شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی به ازای چند کلمه در صفحه است؟

نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 12:00:00 بازدید: 348 امتیاز 0 از 0 نظر

وقتی در مورد تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی و دلیل کم بودن یا مناسب بودن آن نسبت  به سایرین مطلع شدید، ممکن است در مورد هزینه ای که برای کلمات در هر صفحه تعیین می‌شود نیز سوالاتی در ذهن‌تان پدیدار شود. البته این سوال، یکی از پر تکرار ترین و پر شمار ترین سوالات در مورد تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی است. در هر صفحه‌ی نرمال و عادی به طور استاندارد 250 کلمه قرار داده شده‌است. وجود این تعداد کلمات در حالت عادی از اصلی ترین و مهم ترین معیار‌های ما برای پذیرش ترجمه و انجام قیمت گذاری است. به طوری که به عنوان مثال ما در حالت عادی برای تک تک هر یک از 250 کلمه ی موجود در هر صفحه ی یک مقاله ی 10 صفحه ای، یک نرخ را در نظر میگیریم. اما علت تفاوت نرخ در این زمینه چیست؟

این تفاوت از نوع ترجمه تاثیر می‌گیرد. ترجمه‌ها دارای سه حالت عمومی/ تخصصی/ تخصصی ویژه هستند. محاسبه تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی براساس کلمات در هر صفحه در هر یک از این حالات متفاوت است. یکی از مهم ترین دلایل آن را  نیز می‌توان نیاز به اختصاص وقت بیشتر برای ترجمه و وجود کلمات و اصطلاحات یا تعاریف تخصصی در نظر گرفت که مثلا در مقالات و متون عمومی وجود ندارند. به همین دلیل و به خاطر رعایت انصاف و تعادل، تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی و هزینه‌های متفاوتی برای هر سه این موارد در نظر گرفته می‌شوند. شما با مراجعه به بخش هزینه و زمان و هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی در سایت ایران تایپیست به طور دقیق‌تر می‌توانید متوجه این تفاوت قیمت‌ها برای هر کلمه شوید. وقتی هزینه ترجمه هر کلمه را مشاهده کردید، بهتر می‌توانید برای محاسبه 250 کلمه در یک صفحه و مجموع آن در کل متن، اقدام کنید. 

تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی به ازای چند کلمه در صفحه است؟

محاسبه تعرفه ی ترجمه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه آلمانیدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

تخفیف حجمی برای سفارشات در نظر گرفته می شوند.

بله باید بیشتر از 10 صفحه باشد.

ما تعداد کلمات را برای شما خواهیم شمرد.

خیر باید بیشتر از این تعداد باشد.


نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 348 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی تخمین تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی برآورد تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی صدور فاکتور ترجمه انگلیسی به فارسی مناسبترین تعرفه ی ترجمه انگلیسی به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :