چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/6 ساعت 12:00:00 بازدید: 722 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه یکی از مشکلات اساسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشد. دانشجویان به دلیل کمبود وقت یا مسلط نبودن به زبان انگلیسی عمدتا در ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه خود دچار مشکلاتی می شوند. همین موضوع سبب شده است تا ایران تایپیست با داشتن مترجمان مسلط به زبان انگلیسی در زمینه های مختلف به کمک این عزیزان بیاید.

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

همانطور که گفته شد، بسیاری از دانشجویان در ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه خود دچار مشکل می شوند. چکیده پایان نامه ها عمدتا متن های تخصصی می باشند و نمی تواند ترجمه فارسی به انگلیسی آن را به دست مترجمان مبتدی سپرد. اگر مترجم به رشته دانشجو مسلط نباشد و یا به تازگی شروع به ترجمه کردن کرده باشد. چکیده پایان نامه مورد نظر را به درستی نمی تواند ترجمه کند. زیرا چکیده پایان نامه عمدتا بیانگر خلاصه ای از مطالب پایان نامه می باشد و این خلاصه دارای کلمات و اصطلاحات خاص می باشد. بنابراین اگر مترجم با این کلمات و اصطلاحات آشنا نباشد قطعا نمی تواند ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه مورد نظر را به خوبی انجام دهد. موسسه ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی توانسته است که مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی را از سراسر ایران استخدام کند. این مجموعه از تمامی رشته ها مترجم پذیرش می کند. به همین دلیل قادر است تا سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه در هر رشته ای را پذیرش کند.

موسسه ایران تایپیست به تمامی مشتریان خود تضمین یک ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه با کیفیت را می دهد. زیرا تمامی مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند. ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید بپرسید، این موضوع چه اهمیتی دارد؟ در حقیقت چکیده پایان نامه تمامی کار های شما را به طور خلاصه در چند خط توضیح می دهد و اگر شما به درستی نتوانید این چند خط را ترجمه کنید قطعا منظور شما به مخاطبان انگلیسی زبان نخواهد رسید. عمدتا  مخاطبان انگلیسی زبان قبل از مطالعه متن پایان نامه شما، ابتدا چکیده را بررسی خواهند کرد و اگر چکیده برای آنها جذاب نباشد متن پایان نامه را نخوانده رها می کنند. بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه اهمیت بسیار زیادی در خوانده شدن متن اصلی پایان نامه دارد.

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی

 

محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

یکی از مسائل مهم برای دانشجویان هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه می باشد. در حقیقت چکیده پایان نامه ها متن ها کوتاهی می باشند و همین موضوع سبب می شود تا ترجمه این متن ها آنقدر زیاد نباشد که سبب نگرانی دانشجویان شود. به طور کلی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه بر اساس  تعداد کلمات آن محاسبه می شود اما هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه به عوامل دیگری نیز وابسته می باشد. به طور مثال هزینه متون تخصصی که دارای کلمات خاص و اصطلاحات ویژه هستند با هزینه متن های عمومی کاملا متفاوت می باشند. چکیده پایان نامه ها در دسته متن های تخصصی قرار می گیرند زیرا ترجمه موضوع این متن ها باید به گونه ای انجام شود تا انگلیسی زبان ها نیز با کمک کلمات خاص همان رشته منظور نویسنده را به درستی درک کنند. بنابراین کلمات خاص رشته در هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه تاثیر گذار می باشد. میزان افزایش هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها در رشته های گوناگون متفاوت می باشد.

به طور مثال ضریب افزایش هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی در رشته های گوناگون فلسفه، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت و پتروشیمی، ادبیات و زبان شناسی، پزشکی و حقوق به ترتیب برابر 1/1، 1/1، 1/1، 1/15، 1/1، 1/2 و 1/2 می باشد. بنابراین هر چقدر که متن شما سخت تر باشد، ترجمه آن نیز برای مترجمان کار دشوار تری خواهد شد و در نهایت دستمزد مترجمان نیز افزایش میابد. ایران تایپیست با سیاست گذاری های دقیق توانسته است که خدمات مختلف خود را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه با کیفیت بالا، هزینه مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کند. تمامی اعضای این مجموعه تلاش می کنند تا مشتریان از خدمات ایران تایپیست راضی باشند زیرا اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد.

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

ترجمه در ایران تایپیست

 

مترجم ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها چه افرادی هستند؟

در حقیقت مترجم ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها کسی است که کاملا به موضوع مورد نظر پایان نامه مسلط باشد. زیرا اگر مترجم با تجربه و مسلط به موضوع پایان نامه نباشد قادر به ترجمه با کیفیت چکیده پایان نامه نمی باشد. امروزه افراد زیادی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه های مختلف فعالیت می کنند و همین موضوع سبب شده است تا افراد سودجو برای ترجمه سریع تر و گرفتن سفارش بیشتر از نرم افزار های ترجمه استفاده می کنند. نرم افزار های ترجمه نمی توانند متن های تخصصی را به درستی ترجمه کنند. زیرا این نرم افزار ها نمی توانند از کلمات تخصصی در مکان های صحیح استفاده کنند. بنابراین بهتر است که قبل از سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه خود ابتدا از کیفیت کار موسسه ترجمه اطمینان حاصل کنید. ایران تایپیست به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی متن ها استفاده نمی کند.

همانطور که قبلا اشاره شد، موسسه ایران تایپیست به رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنها اهمیت بسیار زیادی می دهد. به همین منظور این موسسه با مترجم های مسلط به زبان انگلیسی و فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر همکاری می کند. استخدام مترجم زیاد، در این موسسه به این دلیل است که سفارش ها در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برسند. یکی از سیاست گذاری ها صحیح و مثبت موسسه ایران تایپیست استخدام مترجم از سراسر ایران می باشد. این موضوع سبب شده است تا ایران تایپیست با مترجمان حرفه ای کشور همکاری داشته باشد. تمامی مترجمان ایران تایپیست تمامی قواعد و نگارش های صحیح را در ترجمه فارسی به انگلیسی متن های تخصصی مانند چکیده پایان نامه ها رعایت می کنند. ایران تایپیست به مشتریان خود این تضمین را می دهد که مترجمان این مجموعه در ترجمه متن ها کاملا امانتدار می باشند.

 ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

مترجمان با تجربه

 

ارتباط مستقیم با مترجم ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

شاید ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه به نظر کار آسانی بیاید اما در واقعیت اینگونه نیست. مترجم هر چقدر هم که به موضوع و رشته دانشجو آشنا باشد باز هم نیاز دارد تا با فرد نویسنده پایان نامه صحبت کند. زیرا پایان نامه ها موضوعات کاملا جدیدی می باشند که مترجم برای ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه باید کاملا با این موضوع آشنا شود. شاید برخی از افراد بپرسند، وقتی که مترجم چکیده فارسی را در اختیار دارد چه لزومی دارد تا نویسنده مجدد موضوع را برای مترجم توضیح دهد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که مترجم متن فارسی چکیده را در اختیار دارد اما برای رساندن منظور نویسنده به مخاطبان انگلیسی زبان نیاز به دانستن مطالب بیشتر دارد. گاها شما یک جمله می خوانید اما با آن جمله به خوبی ارتباط برقرار نمی کنید. برقرار نشدن ارتباط به دلیل این است که جمله برای شما کاملا نامفهوم بوده است. بنابراین نویسنده پایان نامه باید مترجم را مانند مخاطبان انگلیسی زبان خود بداند.

اگر مترجم متوجه منظور نویسنده شود به راحتی می تواند منظور نویسنده را به مخاطبان دیگر نیز برساند اما اگر مطالب برای خود مترجم نیز نامفهوم باشد قطعا منظور نویسنده را به درستی انتقال نخواهد داد. ایران تایپیست برای مشتریان خود این امکان را ایجاد کرده است تا نویسنده به راحتی با مترجم ارتباط برقرار کند. مترجمان ایران تایپیست با توضیحات نویسنده پایان نامه در بحث و گفتگو به راحتی متن چکیده آنها را به زبان انگلیسی ترجمه خواهند کرد. کارشناسان ایران تایپیست نیز به این بحث و گفتگو دسترسی خواهند داشت و در هنگام بررسی نهایی تمامی توضیحات مشتریان را بررسی خواهند کرد و در صورت مغایرت متن ترجمه با توضیحات مشتری، فایل مورد نظر را برای مترجم ارسال خواهند کرد تا فایل را اصلاح کند. ایران تایپیست با کمک کارشناسان با تجربه خود کیفیت تمامی ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها را بررسی خواهد کرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

چگونه با مترجم خود ارتباط برقرار کنم؟

 

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه به صورت فوری

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها یکی دیگر از نکات مورد توجه مشتریان می باشد. مترجمان ایران تایپیست عمدتا ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها را در کمترین زمان ممکن تهیه می کنند. اما برخی از دانشجویان زمان بسیار محدودی دارند و سفارش را بسیار سریع تر از حد ممکن می خواهند به طور مثال دانشجویی تا فردا عصر زمان ارسال پایان نامه خود را دارد بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه خود را تا شب نیاز دارد. مترجمان حرفه ای و مسلط ایران تایپیست برای اینگونه شرایط نیز کاملا آماده می باشند. مشتریان در این شرایط خاص می توانند به جای سفارش های معمولی، سفارش خود را به صورت سفارش فوری ثبت کنند. تفاوت سفارش فوری با سفارش های معمولی در این است که مدت زمان ترجمه متن ها در سفارش های فوری بسیار سریع تر از سفارش های معمولی می باشد.

اما هزینه دستمزد مترجمان در سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد. زیرا در سفارش های فوری مترجمان کار بسیار دشواری را خواهند داشت. ایران تایپیست با استخدام مترجمان مسلط خدمات ویژه ای را مانند سفارش فوری به مشتریان ارائه می کند. البته ناگفته نماند این مجموعه تخفیف های ویژه ای را نیز بر اساس تعداد صفحات سفارش برای مشتریان در نظر می گیرد. تخفیف های ایران تایپیست بین 3 تا 13 درصد می باشد. به طور مثال اگر دانشجویی بخواهد همزمان چکیده پایان نامه و مقاله خود را به انگلیسی در بیاورد. اگر تعداد صفحات بیشتر 9 صفحه باشد. این سفارش شامل تخفیف 3 درصدی خواهد شد. هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها حتی با افزایش قیمت در سفارش های فوری هنوز هم نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشد. بنابراین دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند به راحتی چکیده پایان نامه های خود را در سریع ترین زمان ممکن و هزینه مناسب ترجمه کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

تحویل سفارش در مدت زمان کوتاه

سوالات متداول

زیرا، بسیاری از مخاطبان انگلیسی زبان ابتدا چکیده پایان نامه را مطالعه می کنند و سپس به سراغ متن اصلی پایان نامه میروند.

بله، تمامی هزینه ترجمه های فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشد.

بله، مترجمان ایران تایپیست ترجمه چکیده پایان نامه ها را در رشته های گوناگون فلسفه، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت و پتروشیمی، ادبیات و زبان شناسی، پزشکی، حقوق و ... پذیرش می کنند.

بله، ایران تایپیست به مشتریان امکان ارتباط مستقیم با مترجمان را از طریق پنل می دهد.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/6 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 722 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده سفارش ترجمه چکیده پایان نامه ترجمه آنلاین چکیده پایان نامه ترجمه تخصصی چکیده پایان نامه ترجمه به انگلیسی چکیده پایان نامه

دیدگاه کاربران

سیامک رجب زاده | 1400-7-26 ساعت 09:35:11 امتیاز :

تسلط مترجمتون به موضوع مشخص بود. تمام جزئیات درست ترجمه شد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :