یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی ارزان قیمت توسط نرم افزارها انجام می‌شود؟

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 295 امتیاز 5 از 1 نظر

استفاده از نرم افزارهای مترجم که در قالب دیکشنری تولید می‌شوند، یک روش مرسوم برای ترجمه است که توسط بسیاری از افراد ناشی و غیر متخصص برای ترجمه متون مختلف به کار گرفته می‌شود. مسئله‌ای که وجود دارد این است که برای ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف، استفاده از نرم افزارهای مترجم کاری کاملا غیر حرفه‌ای است. این نرم افزارها برای ترجمه متون عادی می‌توانند مفید باشند، اما ترجمه متون تخصصی باید توسط مترجمان حرفه‌ای و متخصص انجام شود، که بر موضوع اصلی متن و حوزه‌ای که متن مورد نظر به آن ربط پیدا می‌کند تسلط داشته باشند و بتوانند کار ترجمه را به شکل کاملا تخصصی و حرفه‌ای انجام دهند. در واقع نرم افزارهای مترجم متون تخصصی را به شکل دقیق و صریح انجام نمی‌دهند و متنی که این نرم افزارها ترجمه می‌کنند، اصلا روان و قابل خواندن نخواهد بود.

بسیاری از افراد تصور دارند که ترجمه تخصصی ارزان قیمت توسط نرم افزارهای مترجم انجام می‌شود و نیروهای انسانی هیچ تلاشی برای ترجمه این متن‌ها به شکل دقیق، کاملا حرفه‌ای و با کیفیت بالا نمی‌کنند. باید ثبت سفارش ترجمه تخصصی در ایران تایپیست، باید توسط کیفیت پایین ترجمه تخصصی ارزان قیمت را از ذهن خود دور کنید؛ با این که ترجمه تخصصی ارزان قیمت به نفع بسیاری از کاربران است، اما عده‌ی زیادی با فکر پایین بودن کیفیت ترجمه تخصصی ارزان قیمت از بهره مندی از این خدمات خودداری می‌کنند. باید بدانید که مترجمان فعال در ایران تایپیست، یک تیم بسیار حرفه‌ای و متخصص هستند که برای استخدام آن‌ها در این هلدینگ بزرگ ترجمه آنلاین، آزمون‌هایی کاملا تخصصی با کیفیت بسیار بالا و به نسبت دشوار که می‌توانند توانایی آن‌ها را در انجام کار ترجمه تخصصی به خوبی مشخص کنند در نظر گرفته شده است. پس نمی‌توان به کیفیت ترجمه تخصصی ارزان قیمت را تنها با تکیه بر هزینه پایین و مناسبی که برای انجام آن دریافت می‌شود، پایین دانست.

ترجمه تخصصی ارزان قیمت توسط نرم افزارها انجام می‌شود؟

ترجمه تخصصی ارزان قیمت توسط نرم افزارها

 

سوالات متداول

خیر. ترجمه تخصصی را مترجمانی خبره و متخصص انجام می‌دهند.

متون تخصصی با استفاده از نرم افزارها به شکل غیرتخصصی ترجمه شده و اصلا روان نخواهند بود.

خیر. نرم افزارهای مترجم برای ترجمه عادی کاربرد دارند.

متون تخصصی با استفاده از نرم افزارها به شکل غیرتخصصی ترجمه شده و اصلا روان نخواهند بود.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 295 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی و ارزان سفارش ترجمه تخصصی ترجمه تخصصی قیمت دانشجویی ارزانترین سایت ترجمه تخصصی ترجمه تخصصی قیمت مناسب

دیدگاه کاربران

نادر علیزاده | 1400-7-17 ساعت 08:57:26 امتیاز :

دوتا سفارش ترجمه داشتم که مشخص بود دست مترجمای حرفه ای بوده. ممنون از شما

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :