سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فوری آلمانی

نویسنده: عاطفه حبیبی ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/28 ساعت 14:58:32 بازدید: 770 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فوری آلمانی نیازمند مترجمین کاملا حرفه ای و تخصصی در زبان آلمانی و زبان مقصد (37 زبان زنده دنیا) در کلیه زمینه های عمومی و تخصصی است تا ضمن حفظ کیفیت، زمان تحویل فایل ترجمه نیز تضمین شده باشد. هلدینگ ایران تایپیست دقیقا همان مؤسسه ای است که باید به آن اعتماد کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

فرق ترجمه فوری رسمی آلمانی با ترجمه فوری غیر رسمی آلمانی چیست؟

ترجمه فوری آلمانی به دو نوع رسمی و غیر رسمی امکان پذیر است که در نوع رسمی فقط برخی از مؤسسات ترجمه ای مجوز چنین فعالیتی دارند و نوعی کاملا متفاوت با ترجمه های غیر رسمی است. در ترجمه فوری آلمانی چنانچه متن اصلی مربوط به قرارداد، شناسنامه، ویزا، گواهینامه، ریز نمرات تحصیلی و غیره باشد چون باید از طرف وزارت خانه امور خارجه و دادگستری جهت انجام مهاجرت مهر دریافت کنند، فقط توسط مراکز ترجمه با چنین خدماتی امکان پذیر است که ایران تایپیست در این زمینه خدماتی ندارد اما اگر هدف شما از ثبت سفارش ترجمه فوری آلمانی از نوع غیر رسمی باشد، از بهترین گزینه ها هلدینگ ایران تایپیست است. در مؤسسه ایران تایپیست بیش از 8000 مترجم کاملا تخصصی حضور دارند که در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا می توانند خدمات ارائه داده و متن شما را با هر نوع زمینه ای از آلمانی به 37 زبان زنده دنیا ترجمه کنند که کیفیت آن کاملا تضمینی است.

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری آلمانی به شکل غیر رسمی در ایران تایپیست برای مقالات، کتاب، متون و غیره


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سریع ترین زمان ممکن برای ترجمه فوری آلمانی به فارسی 

ترجمه فوری آلمانی به فارسی همانطور که از فرم آن مشخص است باید حداقل در نصف زمان ممکن به اتمام برسد که البته این به معنای کاهش کیفیت برای افزایش سرعت زمان تحویل نیست و بستگی زیادی به مهارت و تخصص مترجم مربوطه نیز دارد که طبق تجربه خود تا چه حد می تواند بین افزایش سرعت و کیفیت تعادل برقرار کند. در ترجمه فوری آلمانی به فارسی برای سفارشات حجیم مثل ترجمه کتاب برای تحویل در سریع ترین زمان ممکن به انتخاب مشتریان، فایل ترجمه بین مترجمین حرفه ای که نمونه کار آنها توسط مشتریان تأیید شده باشد تقسیم می شود تا هر چه زودتر سفارش به اتمام برسد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد تا با تقسیم بین 5 مترجم حداقل روزانه 10 هزار کلمه ترجمه گردد که برای یک سفارش با 100 هزار کلمه نهایتا 10 روز طول خواهد کشید و این آمار بسیار فوق العاده ای است. ضمنا همانطور که گفتیم کیفیت بالای سفارشات ترجمه هیچ لطمه ای نخواهد دید و فرصت 2 هفته ای جهت ادیت رایگان وجود دارد.

در ترجمه فوری آلمانی به چه زبانهایی انجام میشود؟

ترجمه فوری آلمانی به تمامی زبان های زنده دنیا که تعداد آنها به 37 عدد بدون احتساب زبان آلمانی می رسد انجام می گیرد و این در دسته خدماتی است که کمتر مؤسسه ای قادر به ارائه آن می باشد چون ارائه خدمات ترجمه آلمانی به فارسی، آلمانی به انگلیسی و برعکس رایج هستند اما ترجمه از این زبان به زبان های زنده دیگر مثل فرانسوی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی و غیره کار بسیار سخت و دشواری است چرا که مترجم مربوطه باید در حد بسیار عالی و در سطح بالا به هر دو زبان تسلط کامل داشته باشد و لذا هر مؤسسه ترجمه ای چنین مترجمینی در اختیار ندارد. در هلدینگ ایران تایپیست تمامی غیر ممکن ها و شرایط سخت، آسان می شوند. هنگام ثبت سفارش در سایت هیچ نگرانی و دغدغه بابت نوع سفارش، زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد، زمان تحویل و کیفیت ترجمه نداشته باشید چرا که تمامی خدمات با کیفیت بالا انجام شده و رضایت بالای مشتریان گواهی بر این مدعاست. ما در ایران تایپیست بیش از 8000 مترجم کاملا تخصصی و حرفه ای در اختیار داریم که در حدود 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا تجربه دارند.

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری آلمانی به 37 زبان زنده دنیا در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نحوه ثبت سفارش ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری آلمانی پروسه ثبت سفارش کاملا مشابهی با سایر سفارشات ترجمه ای دارد و فقط از طریق سایت به شکل آنلاین امکان پذیر است. شما مشتریان عزیز برای ثبت سفارش ابتدا باید در سایت عضویت پیدا کنید (در صورتی که قبلا حساب کاربری ایجاد نکرده باشید) که پروسه آن شاید به 2 دقیقه هم نرسد و خیلی سریع به اتمام می رسد. پس از آن و با ورود به پنل کاربری، در قسمت ثبت سفارش ترجمه صفحه ای به شما نمایش داده می شود که باید پارامترهای مختلف را مشخص کنید مثل زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد که در اینجا به ترتیب آلمانی و فارسی است، زمان تحویل که در این مورد باید فوری انتخاب کنید، بسته به نوع سفارش نیز یکی از سه گزینه عادی، تخصصی و تخصصی ویژه را انتخاب خواهید کرد و تعداد کلمات را نیز مشخص کنید. پس از ثبت سفارش نیازی به پرداخت هزینه نیست چرا که پیش فاکتور رایگان در طی تنها 10 دقیقه و حتی کمتر برای شما صادر می شود که در صورت رضایت از هزینه نهایی ترجمه متون آلمانی، با پرداخت 60% مبلغ کل، پروسه ترجمه شروع می شود.

معتبرترین سایت برای ترجمه فوری آلمانی 

ترجمه فوری آلمانی به دلیل فوریت وقت و همچنین کیفیت بالای متن ترجمه شده (در سفارشات فوری چون تایم تحویل نصف زمان عادی است اگر مترجم حرفه ای نباشد، قطعا با افزایش سرعت، افت کیفیت کار پیدا خواهد کرد) نیاز به مترجمین کاملا تخصصی و حرفه ای دارد تا خیال شما از بابت تحویل در زمان مقرر شده و کیفیت نهایی کاملا راحت باشد. لذا در چنین شرایطی باید به دنبال سایتی بسیار معتبر و با سابقه کار درخشان و کادر ترجمه حرفه ای باشید که اگر در کنار این موارد تعرفه ترجمه ها نیز پایین باشد، فوق العاده گزینه مناسبی خواهد بود. هلدینگ ایران تایپیست پایان تمامی سرچ ها و جستجوهای شما و استرس و نگرانی هاست چرا که با در اختیار داشتن بیش از 8000 مترجم حرفه ای که در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا تخصص و مهارت کامل دارند و همچنین امکان ادیت رایگان تا 2 هفته پس از تحویل فایل ترجمه، معتبرترین سایت داخلی محسوب می شود. ضمنا توجه داشته باشید که تمامی تعرفه ها در ایران تایپیست پایینتر از سایر مؤسسات ترجمه ای است تا مشتریان از لحاظ مالی نیز سود زیادی ببرند.

ترجمه فوری آلمانی در هلدینگ ایران تایپیست با امکان تحویل در سریعترین زمان ممکن با بهترین تعرفه امکان پذیر است ضمن اینکه می توانید سفارش خود را ترجمه از زبان آلمانی به 37 زبان زنده دیگر و در بیش از 100 زمینه تخصصی ثبت نمایید.

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری آلمانی با بهترین قیمت و کیفیت در سریعترین زمان ممکن در هلدینگ ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تحویل ترجمه فوری آلمانی همراه با بازبینی و ویراستاری به مشتری

اگر به ترجمه فوری آلمانی نیاز دارید؛ باید سفارش خود را در مراکز معتبری ثبت کنید که تجربه بالایی در ترجمه آلمانی دارند. چون معمولا کسانی که تجربه بالایی در زمینه ترجمه فوری ندارند؛ احساس می کنند که تنها باید فایل مورد نظر را ترجمه کرد و آن را در سریعترین زمان ممکن به دست مشتری رساند. در حالی که این یک طرف قضیه است. علاوه بر تسریع در ترجمه، بایستی زمانی را برای بازبینی و ویراستاری متن هم کنار گذاشت تا متن نهایی با کیفیت مطلوبی به دست مشتری برسد. مسئله ای که متاسفانه بسیاری از موسسه ها و مترجمان در ترجمه فوری آلمانی از آن غافل هستند. اما اگر رضایت مشتری را در تمامی جنبه ها چه از نظر سرعت عمل و چه دقت نظر و کیفیت ترجمه در نظر بگیرند؛ می توانند خدمات شایسته تری را ارائه دهند. کما اینکه امروزه برخی از موسسه ها و مراکز مختلف در راستای جلب مشتری، فایل نهایی را بازبینی و ویراستاری شده تحویل مشتری می دهند.

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه آلمانی

شاید در وهله نخست تصور این مسئله سخت باشد که چگونه سفارش ترجمه فوری آلمانی را ویراستاری شده تحویل مشتری می دهند. چون از یک طرف زبان آلمانی، ساده نیست که خیلی سریع بتوان متون آن را ترجمه کرد. از طرفی دیگر قید فوری تحویل دادن فایل ترجمه، زمانی را برای ویراستاری و بازبینی باقی نمی گذارد. اما تجربه و مهارت بالا به عنوان دو عنصر کلیدی، می توانند مترجم را در این راستا یاری نمایند. مترجم های آلمانی نیتیو و آن دسته از مترجمانی که تسلط کاملی به آلمانی دارند؛ می توانند ترجمه فوری آلمانی را بر عهده بگیرند. با توجه به تجربه و مهارت بالای خود در این سفارش ها می توانند متن نهایی ترجمه شده را بازبینی و ویراستاری کنند تا آن را با کیفیت مناسبی به دست شما برسانند. این دسته از مترجم های آلمانی را می توانید در موسسه ایران تایپیست بیابید. پس بهتر است حضوری یا غیر حضوری و آنلاین، سفارش های خود را در ایران تایپیست به ثبت برسانید.

ترجمه فوری آلمانی مربوط به رمان های آلمانی به فارسی

هدف برخی از افراد از ثبت سفارش ترجمه فوری آلمانی، ترجمه رمان های آلمانی به زبان فارسی است. چرا که رمان های آلمانی زیادی به این زبان نوشته شده اند که هنوز همه آن ها به فارسی ترجمه نشده اند. با توجه به جذابیت رمان های مختلف و علاقه ایرانی ها به رمان، می توان بسیاری از آن ها را ترجمه کرد. با ترجمه رمان های آلمانی به زبان فارسی، می توان آن ها را به مرحله چاپ رساند تا در دسترس عموم مردم قرار گیرند و همگان از این رمان ها به خوبی بهره ببرند. مسئله ای که در این راستا ممکن است چالش برانگیز باشد؛ در مورد زمان دریافت فایل ترجمه فوری آلمانی رمان هاست. چون هر کتاب رمانی به هر زبانی هم که باشد؛ معمولا حجم بالایی را به خود اختصاص می دهد. بنابراین به جای سپردن کل کتاب رمان به یک نفر در شرایط ضیق وقت و در تنگنا بودن، می توان هر چند صفحه آن را بین مترجمان مختلف تقسیم کرد.

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه رمان

سفارش ترجمه فوری آلمانی رمان را می توانید به دو شکل به ثبت برسانید. یا اینکه کل رمان را به یک مترجم آلمانی بسپارید که با توجه به تجربه و مهارت خود در ترجمه متون آلمانی، با سرعت و دقت بالایی اقدام به ترجمه رمان کند. یا اینکه می توانید آن را میان چندین مترجم، تقسیم کنید. در حالت دوم، حتما باید ویراستاری باشد که تمامی متون ترجمه شده را کنار همدیگر گذاشته تا متن ترجمه شده به فارسی، یکپارچه و یکدست شود. در هر حالت باید سفارش ترجمه فوری آلمانی رمان آلمانی به فارسی را به بهترین مترجمان آلمانی سپرد. چون بلافاصله پس از دریافت فایل ترجمه این رمان ها، بایستی مراحل چاپ کتاب رمان فارسی را انجام داد. بنابراین نباید متن ترجمه شده، تحت اللفظی و پر از عیب و ایراد باشد. متن باید برای فارسی زبان ها بسیار ملموس، سلیس و روان باشد. انگار خواننده آن کتاب، متن فارسی را می خواند و احساس نمی کند که این متن، ترجمه رمان آلمانی است.

ترجمه آلمانی متون علمی و مقاله های دانشگاهی با کیفیت بالا

اگر به ترجمه فوری آلمانی مربوط به متون علمی و مقاله های دانشگاهی نیاز دارید؛ باید با حساسیت بیشتری مترجم آلمانی را بیابید. چون کتاب ها و مقالات زیادی به آلمانی هستند که توسط دانشجویان و پژوهشگران به زبان فارسی ترجمه می شوند. دانشجویان و کلیه پژوهشگرانی که در این زمینه مشغول هستند؛ باید به کیفیت ترجمه دقت داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است تحقیق و پژوهش علمی آن ها مورد تایید واقع نگردد و به مرحله چاپ نرسد. چون مقالات و کتاب ها را داوران حرفه ای مورد نقد قرار می دهند. در صورتی که در ترجمه فوری آلمانی ارائه شده توسط شما، اشکالاتی موجود باشد؛ مقاله و کتاب مورد نظر را چاپ نمی کنند. داوران مقاله و کتب و پایان نامه ها، جزو اعضای هیئت علمی دانشگاه های مطرح هستند. بنابراین با دقت بسیار بالایی ترجمه متون شما را مورد رصد قرار می دهند. به همین دلیل باید از بی عیب بودن متن ترجمه آلمانی به طور کامل اطمینان حاصل کنید.

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری

برای دریافت ترجمه فوری آلمانی متون علمی و مقاله های دانشگاهی باکیفیت، می توانید از تجربیات موسسه ایران تایپیست، بهره مند شوید. چون این موسسه، بهترین مترجمان را در خود جای داده است. مترجمان آلمانی که سابقه بالایی در ترجمه متون مختلف به این زبان دارند. ضمن اینکه بیشتر این مترجمان را دانش آموختگان دانشگاهی تشکیل می دهند. به همین جهت می توان به راحتی متون علمی و مقاله های دانشگاهی را به آن ها سپرد. شما می توانید سفارش ترجمه فوری آلمانی هر یک از متون علمی و مقاله های دانشگاهی خود را در مقاطع مختلف تحصیلی به موسسه ایران تایپیست، بسپارید. این موسسه، امکان ثبت سفارش حضوری و غیر حضوری را برای شما میسر گردانده است. بنابراین می توانید به هر یک از روش های ممکن فایل ترجمه خود را به مترجمان زبده ایران تایپیست بسپارید تا متن ترجمه با کیفیتی را از آن ها دریافت کنید. بدین ترتیب بدون کمترین عیب و ایراد، می توانید پژوهش های علمی خود را به چاپ برسانید.

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فیلم

ترجمه فوری آلمانی فیلم ها و سریال های مختلف برای زیرنویس فارسی

برخی فیلم هایی هستند که به زبان آلمانی تولید شده اند. با ترجمه فوری آلمانی این فیلم ها، می توان آن ها را با زیرنویس فارسی به دست فارسی زبان ها سپرد. بدین ترتیب آن ها می توانند فیلم های آلمانی با زیرنویس فارسی را مشاهده کنند. ترجمه فیلم های آلمانی برای هر مترجمی، کاری به مراتب سخت تر و پیچیده تر از ترجمه متون می باشد. اما در عین حال اگر مترجم آلمانی، سابقه ترجمه فیلم و انواع فایل های صوتی و تصویری مختلف را داشته باشد؛ می تواند به شما کمک زیادی کند. شما می توانید سفارش ترجمه فوری آلمانی خود را برای تولید این فیلم ها به موسسه ایران تایپیست بسپارید. از طریق پنل کاربری خود می توانید فیلم مربوطه را بارگذاری کنید تا به دست مترجمان آلمانی سپرده شود. مترجم های حرفه ای موجود در موسسه ایران تایپیست، می توانند انواع فیلم ها و سریال های آلمانی را برای شما ترجمه نمایند تا به عنوان زیرنویس فارسی از آن ها استفاده کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه آلمانیترجمهترجمه تخصصیترجمه سریع

سوالات متداول

ترجمه های رسمی برای شناسنامه، ویزا، گواهینامه و غیره استفاده می شود اما نوع غیر رسمی برای ترجمه متن، مقاله، کتاب و مشابه آن است.

در ایران تایپیست می توانید ترجمه خود را از زبان آلمانی به 37 زبان زنده دنیا به شکل فوری ثبت کنید.

ثبت سفارش به شکل آنلاین فقط از طریق ثبت نام در سایت و سپس پنل کاربری امکان پذیر است.

هلدینگ ایران تایپیست با حدود 8000 مترجم حرفه ای و متخصص در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا، بهترین گزینه برای شماست.


نویسنده: عاطفه حبیبی ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/4/28 ساعت 14:58:32 تعداد بازدید: 770 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سایت ترجمه فوری آلمانی سفارش ترجمه فوری آلمانی ترجمه فوری زبان آلمانی ترجمه فوری آلمانی به فارسی ترجمه فوری غیر رسمی آلمانی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :