دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/4/7 ساعت 09:00:00 بازدید: 651 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع یکی از خدمات مهم ایران تایپیست می باشد. این موسسه با مدیریت صحیح و داشتن مترجمان با تجربه توانسته است که خدمات با کیفیت را در مدت زمان کوتاه به مشتریان خود ارائه کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در ایران تایپیست بیشتر آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کاهش زمان در ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

همانطور که از نام ترجمه فارسی به انگلیسی سریع مشخص است، ایران تایپیست ترجمه های متن های گوناگون را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. اصالت موسسه ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد. بنابراین تمامی اعضای این مجموعه مانند: مترجمان، کارشناسان و ... تلاش می کنند تا خدمات باکیفیت، هزینه مناسب و در مدت زمان کوتاه به مشتریان ارائه کنند. ترجمه فارسی به انگلیسی سریع کار دشواری می باشد البته موسسه ایران تایپیست با استخدام مترجمان مسلط به زبان انگلیسی در زمینه های گوناگون توانسته است که این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی بهترین مترجم های ایران را استخدام می کند. استخدام های زیادی ایران تایپیست سبب شده است تا این موسسه بتواند زمان تحویل سفارشات را کنترل کند.

بنابراین یکی از راز های موفقیت ایران تایپیست در ترجمه فارسی به انگلیسی سریع داشتن تعداد زیادی مترجم با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی می باشد. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشد. زیرا این مجموعه با مدیریت درست و سیاستگذاری های دقیق توانسته است که هزینه های خدمات سریع خود را کنترل کند. مشتریان می توانند سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی خود را به صورت فوری در ایران تایپیست ثبت کنند. سفارش های فوری به حرفه ای ترین مترجمان ایران تایپیست سپرده خواهد شد. همین امر سبب می شود تا ترجمه فارسی به انگلیسی در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط این مترجمان انجام شود. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد. دلیل این افزایش قیمت دشواری کار مترجمان در سفارش های فوری نسبت به ترجمه در سفارش های استاندارد می باشد. البته ناگفته نماند مترجمان ایران تایپیست در سفارش های معمولی نیز ترجمه ها را در مدت زمان کوتاه انجام می دهند.

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در ایران تایپیست

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع برای چه متونی ارائه می شود؟

یکی از سوالات پرتکراری که مشتریان آن را مطرح می کنند؛ این است که ترجمه فارسی به انگلیسی سریع برای چه متن های ارائه می شود؟ در حقیقت ایران تایپیست با استخدام مترجمان فارغ التحصیل در رشته های گوناگون دانشگاهی قادر است تا ترجمه فارسی به انگلیسی سریع را در زمینه های گوناگون مانند: حقوق، فلسفه، ادبیات، معماری، پزشکی و ... به مشتریان خود ارائه کند. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در رشته های گوناگون متفاوت می باشد زیرا ترجمه فارسی به انگلیسی در برخی از رشته ها نسبت به رشته های دیگر دشوارتر می باشد. به طور مثال ترجمه فارسی به انگلیسی متن های تخصصی پزشکی نسبت به متن های عمومی برخی از رشته ها بسیار کار دشوارتری می باشد. به طور کلی هزینه ترجمه های فارسی به انگلیسی سریع بر اساس تعداد کلمات و میزان دشواری کار مترجمان محاسبه می شود.

موسسه ایران تایپیست خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی سریع را برای متن های عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه به مشتریان ارائه می کند. مدت زمان ترجمه این متن ها با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. به طور مثال ترجمه یک مقاله isi 5 صفحه ای به مدت زمان بیشتری نسبت به ترجمه یک متن 5 صفحه ای عمومی نیاز دارد. مترجمان ایران تایپیست انقدر به رشته های گوناگون و زبان انگلیسی مسلط می باشد که قادر به انجام ترجمه های فارسی به انگلیسی سریع و باکیفیت در زمینه های گوناگون به صورت فوری می باشند. مشتریان می توانند سفارش های خود را در کمتر از 5 دقیقه به صورت غیر حضوری در ایران تایپیست ثبت کنند. البته ناگفته نماند که مشتریان ساکن در تهران می توانند به صورت حضوری سفارش خود را در موسسه ایران تایپیست ثبت کنند. کارشناسان این مجموعه بلافاصله پس از درخواست مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند و مشتریان را با نحوه ثبت نهایی سفارش آشنا خواهند کرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

ترجمه سریع در زمینه های گوناگون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع با نرم افزار

امروزه در بسیاری از موسسه ای های ترجمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی سریع و سود بیشتر از نرم افزار های ترجمه استفاده می کند. این کار اشتباه بسیار بزرگی می باشد. زیرا ترجمه فارسی به انگلیسی سریع با استفاده از نرم افزار های ترجمه کیفیت آنها را بسیار کاهش می دهد. نرم افزار های ترجمه قادر به درک صحیح از متن های عمومی و تخصصی نمی باشند و همین امر سبب می شود تا نتوانند ترجمه ای روان داشته باشند. زمانی که ترجمه مورد نظر روان نباشد، مخاطبان انگلیسی زبان به درستی منظور نویسنده را درک نخواهند کرد و متن را فاقد ارزش تلقی خواهند کرد. کمک از مترجمان انسانی برای ترجمه های فارسی به انگلیسی سریع نسب به نرم افزار های ترجمه موثرتر می باشد. زیرا مترجمان انسانی ابتدا متن های عمومی و تخصصی را به طور کامل درک و منظور نویسنده را متوجه خواهند شد. سپس با ترجمه ای صحیح و رعایت قوانین ترجمه منظور نویسنده را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان انگلیسی زبان خواهند رساند.

عمدتا نرم افزار ها قادر به رعایت نکات نگارشی و گرامری در ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در زمینه های مختلف نمی باشند و همین موضوع سبب می شود تا ترجمه نرم افزار ها کیفیت لازم را نداشته باشد. توصیه می شود به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه، برای ترجمه متن های تخصصی استفاده نکنید. زیرا ترجمه های بی کیفیت مقالات سبب می شود تا سردبیر های مجلات خارجی مقاله مورد نظر را رد کنند. ایران تایپیست به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه، برای ترجمه فارسی به انگلیسی سریع متن های عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه استفاده نمی کند. این موسسه با کمک مترجمان خود در سراسر ایران توانسته است که متن های عمومی و تخصصی را در زمینه های گوناگون به صورت فوری انجام دهد و نیازی به استفاده از نرم افزار های ترجمه نداشته باشد.

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

ترجمه بدون استفاده از نرم افزار ترجمه

آیا کیفیت در ترجمه فارسی به انگلیسی سریع، پایین است؟

یکی از مشکلاتی که مشتریان را در ترجمه فارسی به انگلیسی سریع نگران می کند، کاهش کیفیت می باشد. این باور همیشه وجود دارد که انجام سریع کار ها سبب کاهش کیفیت آن کار خواهد شد. اما این موضوع همیشه صدق نمی کند. می خواهم موضوع کاهش کیفیت در ترجمه فارسی به انگلیسی سریع را با مطرح کردن یک مثال، بیشتر باز کنم. فرض کنید، شما می خواهید در خانه نان تهیه کنید. شما شاید برای انجام این به چندین ساعت زمان نیاز داشته باشید تا بتوانید یک خمیر مناسب تهیه کنید. اما در این جا یک سوال پیش می آید که چگونه یک نانوا در روز تعداد زیادی خمیر تهیه می کند؟ تجربه و مهارت در یک کار سبب می شود تا شما آن کار را بسیار سریعتر از افراد دیگر انجام دهید.

مترجمان ایران تایپیست نیز با تسلط بر زبان انگلیسی و داشتن تجربه زیاد قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در زمینه های گوناگون می باشند. این افراد می توانند مانند فرد نانوا که بدون کاهش کیفیت نان، تعداد زیادی خمیر را در مدت زمان کوتاه تهیه می کند، ترجمه ها بدون کاهش کیفیت را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. تمامی مترجمان ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند و موسسه ایران تایپیست تمامی ترجمه های این افراد را کاملا تضمین می کند. زیرا این مترجمان در آزمون های آنلاین ایران تایپیست سربلند بیرون آمده اند.

بنابراین ایران تایپیست به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که در ترجمه فارسی به انگلیسی سریع به هیچ عنوان از کیفیت متن ها کاسته نخواهد شد و مترجمان این مجموعه تمامی نکات و قواعد ترجمه را در این سفارش ها رعایت می کنند. مشتریان برای اینکه از صحت این ادعا اطلاع پیدا کنند، می توانند قبل از سفارش اصلی خود، یک سفارش کوتاه را در ایران تایپیست ثبت کنند و کیفیت ترجمه این مجموعه را محک بزنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

ترجمه سریع و با کیفیت

ضمانت ایران تایپیست برای ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

همانطور که قبلا اشاره شد، ایران تایپیست برای رضایت مشتریان خود ترجمه فارسی به انگلیسی سریع را با کیفیت بالا و هزینه مناسب ارائه می کند. این موسسه تمامی فایل های ترجمه شده توسط مترجمان ایران تایپیست را کاملا تضمین می کند. مدیریت ایران تایپیست برای اطمینان از کیفیت فایل های ترجمه، آنها را توسط کارشناسان با تجربه خود مورد بررسی قرار می دهد. اگر فایل ترجمه شده ای دچار نواقصی باشد، فایل ترجمه برای انجام اصلاحات به مترجم مورد نظر ارجاع داده می شود. تمامی مترجمان ایران تایپیست موظف هستند تا ترجمه فارسی به انگلیسی سریع را با رعایت نکات نگارشی، گرامری، روان بودن متن، استفاده از کلمات و اصطلاحات تخصصی، امانتداری متن و ... انجام دهند. اگر  مترجمی یکی از نکات و قواعد ترجمه را به عمد در ترجمه متن ها رعایت نکند. ایران تایپیست پنل کاربری مترجم را خواهد بست و سفارش مورد نظر را به مترجم دیگری خواهد سپرد.

کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی سریع  جملات در بهترین مرکز ترجمه یعنی ایران تایپیست اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اولویت مجموعه ایران تایپیست ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می باشد. در حقیقت مشتریان زمانی از یک موسسه راضی هستند که خدمات با کیفیتی به آنها ارائه شود. بنابراین ایران تایپیست به هیچ عنوان دوست ندارد که این اعتماد مشتریان را از دست دهد. به همین دلیل این موسسه با همکاری بهترین مترجمان ایران و همچنین کارشناسان با تجربه خدمات با کیفیت گوناگونی را در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهد. اگر بخواهیم رو راست باشیم، راز موفقیت ایران تایپیست همدلی بین مترجمان، کارشناسان، مدیران ایران تایپیست و ... می باشد. این همدلی و یکپارچگی سبب شده است تا این موسسه در ارائه خدمات با کیفیت گام استواری را بر دارد. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با خدمات سریع ایران تایپیست به ویژه ترجمه فارسی به انگلیسی سریع در زمینه های گوناگون آشنا کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

تضمین ترجمه با کیفیت بالا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقاله ISIهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه سریعترجمه دانشجویی

سوالات متداول

مترجمان انسانی برای ترجمه های فارسی به انگلیسی ابتدا متن مورد نظر را کاملا درک می کنند و سپس اقدام به ترجمه متن خواهند کرد. اما نرم افزار های ترجمه به خوبی متن مورد نظر را درک نمی کنند و همین امر سبب می شود تا متن ترجمه از کیفیت لازم برخوردار نباشد

خیر، مترجمان ایران تایپیست با تجربه بالایی که در زمینه ترجمه های فارسی به انگلیسی دارند، قادر هستند تا ترجمه ها را بدون کاهش کیفیت در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

مترجمان در ترجمه های فارسی به انگلیسی سریع باید به نکات نگارشی، نکات گرامری، روان بودن متن، امانتداری متن، استفاده از کلمات تخصصی و ... توجه کنند.

زیرا اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد. مشتریان زمانی از موسسه های ترجمه رضایت دارند که خدمات با کیفیتی به آنها ارائه شود. به همین دلیل تمامی اعضای ایران تایپیست می کوشند تا خدمات با کیفیتی را ارائه کنند.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1401/4/7 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 651 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی فوری ترجمه فارسی به انگلیسی عجله ای سریعترین ترجمه فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای ترجمه فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :