جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی چه نوع متونی در ایران تایپیست انجام میشود؟

نویسنده: افشین نادری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/24 ساعت 20:00:00 بازدید: 549 امتیاز 5 از 1 نظر

شاید فکر کنید که برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون در ایران تایپیست دچار محدودیت هستید و تنها می‌توانید متونی خاص با موضوعاتی خاص را برای ترجمه انتخاب کنید. اما باید بدانید که ترجمه تخصصی متون با تعداد بسیار زیادی از موضوعات و تاپیک‌های متنوع، توسط تیم مترجمان بسیار حرفه‌ای ایران تایپیست انجام می‌شود. یکی از اصلی‌ترین موارد ترجمه تخصصی متون توسط هلدینگ معتبر ایران تایپیست، ترجمه تخصصی متون و مقالات دانشجویان و اساتید است؛ در واقع این نوع موارد ترجمه از جمله مواردی به شمار می‌آید، که تعداد تقاضاها برای آن بسیار زیاد است. دانشجویان برای ارائه پروژه‌های مختلف خود و همچنین ارائه پایان نامه، نیازی اساسی به ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف خواهند داشت.

علاوه بر آن اساتید برای طراحی سوال، ارائه جزوه و یا تالیف کتب خود، می‌توانند برای ترجمه تخصصی متن‌های مورد نظر خود با موضوعات گوناگون به زبان‌های مختلف دنیا، سفارش ثبت کنند. موضوع متون مورد نظر می‌تواند مربوط به علوم ریاضی، فیزیک، شیمی، تاریخی، هنر و... باشد. علاوه بر آن شما می‌توانید برای ترجمه متن مورد نظر خود به 32 زبان زنده دنیا، سفارش ثبت کنید. نکته مثبت در باب ثبت سفارش ترجمه تخصصی متن‌های مختلف در سایت ایران تایپیست که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم این است که شما می‌توانید فایل متن مورد نظر خود را، در فرمت‌هایی به جز فرمت متنی و به صورت فایل‌های صوتی و یا تصویری نیز برای تیم مترجمان حرفه‌ای هلدینگ معتبر ایران تایپیست ارسال کنید و در زمان مورد نظر خود، فایل مورد نظر که با کیفیتی تضمین شده توسط مترجمانی متخصص که مهارت لازم را برای ترجمه متون مورد نظر شما دارند ترجمه شده است، دریافت کنید. ترجمه قسمت‌های مورد نظر شما از یک مقاله و یا کتاب حجیم، از دیگر خدمات بسیار مهمی است که می‌توانید برای انجام آن با کیفیت بسیار بالا، ایران تایپیست را انتخاب کنید.

ترجمه تخصصی چه نوع متونی در ایران تایپیست انجام میشود؟

ترجمه متون تخصصی مختلف

سوالات متداول

جزوات و مقالات و کتب دانشگاهی، قسمت‌هایی مشخص از کتاب‌ها یا مقالات مختلف، بروشور‌ها و مجلات تبلیغاتی و... .

علوم ریاضی، فیزیک، شیمی، تاریخی، هنر و... .

بله. برای مثال هزینه ترجمه تخصصی متن‌های پزشکی به نسبت ترجمه تخصصی متن‌های ادبی بیشتر است.

خیر. متن مورد نظر توسط مترجمانی متخصص که مهارت لازم را برای ترجمه متون مورد نظر شما دارند ترجمه می‌شود.


نویسنده: افشین نادری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/24 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 549 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه متون تخصصی ترجمه تخصصی متون علمی ترجمه تخصصی متون مهندسی ترجمه تخصصی متون پزشکی ترجمه تخصصی متون به آلمانی

دیدگاه کاربران

نیما عسکرپور | 1400-8-4 ساعت 09:47:56 امتیاز :

بعد از اولین ترجمه ای که گرفتم مطمئن شدم که یه سایت حرفه ای هستین. تا الانم مشتریتونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :