چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی مقاله دستنویس فارسی فیزیک به انگلیسی

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/23 ساعت 16:00:00 بازدید: 385 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی فیزیک در ایران تایپیست تنها به ترجمه مقالات از زبان های خارجی به فارسی محدود نمی گردد؛ زیرا متخصصان و دانشجویان بسیاری در کشور هستند که در راستای کمک به ارتقا علوم فیزیک تحقیق می کنند و آزمایشات متعدد انجام می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این تحقیقات برای انتشار در دنیا باید به زبان های خارجی ترجمه شوند. البته در این میان زبانی که مورد توافق همگان می باشد و انتشار علم به آن زبان انجام می شود زبان انگلیسی است، لذا باید محققین قادر باشند مقالات دستنویس خود را از زبان فارسی به زبان انگلیسی ترجمه نمایند.

اگر در مقام مقایسه برآییم میبینیم ترجمه انگلیسی به فارسی برای فارسی زبانان به نسبت راحت تر از ترجمه انگلیسی به فارسی می باشد. بنابراین کاملا طبیعی است بسیاری از متخصصان و محققان رشته فیزیک در ترجمه دچار مشکل می شوند. آنان دانش کافی دارند؛ اما تسلط به دستور زبان و اصطلاحات انگلیسی مهارتی است که باید نویسنده داشته باشد، هرگونه اشتباه در نگارش مانع انتشار این مقالات در سایت های معتبر می گردد.

بعضی از افراد برای ترجمه تخصصی مقالات خود به انگلیسی به سراغ سایت های مختلف می روند که در این سایت ها ترجمه توسط افرادی انجام می شود که مسلط به زبان انگلیسی هستند؛ اما متخصص فیزیک نیستند، لذا به علت دانش بسیار پایین مترجم متن ترجمه شده پر از اشتباه خواهد بود، اصطلاحات در شکل عمومی معنای کاملا متفاوتی از معنای خود به صورت تخصصی دارند.

گاهی افراد سراغ نرم افزار برای ترجمه نوشته های خود می روند که آنان نیز باترجمه ای روبرو می شوند که به علت ترجمه تحت اللفظی یا لغت به لغت، روان و سلیس نیستند، اصطلاحات معمولا چند معنی دارند و اغلب در معنای اشتباه و غیر تخصصی در ترجمه با نرم افزار  به کار می روند؛ بنابراین هیچ کدام از این ترجمه ها مورد اعتماد و اتکا نخواهند بود، لذا طبیعی است ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی فیزیک از متخصصین با تجربه دعوت به همکاری نموده است.

ترجمه تخصصی مقاله دستنویس فارسی فیزیک به انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی فیزیک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه کتابترجمه دانشجوییترجمه سریع

سوالات متداول

ایران تایپیست با کمک مترجمین متخصص فیزیک متعددی که دارد  ترجمه مقالات را هر زمان که مشتری بخواهد تحویل می دهند.

خیر، در ایران تایپیست هزینه تایپ ترجمه تخصصی فیزیک دست نویس گرفته نمی شود و کلیه فایل ها به صورت ورد تحول داده می شود.

هزینه ترجمه تخصصی فیزیک دست نویس از فارسی به انگلیسی براساس تعداد کلمات محاسبه می شود، البته نسبت به ترجمه انگلیسی به فارسی بالاتر است.

بله در ایران تایپیست امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی فیزیک به صورت آنلاین همانند روش حضوری وجود دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/23 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 385 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقالات فیزیک ترجمه تخصصی فیزیک هسته ای ترجمه تخصصی فیزیک اتمی ترجمه تخصصی چکیده پایان نامه فیزیک ترجمه تخصصی اصطلاحات فیزیک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :