دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی فلسفه

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/13 ساعت 12:00:00 بازدید: 381 امتیاز 0 از 0 نظر

 ترجمه تخصصی فلسفه در ایران تایپیست توسط کسانی انجام می شود که همانند  نرم افزار ترجمه تحت الفظی انجام نمیدهند؛  آنان به جای چنین ترجمه ای  با توجه به دانشی که در زمینه فلسفه دارند ترجمه ای تخصصی، روان و سلیس انجام می دهند؛ زیرا مترجمین ایران تایپیست متخصص و باتجربه هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ترجمه تخصصی ویدیوهای فلسفه و علوم انسانی به صورت زیر نویس وجود دارد؟

ترجمه تخصصی فلسفه و ویدیوهای فلسفی و علوم انسانی  به صورت زیرنویس در ایران تایپیست توانسته است جای خود را در  آموزش های آکادمیک آنلاین پیدا کند؛ زیرا این ترجمه توانسته کمک کند آموزش معنایی فراتر از ارائه مطلب به علاقه مندان و دانشجویان  پیدا نماید. این ترجمه برخلاف آموزش سنتی که تنها  ارائه به اطلاعات می پرداخت، به همراه کردن مخاطب با خود می پردازد؛ بنابراین دور از انتظار نیست که ترجمه تخصصی ویدیوهای فلسفه مورد توجه قرار گیرد.

باید پذیرفت  اتکا به متون و مقالات  جهت آموزش افراد و اطلاع رسانی هرچند مطالبی با ارزش و عمیق ارائه دهد؛ اما با توجه به تغییر سلایق و عادات مردم  موفقیت کمی را پیدا می کند. به همین دلیل  می بینیم  اکنون که آموزش ها مجازی شده اند تمایل  دانشجویان رشته فلسفه به گوش دادن به صدای یکنواخت استاد در کلاس درس بسیار کمتر شده است و بسیاری از دانشجویان تنها آنلاین هستند و حضور ذهنی در سر کلاس ندارند؛ بنابراین نیاز است تغییراتی در نوع آموزش در کلاس ها داده شود. لذا برای آموزش  اتکا به مقالات کافی نیست و نباید انتظار داشت افراد زیادی شروع به مطالعه کنند.

ترجمه تخصصی فلسفه

سفارش ترجمه تخصصی فلسفه

 بدین ترتیب خدمات  ترجمه تخصصی فلسفه در ایران تایپیست در کنار ترجمه مقالات باید ترجمه تخصصی ویدیوهای فلسفه را نیز به خوبی تحت پوشش قرار دهد. این ویدیوها هستند که این توانایی را دارند نسبت به نوشته ها و کتاب ها در جلب مخاطب و همراه کردن او و انتقال مطالب موفق تر عمل نمایند. شاید در سال های نه چندان دور نوشته می توانست مشاهده و دیده شود؛ اما حال که اینترنت به تک تک خانه ها نفوذ کرده و توانسته است با کمک گوشی های همراه و کامپیوتر و... علایق مردمان را تغییر دهد، دیگر مانند قبل نمی تواند در جلب نظر مخاطبان  موفق باشد؛ لذا می بینیم بیشتر از این که مقاله معتبری وایرال گردد، ویدیوهای تهیه شده وایرال می شوند و بر دیدگاه مخاطبان تاثیر میگذارند، افراد با دیدن این ویدیوها مطالب را می آموزند. 

برای سفارش ترجمه تخصصی فلسفه نیاز به پیش پرداخت هست؟

ترجمه تخصصی فلسفه بسیار مورد توجه اساتید و دانشجویان رشته فلسفه است؛ این افراد یا برای افزایش دانش خود و دیگران به سراغ ترجمه تخصصی فلسفه می روند یا محتوای ترجمه شده را پایه و اساس تحقیقات و تالیفات خود قرار می دهند و یا اینکه برای ترجمه نوشته های خود به زبان های زنده دنیا خود را نیازمند چنین خدمتی می دانند. لذا ایران تایپیست با درنظر گرفتن چنین مشتریانی همواره سعی می کند تدابیری بیندیشد که هزینه ترجمه تخصصی بسیار منصفانه و رقابتی باشد. در عین حال کیفیت کار در هر سطحی بسیار بالا تحویل می گردد.

بنابراین می بینیم در ایران تایپیست مترجمین متخصصینی هستند که از سراسر کشور به صورت دورکار با این مجموعه همکاری می کنند؛ افرادی که به زبان های مختلف تسلط دارند تا بتوانند به هر زبان که میخواهید متون شما را ترجمه نمایند و بالعکس از هر زبانی که بخواهید ترجمه ای روان و درست برای شما داشته باشند، لذا به دلیل عدم حضور فیزیکی قیمت ها به صورت معناداری کاهش یافته اند.

ترجمه تخصصی فلسفه

قیمت ترجمه تخصصی فلسفه

همچنین با افزایش حجم محتوا در ایران تایپیست هزینه ترجمه کاهش می یابد تا کسانی که مقالات پرحجم برای سفارش دارند و یا کتاب میخواهند ترجمه نمایند، هزینه کمتری پرداخت نمایند. نکته قابل ذکر دیگر این است که بابت تصاویر هزینه ای دریافت نمی شود و ترجمه براساس تعداد کلمات می باشد. از سوی دیگر ایران تایپیست کل وجه سفارش را در ابتدای کار نمی خواهد و تنها با پرداخت 60 درصد وجه کار ترجمه شروع می شود و مابقی در زمان اتمام کار است. همچنین جهت کمک به افراد برای سفارشات پر حجم این امکان فراهم شده است که سفارش به صورت پارت به پارت فاکتور شوند تا بتوان اقساطی پرداخت نمود. البته در تمام حالات ترجمه ها به مترجمین متخصص ارجاع داده می شود و جهت اطمینان خاطر مشتریان تضمین کیفیت می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فایل ارسالی برای ترجمه تخصصی فلسفه به چه فرمتی باید باشد؟

ترجمه تخصصی فلسفه  از سوی دانشجویان و اساتید جهت استفاده  در کلاسهای درس آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  اساتید زیادی در رشته فلسفه و علوم انسانی تمایل دارند در  جزواتی که می خواهند به دانشجویان ارائه دهند  از ترجمه آخرین مقالات و کتابهای این رشته ها استفاده نمایند. آنان دیگر  تخته  سیاهی در کلاس های آنلاین ندارند که پای تخته بنویسند، حال مطالبی آماده باید به دانشجویان ارائه شود، مطالبی که باید هم به روز باشند و  هم دقیق و جذاب. دانشجویان که دیگر به صورت فیزیکی در کلاس نیستند و استاد نمی داند آیا تنها آنلاین هستند و یا همراه کلاس  می باشند، لذا باید بتواند با خود آن ها را همراه گرداند؛ بنابراین اساتید فلسفه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند از خدمات ترجمه تخصصی فلسفه  به وفور استفاده کنند.

نباید هیچ محدودیتی در فرمت ترجمه  وجود داشته باشند، باید بتوانند تمامی فرمتها را ثبت سفارش نمایند و از بهترین و جذابترین مطالب جهت آموزش دانشجویان و علاقه مندان استفاده نمایند. به همین دلیل می بینیم در ایران تایپیست تمامی فرمت ها از قبیل متون به تمامی فرمتها،  عکس، فیلم، فایل های صوتی و... را می توان ثبت سفارش داد و ترجمه ای بسیار باکیفیت در اسرع وقت تحویل گرفت.

ترجمه تخصصی فلسفه

بررسی ترجمه تخصصی فلسفه

دانشجویان نیز همانطور که گفتیم قشری هستند که توجه خاصی به ترجمه تخصصی فلسفه دارند، آنان برای پروژه ها و تحقیق های درسی خود و برای ارائه در گروه های تخصصی در شبکه های اجتماعی به دنبال ترجمه جدیدترین محتواهای منتشر شده در دنیا می باشند. لذا می خواهند هم دانش خود را  افزایش دهند و هم مخاطبان بیشتری را جذب می نمایند، به همین دلیل محتواها با فرمت های مختلف را در ایران تایپیست ثبت سفارش می نمایند. آنان مخصوصا دوست دارند فایل های صوتی و تصویری را که به زبان های مختلف می باشد ترجمه کرده و به اشتراک بگذارند؛ بنابراین طبیعی است سهم بیشتری در میان ثبت سفارش ها به خود اختصاص دهند.

ترجمه تخصصی متون فلسفه

ترجمه تخصصی فلسفه  و متون این رشته  در ایران تایپیست کمک کرده است تمامی علاقه مندان و فعالین رشته فلسفه از آخرین  مقالات و کتابهای نوشته شده در دنیا  در زمینه فلسفه  مطلع گردند. افراد زیادی در دنیا در این رشته تحصیل می کنند، تحقیقی می نمایند و آخرین اطلاعاتی را که به دست آورده اند منتشر می کنند تا تمامی افراد علاقه مند در سراسر دنیا با آن مشترک شوند. در دنیایی که همه افراد از طریق اینترنت با هم در ارتباط هستند، نمی توان انتظار داشت در دنیای علم فعال بود و با دنیا مراوده نداشت، لذا همواره افراد سعی نموده اند یا اطلاعات دیگران را مطالعه نمایند و یا نتایج تحقیقات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

ترجمه تخصصی فلسفه

زمان ترجمه تخصصی فلسفه

 به همین دلیل همیشه مراجعه برای ترجمه تخصصی فلسفه  وجود داشته است. تا چند سال پیش دانشجویان و اساتید و فعالان رشته فلسفه در شهرهای کوچک در این زمینه مشکل داشتند؛ زیرا دسترسی به مترجمینی که که متخصص این رشته باشند نداشتند. کسانی که با مفاهیم عمیق فلسفه آشنایی داشته باشند و از نظریه های فیلسوفان بزرگ دنیا اطلاعات کافی داشته باشند. باید قبول کرد متون این رشته برخلاف بسیاری از متون رشته های دیگر مفاهیم عمیقی دارد که بدون داشتن اطلاعات و دانش کافی نمی توان ترجمه و نوشت، لذا مترجمینی نیاز است که  بتوانند با کمک اطلاعات خود ترجمه هایی ارائه نمایند که کاملا منطبق با منظور نویسنده باشد.

 افرادی که چنین دانشی ندارند قطعا تنها با کمک دیکشنری و نرم افزار و اینترنت نمی توانند ترجمه ای را ارائه دهند که درست و دقیق و روان باشد؛ بنابراین وقتی مترجم متخصص در شهرهای کوچک در دسترس نبود کاملا طبیعی است حجم ترجمه تخصصی فلسفه کم باشد؛ اما اکنون با امکان دورکاری مترجمین متخصص فلسفه در ایران تایپیست و امکان ثبت سفارش آنلاین چنین محدودیتی برای همگان برداشته شده است.

برای ترجمه تخصصی کتاب فلسفه چه مراحلی را باید طی کرد؟

ترجمه تخصصی فلسفه و کتاب فلسفه در ایران تایپیست توسط مترجمین متخصصی انجام می شود که تجربه بسیار زیادی در ترجمه کتب فلسفی دارند. مجموعه ایران تایپیست همواره سعی می کند شرایطی را فراهم نماید که فعالین حوزه فلسفی بتوانند همواره جدیدترین کتب نوشته شده در این حوزه را در اختیار داشته باشند و یا نوشته های خود را به هر زبانی که می خواهند ترجمه نموده و منتشر نمایند. لذا افراد برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی فلسفه و کتاب فلسفه در ایران تایپیست باید به نکاتی توجه نمایند؛ افراد باید در نظر داشته باشند هر چه حجم محتوای ترجمه بیشتر باشد وجه پرداختی بابت هر کلمه کاهش می یابد و می توان مبلغ کتاب را به صورت 60 درصد در ابتدای سفارش و 40 درصد در هنگام تحویل کار پرداخت نمود.

ترجمه تخصصی فلسفه

ترجمه تخصصی فلسفه

 بنابراین وقتی در سایت ثبت نام میکنید ثبت سفارش کرده و کمتر از 5 دقیقه فاکتور آنلاین دریافت می نمایید سپس یک قسمت از کتاب شما توسط سه مترجم به صورت رایگان ترجمه می شود تا بتوانید هر کدام که نظر شما را تامین می کند انتخاب نمایید. دادن امکان انتخاب مترجم و دیدن نمونه کار رایگان او این امکان را به شما میدهد با اطمینان بیشتری مترجم خود را انتخاب کنید. وقتی کار توسط مترجمین متخصص انجام میشود امکان مقایسه تسلط آنان به متن وجود دارد.

 کاری که تحویل داده میشود به هیچ وجه قابل مقایسه با کار تحویل داده شده با مترجمین غیر متخصص و مترجمین بی تجربه و نرم افزار نیست. نکات فلسفی به خوبی توضیح داده شده اند، متن روان و جذاب است و دستور زبان کاملا رعایت گشته است؛ در نتیجه میتوان از این کتب به خوبی به عنوان کتاب مرجع برای تدریس در دانشگاه استفاده نمود.  همچنین باتوجه به چنین رویه ای کسانی که کتاب های نوشته  شده خود را برای ترجمه تخصصی فلسفه ثبت سفارش می کنند نیز، بدین ترتیب امید دارند منظور و یافته های آنان بی کم وکاست در اختیار مخاطب قرار گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه تخصصی رشته های دانشگاهیترجمه فوری مقاله

سوالات متداول

امکان ثبت سفارش  ترجمه تخصصی فلسفه در ایران تایپیست به هر دو روش سنتی و حضوری  و آنلاین وجود دارد.

ترجمه تخصصی فلسفه به زبان های فرانسه، یونانی، انگلیسی،روسی ،عربی، کره ای، اسپانیایی و چینی و... انجام می شود.

ترجمه تخصصی فلسفه و پادکست ها به حجم فایل  بستگی داشته،  اما در صورت درخواست به صورت فوری قابل ترجمه است.

بله  می توانید هزینه ترجمه تخصصی فلسفه کارهای دانشجویی  را در ایران تایپیست به صورت اقساطی بپردازید.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/13 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 381 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی متون فلسفه سفارش ترجمه تخصصی فلسفه ترجمه تخصصی آنلاین فلسفه ترجمه تخصصی مقالات فلسفه ترجمه تخصصی فلسفه فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :