شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فوری متن

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/15 ساعت 17:30:51 بازدید: 658 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فوری نیاز دارید و به دنبال مؤسسه ای می گردید که بتواند ترجمه شما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در موعد مدنظر شما تحویل دهد؟ ایران تایپیست بهترین گزینه برای شماست، ضمن اینکه بین 3 تا 10 روز امکان ثبت اعتراض و ادیت رایگان برای کلیه سفارشات ترجمه خود در نظر گرفته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چه کسانی از خدمات ترجمه فوری استفاده میکنند؟

ترجمه فوری متن از لحاظ اینکه هزینه بیشتری دارد طبیعتا تمامی افراد به جز موارد ضروری و فورس ماژور از آن استفاده نخواهند کرد. در واقع در ترجمه فوری زمان تحویل ترجمه نصف شده و هزینه نیز تقریبا دو برابر است پس در حالت عادی اگر کاربر عجله ای برای دریافت متن یا مقاله خود نداشته باشد از لحاظ اقتصادی نیز هزینه بیشتری نخواهد کرد پس چه کسانی نیاز به دریافت سریعتر فایل ترجمه خود دارند؟خدمات ترجمه فقط مربوط به متن، مقاله یا کتاب نیست بلکه برخی افراد نیاز دارند تا مدارک هویتی، ریز نمرات یا مدارک تحصیلی آنها با توجه به وقت کمی که تا مصاحبه در سفارت کشور مدنظر خود دارند، سریعا دریافت کرده و با مهر یک مترجم رسمی آن را قانونی و معتبر کنند. یا برخی افراد برای انجام پروژه های تحقیقاتی خود نیاز دارند که با فوری کردن زمان تحویل، هر چه سریعتر فایل ترجمه را تحویل بگیرند. البته باید توجه داشته باشید که کاهش زمان ترجمه به هیچ وجه به معنای کاهش کیفیت آن نیست و فارغ از زمان تحویل مقرر شده، ترجمه بسیار با کیفیتی توسط مترجمین حرفه ای ایران تایپیست تحویل داده خواهد شد.

ترجمه فوری متن
ترجمه فوری در ایران تایپیست با قابلیت ترجمه 5 هزار کلمه در 6 ساعت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای ترجمه فوری کمترین زمان ممکن چند ساعت میباشد؟

ترجمه فوری یعنی کاربر یا مشتری مورد نظر جهت دریافت فایل ترجمه خود عجله بسیار زیادی دارد ضمن اینکه انتظار مشتری این است که حتی بدون دقیقه ای تأخیر و با حفظ کیفیت بسیار بالا و ترجمه صحیح لغات تخصصی، فایل ترجمه تحویل داده شود که در این زمینه ایران تایپیست توانسته بسیار موفق عمل کند. در حال حاضر کمترین زمان تحویل فایل ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست 6 ساعت برای 5 هزار کلمه است که ترجمه های اورژانسی با پشتیبانی ویژه هستند که نگاه ویژه ای به آنها شده و مترجمین مخصوصی برای آنها در نظر گرفته شده است. در ایران تایپیست برای چنین سفارشاتی که فوریت تحویل بالایی دارند و باید به سرعت فایل ترجمه آماده شوند، مترجمین تخصصی برای هر یک از زمینه ها در نظر گرفته شده که ضمن تسلط به لغات تخصصی و دانش گرامری و دستوری زبان مبدأ و مقصد، مهارت تایپ ده انگشتی بسیار سریع بدون نیاز به نگاه کردن به کیبورد هم دارند و لذا این مترجمین، بهترین و شاخص ترین مترجمین ایران تایپیست هستند که قادر هستند هر 6 ساعت 5000 کلمه ترجمه با کیفیت و بسیار روان و قابل فهمی را تحویل مشتریان عزیز دهند.

ترجمه فوری بدون کاهش کیفیت ترجمه

ترجمه فوری در ایران تایپیست به هیچ وجه به معنای کاهش کیفیت فایل ترجمه شده نیست، نه تنها در ترجمه های فوری بلکه در هیچ نوع سفارش ترجمه ای با کاهش کیفیت همراه نیست. تمام تمرکز، همت و تلاش این مجموعه در راستای حفظ رضایت مشتریان و جذب کاربران جدید است که بهترین تبلیغ، رضایتمندی مشتریان فعلی و قدیمی است که این امر نیز تنها زمانی محقق خواهد شد که در کنار تعرفه های مناسب، داشتن کادر ترجمه حرفه ای و متخصص در تک تک زمینه ها و خدمات دهی و پشتیبانی سریع و گسترده، کیفیت بالایی از ترجمه نیز تحویل مشتریان گردد. شاید مشتریان با هماهنگی مایل به اختصاص وقت بیشتری برای سفارش خود باشند و یا با پرداخت هزینه بیشتر به منظور خدمات دهی گسترده تر مشکلی نداشته باشند اما هیچ کاربری از کیفیت پایین استقبال نخواهد کرد. به همین منظور در ایران تایپیست برای انجام ترجمه فوری و سایر انواع سفارشات، از مترجمین بسیار حرفه ای و با سابقه در همان زمینه تخصصی سفارش مدنظر، استفاده می کند تا تضمین کنند کیفیت و روان بودن و قابل فهم بودن نوشتار باشد.

ترجمه فوری متن
ترجمه فوری با بهترین کیفیت در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نحوه ارسال ترجمه فوری برای مترجم

ترجمه فوری همانند سایر سفارشات پس از صدور فاکتور و پرداخت توسط مشتری به مترجم اختصاصی و حرفه ای واگذار می شود ضمن اینکه اگر از کاربران قبلی ایران تایپیست باشید می توانید کد مترجم قبلی که برای شما کار انجام داده و از آن رضایت دارید را وارد نمایید تا مستقیما به دست همان مترجم مدنظر شما برسد و شخص دیگری پذیرش نکند. لذا در ارسال ترجمه فوری برای مترجم هم می توانید انتخاب فرد مترجم را به مؤسسه ایران تایپیست واگذار کنید تا از بین بهترین ها، عالی ترین را انتخاب کند و یا اینکه اگر خودتان قبلا همکاری داشته اید کد مترجم قبلی را وارد نمایید. تنها برای این کار کافیست در سایت عضویت پیدا کنید تا پس از مشخص کردن فاکتورهای مختلف مثل زمینه تخصصی، تاریخ تحویل، زبان مبدأ و مقصد و تعداد کلمات، پیش فاکتور رایگان برای شما ارسال گردد و در صورت رضایت از مبلغ نهایی (مشتریان قبلی و با سابقه تخفیف های ویژه ای دارند)، اقدام به پرداخت نمایید تا فایل ترجمه به مترجم مدنظر شما یا مترجم منتخب ایران تایپیست تحویل گردد.

موارد کاربردی برای ترجمه فوری

ترجمه فوری در ایران تایپیست تضمین کننده تحویل سریع و فوری همراه با حفظ کیفیت و روان و مفهومی بودن متن ترجمه است و با توجه به زمان درخواستی معمولا هزینه پرداختی نیز 2 برابر خواهد شد که البته امکان تعیین زمان به صورت دلخواه و یا اورژانسی نیز وجود دارد که طبیعتا هزینه های آن بیشتر خواهد شد. نکته یا مورد بسیار مهمی که هنگام ثبت سفارش ترجمه فوری در یک مؤسسه ترجمه ای باید به آن دقت داشته باشید این است که، مؤسسه انتخابی شما سابقه خوبی همراه با رضایت بالای مشتریان داشته باشد، مترجمین تخصصی و حرفه ای در هر زمینه ای در اختیار داشته باشد، امکان ادیت رایگان برای فایل های ترجمه در نظر گرفته باشد تا در صورت نارضایتی بتوانید اعتراض خود را ثبت کرده و تنها پس از رفع ایراد گرفته شده با مترجم تسویه حساب شود. ضمنا تعرفه های پایه ترجمه فوری نیز در این مؤسسه مناسب باشد تا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نشوید. مؤسسه ایران تایپیست همیشه به انجام ترجمه های با کیفیت در هر زمینه تخصصی، با قیمت مناسب و تحویل در موعد مقرر به پشتوانه برترین مترجمین ایران معروف است.
ترجمه فوری خود را به ایران تایپیست بسپارید. مهم نیست که تنها چند ساعت یا چند روز محدود برای انجام ترجمه خود فرصت دارید، ما خود را متعهد به انجام ترجمه های با کیفیت همراه با قیمت مناسب و بدون یک دقیقه تأخیر می دانیم و این امر از طریق رضایت بالای مشتریان قابل اثبات است.

ترجمه فوری متنترجمه فوری در ایران تایپیست با بهترین کیفیت

ترجمه فوری متن های اقتصادی و سیاسی و سایر متون دیگر

ترجمه فوری متن های سیاسی، اقتصادی، ورزشی، علمی، هنری و هر متن دیگر، نیازمند آشنایی با آن متن های تخصصی است. چون در هر یک از این متون، واژه ها و اصطلاحات بسیار زیادی وجود دارند که بدون شناخت آن ها کار مترجم بسیار سخت می شود. بنابراین مترجم هایی که ترجمه های متون تخصصی را بر عهده می گیرند؛ بایستی به درستی با این واژگان و اصطلاحات هم آشنا باشند. بنابراین ترجمه این متن ها، سخت تر از سایر متون هستند. مترجم های تازه کار که به تازگی به جرگه مترجمی پیوسته اند؛ طبیعتا نمی توانند از پس ترجمه این متون بربیایند. به همین جهت سفارش های ترجمه فوری متن را به بهترین مترجمان می سپارند. مترجمانی که نسبت به این دست از متون، تخصص بسیار بالایی دارند. به همین جهت می توانند با سرعت عمل بسیار بیشتری نسبت به ترجمه متون شما اقدام کنند و آن را خیلی سریع به دست شما برسانند. پس بایستی در انتخاب بهترین مترجم و مرکز ترجمه، دقت کنید.

ترجمه فوری متن

ترجمه فوری

در صورتی که نیاز به ترجمه فوری متن های تخصصی سیاسی، اقتصادی و... دارید؛ بهتر است به یک مرکز نام آشنا اعتماد کنید. ایران تایپیست، همان موسسه ای است که می تواند با خدمات جالب توجه خود، رضایت شما را جلب نماید. چرا که بهترین و مجرب ترین مترجمان در این موسسه حضور دارند. آن ها با توجه به تخصص بالای خود در زمینه ترجمه متون تخصصی مربوطه، با سرعت عمل به کار و حرفه خویش روی می آورند. بنابراین سفارش ترجمه فوری متن های تخصصی سیاسی، اقتصادی، ورزشی، علمی و... کاملا تضمین شده به شما تحویل داده می شوند. این تضمین را موسسه ایران تایپیست به شما می دهد تا شما با خیال آسوده و بدون نگرانی و استرس، سفارش های خود را در این مرکز به ثبت برسانید. این در حالی است که ترجمه فوری متن های شما بدون هیچ گونه عیب و نقصی به دست شما می رسند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. پس دیگر جایی برای نگرانی باقی نمی ماند.

چگونه در کمترین زمان ممکن بتوانیم متون خود را ترجمه شده تحویل بگیریم؟

شاید اگر امکان ترجمه فوری متن های مختلف نبود؛ تصور دریافت متن ترجمه شده در کمترین زمان ممکن، قریب به محال می شد. چون هر مترجمی هر چقدر هم که حرفه ای باشد؛ نمی تواند متون حجیم را در کمترین زمان به دست مشتریان خود بسپارد. اما امروزه به جهت نیاز بسیاری از دانشجویان و دانش پژوهان به ترجمه متون به صورت فوری، چنین امکانی برای شما محقق شده است. بدین ترتیب خیلی راحت می توانید سفارش ترجمه فوری متن های خود را به موسسه های معتبر بسپارید. در این صورت می توانید خیلی سریعتر از موعد مقرر شده سفارش های خود را دریافت کنید. بنابراین بهتر است به دنبال موسسه های معتبر باشید که سال ها در این زمینه مشغول به کار و فعالیت حرفه ای بوده اند. آن ها طبیعتا مترجمان زیادی را به استخدام شرکت خود درآورده اند تا نیاز شما را در سریعترین زمان ممکن برطرف نمایند. بدین ترتیب دیگر هیچ گونه نگرانی و استرس در خصوص تأخیر سفارش خود نخواهید داشت.

ترجمه فوری متن

ترجمه متن

موسسه ایران تایپیست با پذیرش سفارش ترجمه فوری متن های شما، سعی کرده است در کمترین زمان ممکن، نیاز شما را به خوبی برطرف نماید. بدین ترتیب وقتی شما سفارش های خود را با درخواست فوری به ثبت می رسانید؛ فایل ترجمه شما به دست بهترین و زبده ترین مترجمان می رسد. آن ها بر حسب تجربه خود، توانایی بالایی در ترجمه سریع و با کیفیت دارند. البته اگر نیاز به ترجمه فوری متن های حجیم داشته باشید؛ باز هم امکان دریافت فایل ترجمه در سریعترین زمان ممکن به دست شما شدنی خواهد بود. به این ترتیب که متن های حجیم شما بین چندین مترجم تقسیم می شوند. هر یک از آن ها از جمله بهترین مترجم ها با رزومه کاری بسیار بالا هستند. سپس به جهت تنظیم و یکپارچه نمودن ترجمه کلی متن شما، تمامی متون ترجمه شده، سامان دهی می شوند. با استفاده از این ترفند، حتی می توان یک کتاب یا متون حجیم بسیار زیاد را هم در کمترین زمان ممکن ترجمه کرد.

سفارش های ترجمه فوری متن های خود را به کدام مرکز و موسسه بسپاریم؟

برای ثبت سفارش ترجمه فوری متن، گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد. چون دانشجویان و دانش پژوهان زیادی هستند که برای متون دانشگاهی و غیر دانشگاهی خود به ترجمه متن نیاز دارند. ترجمه متن هایی به زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسویی و... که تنها به دست بهترین مترجمان با کیفیت خوبی انجام و به دست مشتری سپرده می شود. بنابراین شاید با توجه به تعدد در مراکز و موسسه های مختلف در جهت ترجمه فوری متن، در ابتدا سردرگم شوید. به این ترتیب که نتوانید یکی از آن ها را برای فایل سفارش خود برگزینید. اما در صورتی که بتوانید بهترین موسسه را با توجه به خدمات با کیفیت ارائه شده آن ها انتخاب کنید؛ لبخند رضایت بر لبان شما نقش می بندد. اما در غیر این صورت با یک انتخاب اشتباه، ممکن است نتوانید آن کیفیت مورد انتظار را دریافت کنید و مجبور خواهید شد متن را به یک ویراستار بسپارید. پس بهتر است ترجمه فوری متن را به مراکز نام آشنا بسپارید.

ترجمه فوری متن

سفارش ترجمه

شما می توانید سفارش ترجمه فوری متن خود را به موسسه ایران تایپیست، بسپارید. در این موسسه، امکان ثبت سفارش حضوری و غیر حضوری میسر گشته است. اگر بخواهید از وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید؛ می توانید سفارش خود را اینترنتی و آنلاین در وب سایت این موسسه به ثبت برسانید. در صورتی هم که ساکن کرج و تهران و شهرهای همجوار هستید؛ می توانید وارد شرکت مربوطه شده و سفارش را حضوری ثبت کنید. در هر صورت، چه با ثبت سفارش های حضوری و چه غیر حضوری، سفارش ترجمه فوری متن خود را به یکی از بهترین موسسه ها سپرده اید. چون موسسه ایران تایپیست، از جمله مراکز بسیار معتبر و شناخته شده به حساب می آید. در این موسسه، مترجمان بسیار حرفه ای وجود دارند که با یدک کشیدن تجربه و رزومه بسیار بالا از خود توان ترجمه فوری متن های شما را دارند. پس بهتر است با توجه به کیفیت آن ها، سفارش خود را در ایران تایپیست، ثبت کنید.

انجام ترجمه فوری متن به همراه ارائه کیفیت بالای تضمین شده

ترجمه فوری متن که موسسه های مختلف انجام می دهند؛ از نظر سطح کیفی با هم تفاوت های زیادی می کنند. برخی از این موسسه ها، تنها به سرعت عمل در ترجمه متن های مشتریان خود توجه می کنند. آن ها خیلی به کیفیت ترجمه توجهی نمی کنند. به علت ضیق وقت حتی بازبینی و بازنگری متن نیز از آن ها سلب شده است. بدین ترتیب ترجمه نهایی که به دست مشتری می رسد؛ سرشار از عیوب نگارشی و زبانی و حتی غلط های املایی و استفاده های نابجای علائم نگارشی می باشد. در صورتی که اگر شما ترجمه فوری متن خود را به موسسه ایران تایپیست، بسپارید؛ آن ها سفارش های شما را به همراه ارائه کیفیت بالا به شما تضمین می کنند. بدین ترتیب دیگر نگرانی در خصوص کیفیت سفارش های فوری خود نخواهید داشت. پس بهتر است هم اکنون نسبت به ثبت سفارش ترجمه فوری متن خود در موسسه ایران تایپیست، اقدام کنید.

ترجمه فوری متن

 ترجمه فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعترجمه متنلیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

بله در ایران تایپیست همکاران ما به صورت 24 ساعته در تایم اداری و غیر اداری خدمات رسانی دارند ضمن اینکه بخش محاسبه فوری هزینه ترجمه در داخل سایت را هم در اختیار دارید.

چون مدت زمان تحویل در این نوع سفارشات نصف زمان نرمال می باشد.

  • کلیه تعرفه ها در پایینترین سطح ممکن قرار دارند ولی دانشجویان می توانند با معرفی شرکت به 30 نفر از دوستان خود کوپن تخفیف دائمی دریافت نمایند.

  • بسیار بندرت چنین وضعیتی رخ می دهد اما اگر به دلایل ناخواسته چنین موردی پیش بیاید، با هماهنگی بخش مربوطه امکان لغو کردن و دریافت وجه وجود دارد.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/15 ساعت 17:30:51 تعداد بازدید: 658 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه سرعتی ترجمه فورس مترجم سرعت بالا ترجمه تحویل فوری ترجمه 1 ساعته

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :