پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه و تنظیم بهترین پاورپوینت برای ارائه های درسی

نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 399 امتیاز 5 از 1 نظر

در هر مقطعی که باشید از مدرسه گرفته تا دانشگاه قطع به یقین با تهیه و تنظیم پاورپوینت برخورد کرده اید. اگر دانش آموز هستید شاید مهارت و تجربه لازم را نداشته باشید و اگر هم دانشجو هستید شاید زمان و فرصت کافی را برای تهیه و تنظیم پاورپوینت ندارید. با گسترش بیماری کرونا و تشکیل جلسات آموزش آنلاین، تهیه و تنظیم پاورپوینت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و در فرایند آموزش تبدیل به یک ابزار کاربردی شده است. حتی اگر مدرس و استاد دانشگاه نیز هستید، به خوبی با اهمیت ساخت پاورپوینت آشنا خواهید بود. اما برای تهیه و تنظیم پاورپوینت تایم دارید؟ چه دانش آموز باشید، چه دانشجو یا حتی اگر مدرس و استاد هم باشید می‌توانید برای ارائه ها و آموزش های درسی و کلاسی خود از خدمات تهیه پاورپوینت ایران تایپیست استفاده کنید. ما به خوبی می‌دانیم که از چه قالب و تم برای ساخت پاورپوینت استفاده کنیم تا بتوانیم مخاطب شما را از اول تا انتهای پرزنتیشن با شما همراه نماییم. همچنین با استفاده از طراحی اینفوگرافیک ها، ترنزیشن ها، انیمیشن ها و امثالهم این امکان را فراهم آوردیم تا تهیه و تنظیم پاورپوینت شما با چاشنی جلوه های بصری، حرفه ای و تخصصی تر به نظر برسد.

برای آنکه سفارش خود را ثبت کنید در ابتدای امر باید حساب کاربری درست کنید و پس از ثبت نام در  سایت ایران تایپیست اقدام به نهایی سازی سفارشتان کنید. تهیه و تنظیم پاورپوینت همانند دیگر خدمات ایران تایپیست مطابق با اصول و قوانین اجرا می شود و با استفاده از این خدمات به عنوان یک ابزار تخصصی، با اعتماد به نفس بیشتری در جلسات ارائه و سخنرانی و آموزش حاضر خواهید شد. بدین جهت با همکاری کارشناسان ما در ایران تایپیست در جلسه سخنرانی خود به خوبی می‌درخشید و فرایند انتقال مفاهیم با کمک از جلوه ها بسیار لذت بخش و دلنشین خواهد بود.

تهیه و تنظیم بهترین پاورپوینت برای ارائه های درسی

تهیه و تنظیم بهترین پاورپوینت برای ارائه های درسی و کلاسی

سوالات متداول

ایران تایپیست با ارجاع های تخصصی بهترین مرکز تهیه پاورپوینت ارائه های درسی است.

 ایران تایپیست برای تمامی مقاطع از مدرسه تا دانشگاه و حتی آموزش توسط اساتید و معلمین اقدام به تهیه پاورپوینت میکند.

خیر، ایران تایپیست با در اختیار داشتن فارغ التحصیلان رشته های مختلف از نظر موضوع برای تهیه پاورپوینت هیچ محدودیتی ندارد.

شما میتوانید با ارسال فایل صوتی، ویدئویی، سایت، مقاله، کتاب، پایان نامه و ... اقدام به ثبت سفارش تهیه پاورپوینت کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 399 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه و تنظیم پاورپوینت درسی تهیه و تنظیم پاورپوینت کلاسی تهیه و تنظیم پاورپوینت آموزشی تهیه و تنظیم پاورپوینت ارائه تهیه و تنظیم پاورپوینت سمینار

دیدگاه کاربران

یاسین.د | 1400-6-22 ساعت 08:22:20 امتیاز :

با اینکه من اصلا بلد نبودم با پاورپوینت کار کنم ولی اینقدر قشنگ درستش کردین که به راحتی ارائه دادم. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :