عنوان یک سخنران قصد ارائه و اجرا در سمینارهای تخصصی و عمومی را دارید و می‌خواهید برای تهیه و تنظیم پاورپوینت اقدام کنید، اما ایده ای برای طراحی اسلایدها ندارید، نگران نباشید، ما در ایران تایپیست در کنار شما هستیم تا این فرایند به درستی انجام شود. امکان تهیه و تنظیم پاورپوینت با ارسال فایل صوتی، ویدئویی، سایت، کتاب، مقاله، پایان نامه و هر محتوای دیگری که مدنظر دارید، در ایران تایپیست میسر است و از این نظر شما نگران تایپ مطالب نباشید، زیرا هلدینگ ایران تایپیست با در اختیار داشتن تایپیست‌های ده انگشتی که در حرفه‌ی خود خبره هستند، در سریع‌ترین زمان ممکن فایل تایپ شده را در اختیار تیم تهیه پاورپوینت قرار می دهند تا پروسه تهیه و تنظیم پاورپوینت در کمترین فاصله زمانی عملی گردد. خدمات تهیه پاورپوینت در ایران تایپیست با کمترین هزینه ها ارائه شده و به صورت آنلاین و اینترنتی در دسترس شماست و از طریق پنل کاربری و یا ارتباط با کارشناسان ما می‌توانید نظرات و خواسته‌ی خود را برای ساخت اسلاید ها اعمال کنید.

تهیه و تنظیم پاورپوینت

تهیه و ساخت پاورپوینت برای ارائه در سخنرانی ها

سوالات متداول

بله، خدمات ایران تایپیست علاوه بر عرضه حضوری به صورت اینترنی و آنلاین نیز ارائه می شوند.

ایران تایپیست با ارجاع های تخصصی بهترین مرکز تهیه پاورپوینت ارائه های درسی است.

ایران تایپیست بیش از 32 زبان زنده ی دنیا را برای ساخت و تهیه پاورپوینت های شرکتی پشتیبانی میکند.

بله شما می توانید مطابق شیوه نامه های دانشگاه درخواست تهیه پاورپوینت دهید.


نویسنده: مهدی فاضلی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/18 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 627 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ساخت پاورپوینت تنظیم اسلایدهای پاورپوینت تهیه و تنظیم پاورپوینت پیشرفته تهیه پاورپوینت سفارش تنظیم پاورپوینت

دیدگاه کاربران

محمد علیپور | 1400-6-22 ساعت 08:27:40 امتیاز :

پاورپوینت توپی بود. دستتون درد نکنه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :