پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 10:52:50 بازدید: 465 امتیاز 5 از 1 نظر

آیا موسسه ای وجود دارد که ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه کند؟ در حقیقت قیمت و هزینه سفارش یکی از معیار های مهم برای مشتریان می باشد. اگر بخواهیم رو راست باشیم، عمدتا دانشجویان به ترجمه فارسی به انگلیسی نیاز دارند. به همین دلیل وجود موسسه ای که خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می کند، می تواند کمکی برای دانشجویان باشد. ایران تایپیست با مدیریت صحیح و داشتن افراد متخصص توانسته است که خدمات خود را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام سایت ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب ارائه می دهد؟

از کجا می توان موسسه ای را پیدا کنم که ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می کند؟ امروزه موسسه های زیادی در زمینه ترجمه فعالیت می کنند؛ که همین امر سبب شده است تا پیدا کردن موسسه ای که بتواند خدمات با کیفیتی را با هزینه ای مناسب به مشتریان خود ارائه کند، به کار دشواری تبدیل شده است. در واقع هزینه سفارش معیار خوبی برای ارزشیابی کیفیت ترجمه نمی باشد. به طور مثال مشتریان در هنگام سفارش دادن ترجمه با جملاتی مانند: « هزینه بیشتر به دلیل کیفیت بالاتر» مواجه می شوند. در حقیقت یک موسسه خوب و با تجربه به هیچ عنوان کیفیت سفارش ها را فدای هزینه نخواهد کرد. زیرا هدف اصلی موسسه های ترجمه رضایت مشتریان می باشد و کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی نیز اصلی ترین معیار برای راضی نگه داشتن مشتریان می باشد. ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین توانسته است که مترجمانی با تجربه از سراسر ایران را استخدام کند.

این موسسه سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می کند. شاید این سوال مطرح شود که چگونه ایران تایپیست توانسته است که ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را به مشتریان ارائه کند، بدون آنکه متحمل ضرر شود؟ در واقع منظور از جمله: «ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب»، ترجمه متون فارسی به انگلیسی با قیمت اصلی می باشد. بسیاری از موسسه ها قیمت ترجمه ها را بسیار بالا می گیرند اما ایران تایپیست با سیاست گذاری های دقیق، استخدام کارشناسان با تجربه و همچنین مترجمان مسلط به زبان انگلیسی توانسته است هزینه خدمات خود را کنترل و سفارش ها را مقرون به صرفه تر از موسسه های ترجمه دیگر به مشتریان عرضه کند. بنابراین ایران تایپیست یکی از سایت های مقرون به صرفه است که ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را به مشتریان ارائه می دهد.

ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

سایت ترجمه مناسب

آیا ارائه ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب به منزله کیفیت پایین آن است؟

خیر ارائه ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب به منزله کیفیت پایین نیست. زمانی که صحبت از هزینه پایین می شود، افراد به یاد ضرب المثل «هر ارزانی بی علت و هر گرانی بی حکمت نیست» می افتند. اما باید بگوییم که این ضرب المثل همیشه درست نیست بلکه شما می توانید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی های دقیق به گونه ای خدمات خود را ارائه کنید که این خدمات علاوه بر حفظ کیفیت، قیمت مناسبی را نیز داشته باشند. البته امروزه افراد سودجوی زیادی سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی خود را با استفاده از نرم افزار های ترجمه و یا مترجمان مبتدی انجام می دهند. به طور کلی موسسه های ترجمه نباید به هر قیمتی هزینه سفارش ها را کاهش دهند.

به عبارت دیگر کاهش کیفیت متن ها را نمی توان به هر قیمتی جبران کرد. بنابراین بهتر است که ترجمه فارسی به انگلیسی بدون استفاده از نرم افزار و یا مترجمان مبتدی انجام شود. ایران تایپیست به هیچ عنوان سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی را با استفاده از نرم افزار های ترجمه و یا مترجمان مبتدی انجام نمی دهد. اما این موسسه با داشتن مترجمان با تجربه از سراسر ایران و سیاست گذاری های صحیح توانسته است که خدمات خود را با کیفیت و هزینه مناسب به مشتریان عرضه کند. در ایران تایپیست هزینه ترجمه های فارسی به انگلیسی به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. به طور مثال هزینه ترجمه های متون تخصصی نسبت به هزینه ترجمه های متون عمومی بیشتر می باشد. اما اگر بخواهیم این قیمت را با موسسه های ترجمه دیگر مقایسه کنیم، هزینه ترجمه ها در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. بنابراین هزینه سفارش های ایران تایپیست دقیق و برنامه ریزی شده می باشد. این موسسه علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب، ترجمه با کیفیتی را نیز تضمین می کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

سایت ترجمه مناسب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ایران تایپیست پیشرو در ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

چه موسسه هایی در ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب پیشرو هستند؟ امروزه رقابت بین موسسه های ترجمه بسیار زیاد می باشد. یکی از مهمترین معیار های رقابت قیمت ترجمه در این موسسه ها می باشد. اما مهم تر از قیمت ترجمه ها، کیفیت ترجمه است. زیرا قیمت پایین به همراه کیفیت پایین برای مشتریان ارزشی نخواهد داشت. ایران تایپیست یکی از موسسه های ترجمه موفق است که توانسته در ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از دیگر موسسه های ترجمه پیشرو باشد. این مجموعه به همکاری مترجمان فارغ التحصیل در رشته های مختلف قادر به انجام ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب در تمامی رشته ها می باشد. این موسسه خدمات متفاوتی را مانند: ترجمه فارسی به انگلیسی متون عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه به مشتریان خود ارائه می کند. تمامی اعضای ایران تایپیست از جمله: مدیریت، کارشناسان، مترجمان و ... تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه در مدت زمان بسیار کم به مشتریان عرضه کنند. همکاری و همدلی این اعضا سبب شده است تا این مجموعه به موفقیت برسد و بتوانند رضایت مشتریان که اولویت این مجموعه است را تحقق ببخشد.

بنابراین اصلی ترین چیزی که ایران تایپیست را در ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب توانسته است که موفق کند؛ همدلی اعضای این مجموعه می باشد. هزینه سفارش ها در ایران تایپیست توسط کارشناسان مالی با تجربه انجام می شود و در کمتر از 5 دقیقه برای مشتریان ارسال می شود. مشتریان پس از مشاهده فاکتور سفارش که به صورت کاملا رایگان برای آنها صادر شده است می توانند تصمیم بگیرند که همکاری خود را با ایران تایپیست ادامه دهند یا سفارش خود را لغو کنند. بنابراین یکی دیگر از راز های موفقیت ایران تایپیست در ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب، حسن نیت اعضای این موسسه با مشتریان می باشد. از دیگر نکات اصلی پیشرو بودن ایران تایپیست می توان به تلاش های 24 ساعته این مجموعه اشاره کرد. در حقیقت کارشناسان، مدیران و مترجمان ایران تایپیست تلاش می کنند تا سفارش ها علاوه بر اینکه قیمت مناسبی داشته باشند در کمترین زمان ممکن نیز به دست مشتریان برسند.

ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

سیاست گذاری های ایران تایپیست

ضمانت ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

همانطور که قبلا هم گفته شد، ایران تایپیست تمامی ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را در این مجموعه تضمین می کند. در ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب دو نکته اساسی وجود دارد. اولین نکته هزینه مناسب است. هزینه مناسب سفارش ها در موسسه ایران تایپیست به دلیل مدیریت صحیح این مجموعه و سیاست گذاری های دقیق مدیریت می باشد. به طور مثال ایران تایپیست بر اساس تعداد صفحات و نوع سفارش ها تخفیف های ویژه ای را به مشتریان می دهد. معمولا تخفیف های این مجموعه بین 3 تا 13 درصد می باشد. اما نکته مهم دیگر کیفیت ترجمه است. کیفیت ترجمه بستگی به فعالیت مترجمان دارد که سفارش شما به چه کسی سپرده شود؟ به طور مثال ترجمه برخی از متون خاص مانند: مقالات تخصصی، مقاله های ISI و ... را نمی توان به مترجمان مبتدی سپرد.

ایران تایپیست با برگزاری آزمون های مترجمی آنلاین سطح کیفی تمامی مترجم های خود را قبل از استخدام بررسی می کند و با این کار ترجمه های متن های مشتریان را در آینده کاملا تضمین می کند. شاید به این موضوع فکر کنید، ممکن است که مترجمی در آینده به درستی کار نکند و ترجمه های او دچار نقص های باشد. بله ایران تایپیست نیز با نظر شما کاملا موافق می باشد و برای این مشکل چاره ای اندیشیده است. مترجمان پس از ترجمه متن مشتریان آنها را در سامانه ایران تایپیست بارگذاری می کنند و تمامی این فایل ها توسط کارشناسان با تجربه ایران تایپیست بررسی می شود و در صورت نداشتن نقص برای مشتریان ارسال خواهند کرد. اگر فایل ارسال شده توسط مترجم دچار مشکل باشد کارشناسان ایران تایپیست فایل را برای مشتری ارسال نخواهند کرد و فایل را برای اصلاحات به مترجم باز خواهند گرداند. بنابراین ایران تایپیست با نگرش باز ضمانت ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را می کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

تضمین ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین با قیمت مناسب

ایران تایپیست خدمات گوناگونی را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را به مشتریان ارائه می دهد. به طور مثال ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین یکی از خدمات ویژه این مجموعه است که هزینه اینگونه سفارش ها نیز مانند دیگر هزینه ها در ایران تایپیست مقرون به صرفه است. معمولا سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب به صورت آنلاین به مترجمان با تجربه و مسلط سپرده می شود. مترجمان این مجموعه با استفاده از وبسایت، شبکه های اجتماعی و ... خدمات با کیفیتی را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین به مشتریان ارائه می کنند. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متون عمومی و تخصصی در ترجمه های آنلاین نیز متفاوت می باشد زیرا سختی کار مترجم در ترجمه متون تخصصی بسیار بیشتر می باشد. در واقع مترجمان برای ترجمه متون تخصصی باید با اصطلاحات و کلمات خاص نیز آشنا باشند.

متاسفانه در بسیار از موسسه های ترجمه، سفارش ترجمه متن های تخصصی را به مترجمان مبتدی می سپارند و هزینه سفارش را پایین می آورند. این کار بسیار اشتباه است زیرا اگر ترجمه متن های تخصصی به افراد مبتدی سپرده شود. مترجم به درستی نمی تواند منظور نویسنده را به مخاطبان انگلیسی زبان برساند. ایران تایپیست برای ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی و تخصصی ویژه از مترجمان با تجربه استفاده می کند و به هیچ عنوان متن های تخصصی را به دست مترجمان مبتدی نخواهد سپرد. هزینه ترجمه های آنلاین متن ها نسبت به هزینه سفارش های معمولی کمی بالاتر می باشد؛ با این حال هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین در ایران تایپیست هنوز هم مقرون به صرفه تر از موسسه های دیگر می باشد. بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب به همراه کیفیت بسیار بالا را می توانید در سایت ایران تایپیست تجربه کنید. پس از سفارش، کارشناسان ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط خواهند گرفت.

ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

پشتیبانی آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه زبان های دیگرهزینه ترجمه فرانسویهزینه ترجمه چینی

سوالات متداول

خیر، ترجمه ارزان به همراه کیفیت بالا را نمی توان در هر موسسه ای پیدا کرد. ایران تایپیست با همکاری مترجمان با تجربه خود ترجمه های با کیفیت و ارزان قیمتی را به مشتریان ارائه می کند.

بله، در ایران تایپیست ترجمه های فارسی به انگلیسی علاوه بر هزینه مناسب، کیفیت بالایی نیز دارد.

ایران تایپیست با داشتن مترجمان فارغ التحصیل در رشته های گوناگون، قادر است تا سفارش های مختلف ترجمه فارسی به انگلیسی را در تمامی رشته ها پذیرش کند.

سطح کیفی تمامی مترجمان ایران تایپیست بالا می باشد زیرا تمامی این مترجمان از آزمون های آنلاین مترجمی ایران تایپیست سربلند بیرون آمده اند و تمامی ترجمه کارشناسی میشوند.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 10:52:50 تعداد بازدید: 465 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان ترجمه فارسی به انگلیسی هزینه مناسب ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه پایین ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان قیمت سایت ارزان ترجمه فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

کیمیا دره شوری | 1400-9-1 ساعت 12:17:25 امتیاز :

همکاراتون یه جوری با آدم همراه هستن انگار خونوادمونن. مرسی از همه چی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :