شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه به صورت فوری

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/7 ساعت 20:00:00 بازدید: 307 امتیاز 5 از 1 نظر

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها یکی دیگر از نکات مورد توجه مشتریان می باشد. مترجمان ایران تایپیست عمدتا ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها را در کمترین زمان ممکن تهیه می کنند. اما برخی از دانشجویان زمان بسیار محدودی دارند و سفارش را بسیار سریع تر از حد ممکن می خواهند به طور مثال دانشجویی تا فردا عصر زمان ارسال پایان نامه خود را دارد بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه خود را تا شب نیاز دارد. مترجمان حرفه ای و مسلط ایران تایپیست برای اینگونه شرایط نیز کاملا آماده می باشند. مشتریان در این شرایط خاص می توانند به جای سفارش های معمولی، سفارش خود را به صورت سفارش فوری ثبت کنند. تفاوت سفارش فوری با سفارش های معمولی در این است که مدت زمان ترجمه متن ها در سفارش های فوری بسیار سریع تر از سفارش های معمولی می باشد.

اما هزینه دستمزد مترجمان در سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد. زیرا در سفارش های فوری مترجمان کار بسیار دشواری را خواهند داشت. ایران تایپیست با استخدام مترجمان مسلط خدمات ویژه ای را مانند سفارش فوری به مشتریان ارائه می کند. البته ناگفته نماند این مجموعه تخفیف های ویژه ای را نیز بر اساس تعداد صفحات سفارش برای مشتریان در نظر می گیرد. تخفیف های ایران تایپیست بین 3 تا 13 درصد می باشد. به طور مثال اگر دانشجویی بخواهد همزمان چکیده پایان نامه و مقاله خود را به انگلیسی در بیاورد. اگر تعداد صفحات بیشتر 9 صفحه باشد. این سفارش شامل تخفیف 3 درصدی خواهد شد. هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها حتی با افزایش قیمت در سفارش های فوری هنوز هم نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشد. بنابراین دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند به راحتی چکیده پایان نامه های خود را در سریع ترین زمان ممکن و هزینه مناسب ترجمه کنند.

 ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه به صورت فوری

تحویل سفارش در مدت زمان کوتاه

سوالات متداول

بله، اگر مشتریان در کنار ترجمه چکیده پایان نامه خود متن های دیگری را نیز بخواهند ترجمه کنند و تعداد صفحات آنها بیش از 9 بشود. ایران تایپیست به این سفارش ها 3 درصد تخفیف خواهد داد.

بله، اگر مشتریان سفارش خود را در کمترین زمان ممکن نیاز داشته باشند می توانند سفارش خود را به صورت فوری ثبت کنند.

در سفارش های فوری مترجمان ظرف مدت بسیار کمی ترجمه را انجام می دهند مثلا در سفارش های فوری ممکن است سفارش در مدت زمان چند ساعت به مشتری تحویل داده شود اما در سفارش های معمولی ممکن است همان سفارش در مدت زمان 1 الی 2 روز تحویل داده شود.

هزینه دستمزد در سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/7 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 307 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فوری فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ترجمه سریع فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ترجمه یکروزه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ترجمه پرسرعت چکیده پایان نامه ترجمه غیرحضوری چکیده پایان نامه

دیدگاه کاربران

اقاجان نژاد | 1400-7-26 ساعت 09:22:28 امتیاز :

ترجمه ای که دادم واقعا در حد تیم ملی عالی بود. مرسی که همچین سایتی راه انداختین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :