پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه عربی برای چه فایلهایی میسر است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه عربی تاریخ انتشار: 1401/2/6 ساعت 08:59:10 بازدید: 760 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه عربی برای کلیه فایل های ورد، اکسل، پاورپوینت، PDF و فرمت های استاندارد سیستم تصویر، ویدیویی، صوتی انجام می شود. مشتریان می توانند فایل های خود را مطابق استانداردهای سیستم از پنل کاربری خود آپلود کرده و ارسال کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

راهنمای آپلود و ارسال فایل ها را به دقت مطالعه کرده و بعد از آن اقدام کنید. مشتریان می توانند با رعایت استانداردها، فایل های خود را از طریق پنل کاربری و در شرایط اضطراری از تلگرام ارسال کنند. حجم فایل های ارسالی لازم است با استانداردهای سیستم منطبق باشد. می توانید چندین فایل را  فشرده کرده و با فرمت zip یا RAR به شرکت ایران تایپیست ارسال کنید. در این روش می توانید چندین فایل را با فرمت یکسان یا متفاوت را یکجا ارسال کنید. در ترجمه عربی مانند سایر زبان ها می توانید فایل هایی با فرمت استاندارد سیستم پنل کاربری را ارسال کنید. در صورتی که دوست دارید تا فایل های خود را از طریق تلگرام ارسال کنید لازم است که در این رابطه، با مسئولین شرکتی هماهنگ شوید. حجم کلیه فایل ها را مطابق سیستم تنظیم کنید.

اندازه فایل های در هر فرمتی لازم است که از 250 مگابایت تجاوز نکند تا امکان ارسال وجود داشته باشد. دانشجویان و سایر مشتریان لازم است که مطابق استانداردهای سیستم فایل ها را ارسال کنند. خوانایی متون در فایل های نوشتاری ترجمه عربی لازم و ضروری است و در مورد فایل های صوتی و تصویری لازم است که شنیداری و دیداری فایل مشخص باشد تا بتوان کارهای لازم را در مورد آن انجام داد. فایل هایی که فاقد این استانداردها باشد ترجمه عربی در مورد آن ها امکان پذیر نیست. بنابراین مشخص می شود که اگر دوست دارید که ترجمه عربی روان و سلیسی را دریافت کنید لازم است که استانداردهای لازم را در مورد فایل و ارسال رعایت کنید. 

ترجمه عربی برای چه فایلهایی میسر است؟

ترجمه عربی فایل های مختلف

گذر از محدودیت ها با ثبت سفارش آنلاین ترجمه عربی

امروزه با ورود اینترنت به زندگی روز بشر، محدودیت های ثبت سفارش ترجمه عربی نیز برداشته شده است. به این صورت که شما در هر شهر و دیاری که هستید؛ می توانید اینترنتی، سفارش های خود را به ثبت برسانید. امکان ثبت سفارش اینترنتی سفارش های ترجمه، باعث شده است تا مراکز آنلاین و اینترنتی، سفارش های بسیار زیادی را از أقصی نقاط کشور دریافت نمایند. به همین علت روز به روز به تعداد مترجمان حرفه ای موجود در آن ها نیز افزوده می شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز مشتریان خویش باشند. ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی ترجمه عربی در این مراکز آنلاین، سبب شده است تا دیگر نیازی به حضور شما در سطح شهر نباشد. همین عامل از اتلاف وقت و هزینه های شما نیز تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورده است. در صورتی که در گذشته های نه چندان دور، شما مجبور بودید تا فایل ترجمه خود را  حضوری، به این مراکز برده و سفارش خود را به آن ها بسپارید.

حال این سوال مطرح می شود که ترجمه عربی برای چه فایل های میسر می باشد؟ وقتی شما سفارش های خود را به صورت آنلاین به ثبت می رسانید؛ امکان بارگذاری هر نوع فایلی برای شما محقق گردیده است. به این صورت که می توانید به غیر از سفارش های مکتوب به صورت ورد و پی دی اف، سایر فایل های دیگر خود را نیز در این مراکز، آنلاین و اینترنتی به ثبت برسانید. به این صورت که کافیست یک اینترنت پر سرعت را در اختیار داشته باشید. برای بارگذاری فایل های صوتی و تصویری، عکس و تصاویر، اسکرین شات و... می بایست وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس در بخش ارسال فایل سفارش ترجمه عربی خود، می توانید هر یک از این فایل های مورد نظر خود را بارگذاری کنید. به همین راحتی فایل شما در پنل کاربری مترجم، درج می گردد. وی ابتدا فایل شما را دانلود کرده و سپس اقدام به ترجمه آن فایل می کند.

ترجمه عربی برای چه فایلهایی میسر است؟

ارسال فایل پس از مطالعه راهنما

مطالعه راهنمای ارسال فایل پیش از ثبت سفارش

پیش از ثبت سفارش ترجمه عربی به صورت آنلاین، بهتر است راهنمای ارسال فایل را در موسسه مورد نظر، مطالعه نمایید. چون ممکن است حداکثر حجم فایل و نیز نوع فرمت درخواستی خود را در راهنما به شما بازگو نمایند. شما می بایست بسته به حجم و فرمت و سایر شیوه نامه های ارسالی دیگر، اقدام به ثبت سفارش های ترجمه عربی خود در این مراکز کنید. البته برای حجم های بالاتر و تغییر فرمت ها نیز مشاورین آن مرکز، شما را یاری می کنند. شما می توانید این سفارش های خود را در پنل کاربری وب سایت ایران تایپیست، بارگذاری کنید. یا انواع فایل های مختلف خود را در شبکه اجتماعی تلگرام به مشاورین ایران تایپیست، ارسال نمایید. بدین ترتیب هیچ گونه محدودیتی در خصوص انواع فایل های مختلف در جهت ترجمه عربی، پیش روی شما قرار ندارد. شما می توانید هر نوع فایلی را به این موسسه به شیوه های مختلف، ارسال نمایید. سپس در موعد مقرر شده فایل ترجمه را اینترنتی دریافت کنید.

ترجمه عربی برای چه فایلهایی میسر است؟

سفارش آنلاین ترجمه عربی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه عربیترجمه تخصصیترجمه کاتالوگترجمه سریع

سوالات متداول

بعد از ثبت نام به محض ارسال فایل های می توانید از راهنمای سیستم استفاده کنید. شما براساس راهنمایی های سیستم در هر مرحله می توانید فایل های ترجمه عربی را ارسال کنید.

ترجمه عربی مانند سایر زبان ها بوده و عودت مبلغ پرداختی نشانگر کیفیت بالای مترجم های ایران تایپیست است. شما می توانید کامنت های رضایت مشتریان قبلی ایران تایپیست را از سفارشات قبلی متوجه شوید.

رعایت استاندارد مجاز ارسال فایل لازم و ضروری است. محدودیتی در تعداد فایل وجود ندارد ولی حجم فایل های ارسال بهتر است که از 250 مگابایت تجاوز نکند که در این صورت میتوانید از سایتهای آپلود رایگان استفاده کنید.

مترجم های نیتیو هم با ایران تایپیست همکاری می کند. در صورت تمایل شما می توانیم فایل شما را در اختیار چندین مترجم نیتیو قرار دهیم و بنا به اختیار شما بقیه فایل را مترجم برگزیده شما انجام خواهد داد.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه عربی تاریخ انتشار: 1401/2/6 ساعت 08:59:10 تعداد بازدید: 760 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه عربی با ارسال عکس ترجمه عربی متون ترجمه عربی تصویر ترجمه عربی صوتی ترجمه عربی فیلم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :