چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فوری تلگرام

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/21 ساعت 17:40:45 بازدید: 1215 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فوری تلگرام به معنای ثبت سفارش از طریق این شبکه اجتماعی یا ترجمه به کمک ربات های مترجمی نیست بلکه در هلدینگ ایران تایپیست برای کمک به مشتریانی که نمی توانند فایل خود را از طریق پنل کاربری ارسال کنند یا نیاز به ارائه توضیحات بیشتر دارند، پس از ثبت سفارش این گزینه فراهم گردیده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ترجمه فوری از طریق تلگرام وجود دارد؟

ترجمه فوری تلگرام در هلدینگ ایران تایپیست امکان ثبت سفارش را فراهم نمی کند بلکه تنها راه ثبت سفارش رسمی از طریق پنل کاربری داخل سایت می باشد که ثبت نام آن کمتر از 2 دقیقه طول می کشد. پس از ورود به پنل کاربری می توانید با مشخص کردن پارامترهای مختلف گزینه ثبت سفارش را بزنید تا در طی کمتر از 10 دقیقه، پیش فاکتور رایگان برای شما ارسال گردد که در صورت موافقت با پرداخت 60% مبلغ کل سفارش، فایل شما برای ترجمه تخصصی به مترجم مربوطه ارسال خواهد شد. در برخی موارد مشتریان محترم می توانند جهت ارائه توضیحات بیشتر و یا اینکه اگر امکان ارسال فایل از طریق پنل کاربری نبوده، از طریق تلگرام اقدام کنند و این مورد هیچ مانعی برای ثبت ترجمه فوری تلگرام ندارد و تنها با معرفی کردن خود و شماره سفارش، فایل و توضیحات خود را برای همکاران ما ارسال نمایید. البته برای این کار باید تیک گزینه «ارسال از طریق تلگرام» را در داخل پنل کاربری بزنید تا امکان ثبت سفارش بدون ارسال فایل فراهم شود.

ترجمه فوری تلگرام

ثبت سفارش ترجمه فوری تلگرام امکان پذیر نیست تنها ارسال توضیحات بیشتر یا فایل ممکن است

طریق ثبت سفارش ترجمه فوری با تلگرام

ترجمه فوری تلگرام به شکل ثبت سفارش از طریق این شبکه اجتماعی امکان پذیر نیست و مشتریان عزیز نمی توانند فایل خود را از طریق تلگرام به منظور ثبت سفارش انجام دهند لذا منظور از هلدینگ ایران تایپیست برای ترجمه فوری تلگرام این است که مشتریان گرامی می توانند جهت ارائه توضیحات بیشتر یا پیگیری روند ترجمه فایل خود و حتی در برخی مواقع برای ارسال فایل ترجمه که از طریق پنل کاربری امکان پذیر نبوده، از طریق این شبکه اجتماعی اقدام کنند. برای این کار لازم است (در صورت نداشتن حساب کاربری) ابتدا در وب سایت ما ثبت نام کنید که روند خیلی ساده و سریعی است. سپس از طریق پنل کاربری پارامترهای مختلف را مشخص کنید و در صورتی که فایل حجیمی در اختیار دارید که امکان ارسال آن وجود ندارد، تیک گزینه «ارسال از طریق تلگرام» را بزنید تا پس از ثبت سفارش، مابقی پیگیری را از طریق این شبکه اجتماعی انجام دهید. ضمنا ترجمه فوری تلگرام جهت ارائه توضیحات بیشتر یا ارسال فایل از طریق شماره تماسی است که در آیکون   مشخص شده که با نگه داشتن موس بر روی آن نشان داده می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا در ترجمه فوری با تلگرام فایل ترجمه شده به صورت تایپ شده است؟

ترجمه فوری تلگرام هیچ تفاوتی با سایر ترجمه هایی که ارسال فایل از طریق پنل کاربری انجام می شود ندارد و همگی تایپ شده تحویل مشتریان عزیز می گردند. البته همانطور که می دانید ترجمه فوری با تلگرام منظور ثبت سفارش از طریق این شبکه اجتماعی یا استفاده از ربات های مترجمی آن نیست بلکه منظور ارسال فایل هایی که از طریق پنل کاربری امکان پذیر نیستند و یا ارسال توضیحات بیشتر و دقیقتر برای مترجم می باشد لذا با توجه به اینکه از لحاظ ماهیتی هیچ تفاوتی بین این مدل با سایر مدل های ترجمه وجود ندارد و اساسا روشی برای ثبت ترجمه نیست، از لحاظ شیوه تحویل ترجمه یعنی به شکل تایپ شده نیز وجود نخواهد داشت چرا که رویه کاری هلدینگ ایران تایپیست بدین صورت است که کلیه فایل های ترجمه باید تایپ شده و با رعایت کامل اصول نگارشی و قواعد همراه باشد. مشتریان عزیزی که نگران این موضوع بودند و دائما از ما سؤال می پرسیدند بدانند که فایل ترجمه به شکل تایپ شده خواهد بود و هزینه تایپ نیز کاملا رایگان است.

ترجمه فوری تلگرام

ترجمه فوری تلگرام به معنای ثبت سفارش نیست و فقط امکان ارسال فایل پس از ثبت سفارش در پنل کاربری وجود دارد

در ترجمه فوری با تلگرام امکان افزایش هزینه وجود دارد؟

ترجمه فوری تلگرام به این معنی نیست که امکان ثبت سفارش را برای مشتری فراهم می کند بلکه شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و واتس اپ فقط، کانال دسترسی به کارشناسان واحد ترجمه برای مشتریان عزیز ایران تایپیست است که به هر دلیل نتوانسته اند فایل خود را از طریق پنل کاربری ارسال کنند و یا تصمیم گرفته اند توضیحات بیشتر و دقیقتری برای مترجم ارسال نمایند لذا نه از نظر نوع تحویل فایل ترجمه و نه هزینه تفاوتی وجود ندارد چرا که فقط جهت خدمات رسانی بیشتر این امکان فراهم شده است. برخی از مشتریان از ما سؤال می پرسند که در ترجمه فوری تلگرام آیا هزینه بیشتری باید بپردازند؟ خیر نیاز به پرداخت هزینه بیشتر نیست و صرفا جهت راحتی روند ارسال فایل ترجمه و ارائه توضیحات بیشتر است و ثبت سفارش ترجمه نیز کماکان فقط از طریق پنل کاربری صورت می گیرد. حتی در این مدل، نحوه ارسال ترجمه نیز هیچ تفاوتی ندارد و کاملا تایپ شده و بدون دریافت هزینه اضافی صورت می گیرد لذا از این بابت و سایر جنبه ها جای هیچ نگرانی برای کاربران عزیز وجود ندارد و نخواهد داشت.

در ترجمه با تلگرام فرق ترجمه با مترجم انسانی با مترجم ربات تلگرام چیست؟

ترجمه فوری تلگرام از نظر برخی مشتریان یعنی انجام ترجمه کاربران توسط ربات های مترجمی که کلمات را معنا می کنند و یا ربات هایی که فایل خود را برای آنها آپلود کرده و آنها ترجمه متن را برای شما ارسال می کنند که اتفاقا امکان پشتیبانی از کلیه زبان های زنده دنیا را هم دارند! با این حال در هلدینگ ایران تایپیست اصلا چنین نوع ترجمه ای انجام نمی شود و ترجمه ها فقط توسط مترجمین کاملا تخصصی و حرفه ای صورت می پذیرند چرا که اگر کیفیت ترجمه با ربات تلگرام با ترجمه ای که توسط مترجم انسانی انجام می گیرد در یک سطح قرار داشت، ثبت سفارش در سایت های ترجمه معنایی نداشت و کاربران خودشان هم می توانستند فایل خود را ترجمه کنند لذا بخاطر تفاوت زیادی که در کیفیت ترجمه با مترجم انسانی و ربات تلگرام وجود دارد، لازم است که در بهترین سایت ترجمه ایران یعنی ایران تایپیست، سفارش خود را ثبت نمایند. به همین دلیل ترجمه فوری تلگرام به معنای استفاده از ربات مترجم برای انجام سفارشات نیست! اگر هم چنین مترجمینی شناسایی شوند فورا اکانت آن معلق یا ساسپند خواهد شد و تنها مترجمین حرفه ای سفارش شما را انجام می دهند.

ترجمه فوری تلگرام در هلدینگ ایران تایپیست فقط به معنای این است که امکان ارسال فایل و یا درج توضیحات بیشتر پس از ثبت سفارش از طریق پنل کاربری، از طریق این شبکه اجتماعی امکان پذیر است و به معنای ثبت سفارش از این طریق یا انجام ترجمه با ربات های مترجمی نیست!

ترجمه فوری تلگرام

ترجمه فوری تلگرام به معنای انجام ترجمه با ربات های تلگرامی نیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

منظور از ترجمه فوری تلگرام در موسسه ایران تایپیست چیست؟

طبیعتا منظور از ترجمه فوری تلگرام، ثبت سفارش از طریق این شبکه اجتماعی نیست. شما می توانید سفارش خود را در زمینه ترجمه متون به صورت فوری حضوری یا غیر حضوری در سایت های اینترنتی معتبر به ثبت برسانید. تلگرام، یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار به شمار می آید که معمولا در تلفن های همراه هوشمند بیشتر افراد نصب شده است. اگر شما نیاز به ترجمه متون به زبان های گوناگون دارید؛ می توانید به جهت پاره ای از توضیحات از طریق تلگرام با کارشناسان موسسه مربوطه در ارتباط باشید. بنابراین منظور از ترجمه فوری تلگرام، پیگیری سفارش ها، ارائه توضیحات بیشتر در مورد سفارش و در مواقعی ارسال فایل است. به این ترتیب که اگر فایل شما در وب سایت موسسه مربوطه، ارسال نگردید؛ می توانید آن را در تلگرام ارسال نمایید. به واقع این شبکه اجتماعی یک راهنمای مناسب در کنار ثبت سفارش های شماست. شما برای ثبت سفارش خود می توانید تنها به شکل حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

ترجمه فوری تلگرام

ترجمه فوری تلگرام

امکان ترجمه فوری تلگرام در موسسه ایران تایپیست، برای شما محقق شده است. البته منظور از ترجمه از طریق شبکه اجتماعی تلگرام، ثبت سفارش در آن نیست. منظور پیگیری سفارش ها و ارسال فایل از طریق تلگرام می باشد. شما می توانید در تلگرام با کارشناسان مربوطه در موسسه ایران تایپیست، در ارتباط باشید. چون این شبکه اجتماعی، کاربرد زیادی دارد و همه روزه مورد استفاده قرار می گیرد؛ یکی از در دست ترین راه های ارتباطی شما با ایران تایپیست می باشد. شما می توانید پس از ثبت سفارش ترجمه فوری تلگرام خود در موسسه ایران تایپیست حضوری و یا غیر حضوری از طریق وب سایت این موسسه، با کارشناسان ایران تایپیست از طریق تلگرام در ارتباط باشید. بدین ترتیب می توانید نحوه رسیدگی به سفارش، زمان تحویل آن، ارسال فایل های مختلف و یا هر گونه اطلاعات تکمیلی دیگر را در تلگرام از این کارشناسان، جویا شوید. بنابراین باید اذعان داشت که منظور از ترجمه فوری تلگرام، ثبت سفارش ترجمه در تلگرام نیست.

توجه به کیفیت ترجمه فوری تلگرام مربوط به تمامی سفارش ها

پیش از هر مسئله دیگری باید بیان داشت که کیفیت سفارش های ترجمه فوری تلگرام، در هر موسسه ای با سایر مراکز متفاوت است. شاید در نگاه اول با شنیدن یا دیدن عبارت «ترجمه از طریق تلگرام»، همه شما گمان کنید که ترجمه متون شما را ربات های تلگرامی انجام می دهند. به همین جهت هم از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. در حالی که در واقعیت این گونه نیست. چون سفارش های شما در تلگرام توسط ربات های تلگرامی ترجمه نمی شوند. تصور شما از ترجمه فوری تلگرام، انجام ترجمه توسط این ربات های تلگرامی است. در صورتی که بهترین مترجمان را مترجم های انسانی با تجربه و کارکشته ای به خود اختصاص می دهند که سال ها در این زمینه، مشغول به کار و فعالیت هستند. بنابراین آن ها سفارش های ترجمه شما را بر عهده می گیرند و آن را با کیفیت مناسب و مطلوبی در اسرع وقت تحویل شما می دهند. تلگرام، تنها یک حلقه ارتباطی شما با کارشناسان آن موسسه است.

ترجمه فوری تلگرام

پیگیری سفارش

شما می توانید کیفیت سفارش ترجمه فوری تلگرام خود را از طریق کارشناسان موسسه ایران تایپیست، جویا شوید. بدین ترتیب که کارشناسان این موسسه، به صورت شبانه روزی همه روزه در خدمت شما هستند. اگر در خصوص کیفیت ترجمه های خود، سوال دارید؛ می توانید با این کارشناسان از طریق شبکه اجتماعی تلگرام در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات خویش را با آن ها مطرح کنید. در صورتی که از کیفیت کار ترجمه آن ها از طریق نمونه کارهای پیشین آن ها، رضایت داشتید؛ می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. بنابراین کیفیت ترجمه فوری تلگرام ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، بسیار بالاتر از سایر مراکز است. شما می توانید از روی نمونه کارهای انجام شده پیشین این موسسه، پی به کیفیت ترجمه های فوری موسسه ایران تایپیست، ببرید. با توجه به اهمیت ترجمه متون مختلف برای هر یک از دانشجویان، بهتر است حتما از کیفیت کار ترجمه، اطمینان حاصل کنید. سپس با خیالی آسوده تر، سفارش خود را ثبت کنید.

تضمین در تحویل فوری سفارش های ترجمه توسط مراکز معتبر

با ترجمه فوری تلگرام و پیگیری های مربوطه، می بایست به مشتری در خصوص زمان تحویل سفارش، تضمین داده شود. اگر مشتری، نیاز به ترجمه فوری داشته باشد و زمان زیادی را برای دریافت نداشته باشد؛ بایستی سفارش خود را در مراکز معتبر به ثبت برساند. چون در این موسسه ها، به آن تضمین داده می شود که حتما فایل ترجمه را در سریعترین زمان ممکن تحویل می گیرند. شما می توانید از طریق تلگرام، پیگیری های لازم را شبانه روز حتی ساعات غیر اداری، دنبال کنید. پیگیری های ترجمه فوری تلگرام، می تواند نگرانی ها و استرس شما را در زمینه دریافت زمان بندی دلخواه فایل ترجمه به طور کامل از بین ببرد. بدین ترتیب می توانید از حضور کارشناسان موسسه های معتبر با پشتیبانی 24 ساعته آن ها نهایت استفاده را ببرید. بنابراین به طور کلی باید به دانشجویان و کلیه افرادی که به ترجمه فوری نیاز دارند؛ اذعان داشت که ترجمه آن ها در زمان بندی دلخواه به دست آن ها خواهد رسید.

ترجمه فوری تلگرام

مترجم انسانی

موسسه ایران تایپیست، امکان ترجمه فوری تلگرام را برای شما هموار کرده است. چون بسیاری از شما که نیاز فوری به فایل ترجمه خود دارید؛ به دنبال در دسترس ترین منبع برای پیگیری سفارش های خود هستید. تلگرام، می تواند به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در این زمینه به کمک شما بیاید. بنابراین اگر تلفن همراه هوشمند دارید که این برنامه در آن نصب هست؛ می توانید با کارشناسان ایران تایپیست، ارتباط بگیرید. بدین ترتیب که پیگیر سفارش های خود شوید و یا توضیحاتی افزون بر اطلاعات اولیه را به سفارش خود بیفزایید. بنابراین ترجمه فوری تلگرام در ایران تایپیست به عنوان یکی از مراکز معتبر، تضمینی برای تحویل سفارش به مشتری است. به همین جهت کلیه افرادی که خواهان دریافت هر چه سریعتر خارج از موعد مقرر سفارش های عادی هستند؛ می توانند درخواست خود را به ایران تایپیست، بسپارند. سپس پیگیری های لازم و سایر نکات و توضیحات مورد نیاز را از طریق تلگرام با کارشناسان این موسسه، در میان بگذارند.

ترجمه فوری تلگرام

سفارش آنلاین

آیا با ترجمه فوری تلگرام، از ثبت نام در وب سایت، بی نیاز می شویم؟

همان طور که گفته شد؛ منظور از ترجمه فوری تلگرام، ثبت سفارش در این موسسه نیست. بنابراین برای ثبت سفارش، از ثبت نام در وب سایت های اینترنتی موسسه های معتبر، بی نیاز نخواهیم شد. موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین موسسه های فعال و حرفه ای در زمینه ترجمه متون مختلف به حساب می آید. اگر بخواهید سفارش های خود را اینترنتی و آنلاین در این موسسه، به ثبت برسانید؛ بایستی حتما وارد وب سایت اینترنتی این موسسه شوید و در آن ثبت نام کنید. کلیه روند ثبت نام در این موسسه، شاید بیشتر از 5 دقیقه هم طول نکشد. پس از آن به راحتی می توانید در وب سایت این موسسه، سفارش های خود را به ثبت برسانید یا سفارش های  ترجمه فوری تلگرام خود را پیگیری کنید. بنابراین ابتدایی ترین گام برای برقراری ارتباط و ثبت سفارش در موسسه ایران تایپیست، ثبت نام در وب سایت اینترنتی این موسسه است. سایر پیگیری ها و توضیحات نیز در تلگرام این موسسه، صورت می گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است
 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه متنترجمه تخصصیترجمه سریعلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

امکان ثبت ترجمه از طریق تلگرام نیست اما می توان برای ارسال فایل یا پیگیری بیشتر از این طریق اقدام کرد.

بله مشابه تمامی سفارشات به شکل تایپ شده تحویل مشتریان می گردد.

خیر هیچ هزینه اضافه ای دریافت نمی گردد.

در ایران تایپیست به هیچ وجه سفارشات با ربات مترجم انجام نمی شوند چرا که کیفیت فایل ترجمه به شدت پایینتر است.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/21 ساعت 17:40:45 تعداد بازدید: 1215 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه فوری تلگرام ترجمه فوری از طریق تلگرام ترجمه فوری با تلگرام ترجمه تخصصی فوری تلگرام ترجمه فوری مقالات با تلگرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :