شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تعمیر جزئی نمای اثر با بازنویسی به چه معناست؟

نویسنده: آیدا وحدت بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 11:00:00 بازدید: 399 امتیاز 3 از 1 نظر

تعمیر جزئی نمای اثر با بازنویسی یکی از حوزه‌های این مبحث است. اما قبل از آنکه بخواهیم به شاخه جزئی بازنویسی بپردازیم بهتر است تعریف کلی‌ای در باب بازنویسی داشته باشیم. بازنویسی به چه معناست؟ بازنویسی یک فن فوق العاده برای توسعه محتوا، تغییر افکار و دگرگونی یک محتوا خاص است. در تعمیر جزئی نمای اثر با بازنویسی نیز دقیقا همین اتفاق می‌افتد. روش‌های بازنویسی دست به هم دست می‌دهند تا بتوانند به صورت ویرایش گونه‌ای نمای کلی یک اثر خاص را تغییر‌دهند. روش‌های خاص در بازنویسی به چه معناست؟ تعمیر نمای جزئی اثر در بازنویسی همه و همه در سیستم زبان اتفاق می‌افتند زیرا در این راه تنها سیستم بی‌نقص زبان قابل اعتماد است. منظور از عملکرد بی‌نقص زبان در بازنویسی به چه معناست؟ زبان مانند شبکه‌ای از کلمات و جملات است که بر طبق سیستم خاصی کنار هم چیده شده اند. برای چیدن کلمات در کنار یکدیگر الگو‌های مختلفی وجود دارد. دقیقا در همین لحظه امر تعمیر جزئی نمای اثر وارد میدان می‌شود.

تعمیر جزئی نمای اثر با بازنویسی به چه معناست؟ 

بازنویسی به چه معناست؟

 

 منظور از الگوهای مختلف زبان در بازنویسی به چه معناست؟ در این فن نویسنده از چینش‌ها و الگو‌های مختلف بهره میبرد تا متن را به نحوی تغییر‌دهد که بهتر از متن قبلی باشد. تعمیر جزئی نوشته و یا مقاله باید تا حدودی محسوس باشد از این رو بهتر است در این نوع از بازنویسی از فن تغییر کلمات بهره‌ببریم. این شاخه از بازنویسی در صنعت چاپ و نشر مقالات و انواع کتاب‌ محبوبی بالایی دارد. اگر در مسیر بازنویسی جزئی محتوا‌تان به مشکل برخوردید در لحظه می‌توانید ایران تایپیست را در کنار خود تصور‌کنید. ایران تایپیست از موفق‌ترین مجموعه‌هایی است که می‌تواند امر بازنویسی جزئی برای اثرهای خاص را پیش‌ببرد. اما موفق‌بودن در بازنویسی به چه معناست؟ یعنی داشتن تیمی که بتواند بازنویسی‌ها را با کمترین خطا و بدون اتهام سرقت‌ادبی به مشتریان عزیز تحویل‌دهد!

سوالات متداول

ویرایش و تغییر جزئی متن با بهره‌مندی از بازنویسی زمان اتفاق می‌افتد که متن به خوبی و به صورت ماهرانه ای نگارش شده است و تنها به یک بازبینی نهایی که اعم از بازنویسی باشد نیاز دارد.

زمانی که متن به صورت کامل بازنویسی شده باشد بازنویسی کلی رخ داده است. در این حالت متن کاملا زیرورو شده و دگرگون می‌شود. بازنویسی جزئی خلاف این قضیه است.

بازنویسی در ایران تایپیست جز صد‌ها خدماتی است که ارائه می‌دهد. مبحث بازنویسی برای این مجموعه اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که آن را سکویی برای پیشرفت علم می‌داند.

بازنویسی و ویرایش محسوس به آن دسته بازنویسی‌هایی اطلاق می‌شود که در آن متن دچار تغییرات جزئی می‌‎شود. به عبارتی دیگر تغییر متن به کمک بازنویسی در سطوح پایین اتفاق می‌افتد.


نویسنده: آیدا وحدت بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 399 امتیاز 3 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی متن بازنویسی اصولی بازنویسی تخصصی سفارش بازنویسی بازنویسی آنلاین

دیدگاه کاربران

پریسا نبوی | 1400-7-18 ساعت 09:36:54 امتیاز :

چه سایت باحالیه، همه جور خدمات دارین. کاش زودتر باهاتون آشنا میشدم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :